kyllä! postiluukusta tuli. ei kai sen nyt mun syy voi olla kuitenkaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:postissa? Sun pitää olla sit varmaan tosi perär.ikämäinen ihminen!
ja ei vissiin. haju poltti jo viimeisetkin nenäkarvani. /: en ihmettele, kun kaverikin aiko tulla kylään, mutta ei oo kuulunut.. on kääntynyt jo käytävällä takas. hävettää, jos se luulee, että mä oon tääl paskonu, niin, et käytävätkin löyhkää.. onpa kiva alottaa viikonloppu. sanonko mikä..Alkuperäinen kirjoittaja noh:Ei kai se pelkkä peräpukama haise?
et varmaan usko, mutta 12e. (luki, et hajun takia otetaan suurempi määrä)Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Ihan mielenkiinnosta kysyn; paljo oli postarit? :snotty:
Aika paha hinta!Alkuperäinen kirjoittaja unikko:et varmaan usko, mutta 12e. (luki, et hajun takia otetaan suurempi määrä)Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Ihan mielenkiinnosta kysyn; paljo oli postarit? :snotty:
En toki, se oli mun toinen persoonaAlkuperäinen kirjoittaja unikko:et kai se sinä ollut? :0Alkuperäinen kirjoittaja Peräpukama:
VAROKAA!! sitä saattaa olla liikkeellä. aika jännä, vaikka ei ees syksy viel oo kunnolla alkanut.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En uskalla enää mennä postilaatikolle, jos mullekin tulee...
Alkuperäinen kirjoittaja Peräpukama:NO EI NYT MUA TARTTE LÄHETTÄÄ JOKAPAIKKAAN |O |O ANTAKAA MUN OLLA PAIKOILLAAN
Musta on vaan niin kiva olla tunkkasissa haisevissa housuissa....Alkuperäinen kirjoittaja hehee:Alkuperäinen kirjoittaja Peräpukama:NO EI NYT MUA TARTTE LÄHETTÄÄ JOKAPAIKKAAN |O |O ANTAKAA MUN OLLA PAIKOILLAAN
Joo, en tiedä kummalle meistä oli tuskaisempaa, kun sua hirtettiin, mutta jos kuitenkin antaisit ihmisten persuksien olla jatkossa rauhassa, ettei tarttis taas alkaa hirttelemään??
en pysty nauttiin, kun oksu lentää yhtenään.. soitan kohta siivouspalvelun. sain heitettyä sen kiehuvaan kattilaan, jotta se vähän puhistuisi.Alkuperäinen kirjoittaja hehee:Sulleko mä ne poistattamani pukamat lähetin tai yhden niistä? Nauti siitä, se oli mun ilona pitkän tovin!!
siis oliskin tullut pikku-ukko postiluuklusta mätänevän pukaman sijaan..Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Tän palstan väki on kyllä ihme sakkia..
*huitoo pikku-ukkoja loitommas*
:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Tän palstan väki on kyllä ihme sakkia..
Alkuperäinen kirjoittaja unikko:siis oliskin tullut pikku-ukko postiluuklusta mätänevän pukaman sijaan..Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Tän palstan väki on kyllä ihme sakkia..