Hakutulokset

  1. P

    Kohta mä hyppään parvekkeelta!!!!!!!!!!!

    Mulla oli ensimmäisen lapsen oottamisen aikana tuota kutinaa ja ihotautilääkärin mukaan oli PUPP. Sain siihen jotain rasvaa, mutta en kyllä nyt muista mitä se oli, kortisooniakin käytin ensin, mutta sillä ei ollut vaikutusta
  2. P

    Miksi neuvolassa ei painosteta lopettamaan tupakointia?

    Se on aivan sama vaikka kuinka painostetaan niin jos itellä ei oo haluja lopettaa niin on ihan sama mitä muut puhuu
  3. P

    kertokaas hyvät naiset että miksi?

    Tässä tapauksessa voin sanoa että toivoin silloin lapsena että vanhempani oisivat mielummin eronneet, mutta niilä taisi olla myös tunteita toisia kohtaan
  4. P

    kertokaas hyvät naiset että miksi?

    Nykyään ihmettelen ite ihan samaa, mutta en silloin tajunnut kun itse elin tälläisessä suhteessa. Aatteleppa jos se sinun "kunnollinen" miehesi yhtäkkiä tinttaiski sinua turpaan tai jotain vastaavaa niin mitä tekisit? Ei meillä hakatuillakaan ole se ollut ihan suhteen alkuajoista...
  5. P

    Laitatteko pestyjä vaatteita lapsille tarhaan??

    Pitääkö Vaatteet pestä? :o
  6. P

    Voisitko käyttää pojalla vaaleanpuna-ruskeaa haalaria kotipihalla?

    Tottakai! Eihän se pojilla/miehillä ole vaaleanpunaista vaan LOHENPUNAISTA
  7. P

    Laitatteko nukkasia vaatteita lapsille tarhaan?

    Kyllähän vaatteitten puhtaita pitää olla! En sitä meinaa, mutta näyttää aina että pojilla on farkkuja jalassa (tosi joustavat) tai tytöllä 758 kerrosta erillaisia paitoja tai muita hömpötyksiä..... Mutta niinhän se on että rumat ne vaatteilla koreilee :whistle:
  8. P

    Laitatteko nukkasia vaatteita lapsille tarhaan?

    Tää on kattonu että taijetaan sinne tarhaan laittaa aina parhaat kamat päälle. Aivan järetöntä laittaa hienoja/epäkäytännöllisiä vaatteita lapsille vaan sen takia että halutaan näyttää |O
  9. P

    mulle tuli postissa peräpukama..

    Musta on vaan niin kiva olla tunkkasissa haisevissa housuissa....
  10. P

    mulle tuli postissa peräpukama..

    NO EI NYT MUA TARTTE LÄHETTÄÄ JOKAPAIKKAAN |O |O ANTAKAA MUN OLLA PAIKOILLAAN
  11. P

    MITÄ MUIJAT LASISSA???

    Valitettavasti kahvia, mutta tekis kyllä mieli siideriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :p :p :p
  12. P

    Minkäikäiselle koulupöytä?

    Ostin eskarilaiselle
  13. P

    onko teil muillakin näin?

    Meillä menee yleensä näin: mies tekee ruuan, siivoo jälet ja mä menen tupakin jälkeen koneelle :p
  14. P

    mulle tuli postissa peräpukama..

    En toki, se oli mun toinen persoona :whistle:
  15. P

    mulle tuli postissa peräpukama..

    :o :o :o :o :o :o :o :o :o
  16. P

    aiheuttavatko masennuksen hoitoon käytettävät lääkkeet lihomista?

    Mullon paino ainakin laskenut. Tiiä häntä sitte onko se pillereistä aiheutunu vai oonko sitten liikkunu enemmän
  17. P

    Orvokista

    Mullon tuolla partsilla amppelissa orvokki niin pitääkö sitä välillä kaantää niin kasvaa tasasesti molemmin puolin....
  18. P

    kokemuksia alkoholismista

    On niin lähellä sydäntä juuri tällähetkellä tämä asia :/
  19. P

    Pidätkö ukkosista?

    ENNNNNNNNNNNN

Yhteistyössä