Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

aurinko onko kaikki hyvin? yleensä kun olet täällä jo heti aamusta....?

Kiitos kaikille onnitteluista, tämä on niin ihanan oudon ihmeellistä :flower:

kipinäkenkä hyvä että meni asiat nyt vähän helpommin

rosetta hyvältä vaikuttaa, että pääsette aloittamaan

mammuliinos mie lähetän siullekin plussatartunnan :)
 
helou, joo hengissä ollaan.

olo vaan on.. päähän särkee, ja voisin nukkua koko ajan. toisin sanoen loistava loman aloitus, saikku loppui eiliseen, nyt oon vaan lomalla. Vaan ei sen niin väliä jos kaikki olis hyvin. Kovempia kipuja ei oo tänään ollu, eikä vuotoakaan, ainakaan VIELÄ. Pienet jomottelut on ihan normaalia. Odottelu jatkuu..

soja, :heart: :heart: on se huippujuttu. Tosiaan kun saataiskin tää aalto tartutettua kaikille. Ootkos leijaillu töissä? ;)

kipinäkenkä, hyvä kun selvis analyysikuviot.
 
aurinko hyvältä kuullostaa, noi oireethan on ihan kun oppikirjasta, raskaana oot :LOL:

jep, leijuu =) nyt on alkanu tänään rinnat vähän kipeytyä (tai sit oon vaan puristellu niitä liikaa) ja kahvi ei maistu normaalisti.... join aamukahvin kyllä, mutta ei siitä tullukkaan se normaali hyvä olo... eli siis jee!

soja rv 4+2

meidän pitää miehen kans kyllä keksii joku työnimi viikonloppuna, mut pitäs päättää että oisko niitä 1 vai 2 napannu :D
 
Moikka vaan kaikille.....

Sojalle aivan mielettömän suuret onnittelut!!!!!!

Ite tein testin tänä aamuna (pp9) ja haalee haamu siinä tais olla...ei se ihan puhdas negagaan ole. Katotaan mitä se huomenna "sanoo"! En nyt vielä hymyile (kun ihan pienesti)
Mutta katootaan....
 
Mammuliinos, nyt sitten vaan jännää eteenpäin.. pienet päivät, mutta mulla tuli selkeä viiva
silloin pp9, hätäinen kun olin. Toivotaan että se viiva siinä todella olis!

Soja, toivottavasti pääset nyt nauttimaan täysillä olosta! (tuoreessa muistissa miten "helppoa" se on varsinkin nyt kun häikkää) Mitään verikoetako ei katota nytten, vaan seuraavaks se UÄ?

Jos tää vertaistuki on näin tehokasta, niin tätähän olis ehdottomasti aiemmin pitäny saada kuvioihin :LOL:

ON: tilanne ennallaan, ei lisättävää päivän kuulumisiin. Välillä tulee noita "mitä ne nyt on" supistuksen tapaisia.. Ei vuotoja, nytten. Vetämätön, pää kuin haminan kaupunki. Aivan sama miten paha olo, kun kaikki olis hyvin.

 
Kyllä nyt V****taa niin paljon ettei voi sanoin kuvailla....olishan sen viivan luullu tummuvan jos se positiivinen olis, mutta olishan se nyt ihan hullua jos se olis +!

Joutuu siivoomaan tänään sitten hullun lailla...ja pitäis vielä ehtiä pojan kans jänismetsälle...tai paremminki makkaranpaistoon. On niin kipakka ilmaki että jos sitä piristys taas tähän elämään. Pakkohan mun on jatkaa tätä elämää vaikka nyt tuntuu pahalta. Enhän mä voi jäädä vaan tähän suremaan.... vaikka mieli tekis.
 
Huomenta kaikille! Mökki on kuurattu ja matot tampattu. Koiraki on lenkitetty et nyt sit voi nauttia lauantai aamusta kahvi kupposen kera :)

Voi ei Mammuliinos! :hug: Toivottavasti se olis vaan joku virhe tulos... Mie pien silti edelleen toivoa yllä!

Sojalle ihan hirveesti ONNEA :heart: !!!!! Tuo kyllä toivoa meille muillekin, toivottavasti loppuja meistäki onni suosisi pian. Voitas sit perustaa oma mamma kerho!

Auringolle on edelleen kaikki ulokkeet ristissä niin et tunto on hävinnyt ajat sitten! Mut ei se mitään, kaikki on sen arvoista!! :heart:

Mie ite vaan ootan ja murehin. Mielialat on taas hyppiny miten sattuu, mut mie yritän jaksaa. Kirpakkaa lauantai päivän jatkoa!
 
Hyvää sunnuntaiaamua kaikille!!!!

Ja taas löysin itteni vessasta testikku kädestä...ja kyllä siihen viiva tulee. Haaleehan se on,mutta....
Alaselkä kipeyty eilen ja on vieläki kipee.

Mites Aurinko? Onko vuotoja ollu tai muuta?
Soja? Mites sun odotus????
 
huomenta

Mammuliinos, sulla taitaa vieläkin olla aika aikaiset pp:t vai kuinka? onko tänään pp11? Pinnan venytystähän se on testailla nyt vaan ja odottaasitä pp14, että tietää sitten. Nyt olis vielä niin vähän hormonieritystä, että testitikuissakin on varmasti eroa. tsemppiä piinistelyn jatkoon.

Londi80, enää kymmenen päivää tellä odottelua, sitten alkaa varmasti jotain tapahtua ja saatte lisäsuunnitelmia. Jaksamista päiviin, odottaminen EI ole helppoa.

Kiitos kun jaksatte tsempata. Tuun sitten huomenna kertoo, mikä on tuomio. Ollaan menossa yhessä heti aamusta ultraan, joten siitä se selviää.Tää on varmaan ollut pisin viikko ikinä, onnettomuus ja sitten tämä. Vielä mie toivon että kuluva viikko olis kuluvaa helpompi, kaikin puolin.Vuotoa ei ole ollut nytten, tilanne aika ennallaan lauantaihin verrattuna.

Aurinko a toivottavasti vielä 6+4
 
mammuliinos maltahan vielä pari päivää, eiköhän se siitä vahvistu

aurinko tsemppiä huomiseen!

londi toi oottaminen on niin tylsää.... ja toi mielialojen vaihtelu niin normaalia :LOL:

oma eipä erikoista, mahassa jatkuvasti nippailuja, ei vuotoa, joten eiköhän tässä edelleen raskaana olla. epätodellista mutta niin totta, ja niin haurasta.... ja taas ei voi kun odottaa ja toivoa :heart:

Mukavaa oikein myrskyistä syyspäivää kaikille!

soja rv 4+4
 
Aurinko: Hyvä että vuoto loppunut =) . Tsemppiä huomiseen ultraan.

Mammulinos: Toivottavasti testipäivänä tulee vahva plussa, tsemppiä odotteluun =)

Täällä alkaa vuoto olla pikkuhiljaa loppumassa. Vähän oudot menkat ollut kun viisi päivää on hijakseen vuotanut. Normaalisti tulee pari päivää kuin hanasta ja sitten ei mitään =). Tiistaina ois onneksi se ultrakin ja kyllä mie aika varma olen pistelyt alkaa sitten vihdoin loppuviikosta.
 
rosetta: hyvä kun vuoto tuli ja toisaalta meni. kyllä varmasti on syytä ola toiveikas pistosten aloittamisen suhteen.
Onko sulla mihin aikaan tiistaina käynti polilla? eli onko ylimäärästä aikaa siinä ennen/jälkeen?

ON:entisellään. ah, mikä ihanan kivuton olo, vain voitain pientä välillä. Näinköhän ensi yönä nukutaankaan..
 
Aurinko: Hurjasti tsemppiä kohta olevaan ultraan =), täällä on peukut ja varpaat pystyssä että Helmi siellä voi hyvin ja kasvaa hurjaa vauhtia :D. Voisin oikeastaan tulla aikaisemmin huomenna kaupunkiin, kun jokatapauksessa pidän vapaa päivän niin ei tarvitse tunteja korvata. Eli jos haluat niin voitaisiin nähdä =).
 
voi luoja mikä yö. illalla alkoi taas vuotaa, ja kipeä olin. kahden jälkeen nukuin ehkä puoli tuntia.Aamuksi vuoto oli sitten poissa.

Hyvät uutiset: kaikki näyttää kuulemma niin hyvältä kohdussa kuin voi nyt näyttää. Pieni sykkivä sydän on nyt nähty ensimmäisen kerran.kyllä se on on ison näköinen suhteutettuna muuhun! Aika alas kohtuun näytti helmi kiinnittyneen ja kohtu on taaksepäin kallellaan, kuulemma selittää nuo kovatkin kivut. Seuraillaan tilannetta, ja tarkistusultra 2 viikon päästä. Kaverilla oli mittaa hurjat 6 mm, ja 6+6 vastaa. Tippa silmässä siellä molemmat oltiin, miehellekin tämä nyt on paljon konkreettisempi asia kun näki mitä siellä on.
Jokin nestekertymä vielä on munasarjassa, sitä pitää vähän tarkkailla.

Lääkäri sanoi, että kyllä nyt voi tuulettaa ( sano aika hauskasti sen!) :LOL: Vaikka kokoajanhan tässä saa olla varpaisillaan. Päivä kerrallaan..
 
Rosetta:mihin aikaan olisit tulossa? ja onks mihin aikaan polilla käynti? Voisin pikkuhiljaa uskaltautua ihmisten ilmoille. voishan sitä vaikka perinteisessä kahvipaikassa käydä istumassa..esimerkiks. kiva olis nähdä. Sattuukos kuita innokkaita olemaan ex tempore, ja tietysti sellaisia joilla ei työ haittaa nyt harrastuksia ;)

Mammuliinos, mitäs se nyt näytti? Toivottavasti vahvistuu vaan.
 
nyt tulee asia kerrallaan, mutta siitäkin oli puhe, että lekuri meinas että ne on yleisempia pakastesiirroissa nuo vuotelut kuin muulla tavoilla alkaneissa raskausksissa.

taidan mennä lepäilemään, viime yö painaa, ja paha olo hiippailee taas..
 
Voi hitsit miten ihanaa :D. Yheltä on mulla se aika. Käviskö, vaikka 10.30 kahvittelut perinteisessä paikassa :D. Seuraan saan muutkin liittyä jos haluaa, yskärillä voi kysellä tarkemmin B)

Saitko sieltä muuten kuvan mukaan, jos sait niin ota mukaan. Miekin haluan nähdä Helmen :D
 
aurinko :heart: ihanaa! mie oon niin onnellinen teidän puolesta!

rosetta tsemiä huomiseen! harmi kun en pääse töistä, ois ollu kvia teitä moikata!

oma olo normaali. eli kaikki lienee kunnossa, päätä särkee, ja väsyttää... yöt ollu jotenkin levottomia.... jännitys ´ja hormonit varmaan sotkee... mut eiköhän tässä jaksella =)

mukavaa alkanutta viikkoa muillekin!

soja
 
Rosetta: vanhempi naislääkäri ja tuttu mukava hoitaja, joka taitaa useinmiten olla.

Soja: kyllä se siitä yökötykseksi muuttuu :LOL: saa sitte miettiä mitä sais alas.. No ei tosiaan, toivottavasti voisit hyvin. Mulla on kyllä uskomattomat unenlahjat. Äskenkin pää tyynyyn vaan ja samointein untenmailla :saint:
 

Yhteistyössä