onko teil muillakin näin?

Että ruuan jälkeen SINÄ jatkat kotitöitä. Ja PERHEESI, siis MIES JA LAPSET lysähtää sohvalle kattoo vaik urheilua.
Mua oikeesti sieppaa suunnattomasti, että MINÄ en voi hetkeä levähtää ruuan jälkeen, tai toki voisin mutta silloin pitäisi olla 100 % varma siitä, että jäljellä olevat hommat hoituvat huomaamattasi myös miehen ja lasten käsien kautta eivätkä kasaudu sinulle seuraavalle päivälle :ashamed: :headwall:

viddu.

vieras
sano elä muuta... eihän mun mikään pakko ole, voin toki laiskotella ja levätä, mut kiva seuraavana päivänä aloittaa ruuanlaitto sillä että jynssää kattilat puhtaiksi jne.

Ei oo. Ruuan jälkeen siivotaan yhdessä pöytä ja keittiö, jonka jälkeen mies ja lapsi suuntaavat sohvalle, mies päikkäreille ja lapsi tv:tä katsomaan. Minä suuntaan nettiin. Noin tunnin levon jälkeen jatketaan kotihommia tai mitä ikinä oli suunnitelmissa.

Piika-äiti harmailee
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti harmailee kun innostui strutsihavainnosta:
strutsi kuule. kerro miten kesäkurpitsan siemenistä tehdään ravintorikasta naposteltavaa, sinä tiedät varmasti!
:LOL: :LOL: :eek:

tota noin :snotty: pitäiskö mun tietää? :whistle:
siis minä luulin oikeesti että sinä tiedät tämänkaltaisista jutuista KAIKEN... vai kuka se sitten oli teistä?

Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti harmailee:
strutsi kuule. kerro miten kesäkurpitsan siemenistä tehdään ravintorikasta naposteltavaa, sinä tiedät varmasti!

siis minä luulin oikeesti että sinä tiedät tämänkaltaisista jutuista KAIKEN... vai kuka se sitten oli teistä?
en minä ainakaan. Onko täällä joku vastaava nikki että sekoitat? *kyräilee ympärilleen*

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Kyllä, näin meillä menee myös.

Mutta 97% ajasta se on ihan o.k koska meillä on aika selkeä työnjako.
millainen se on?
toinen hoitaa pyykit, toinen imuroinnin?
Mä teen lähestulkoon kaiken kotona. Miehen on ollut tarkoitus viedä roskat mutta ei kovin vakuuta tahti millä vie..

Mies suoraan sanoen hoitaa tilille rahat että voin toteuttaa itseäni :D

Ihan reilu peli koska mies mieluummin tekee töitä kuin siivoaa ja minä mieluummin siivoan kuin käyn kokopäivä töissä :whistle:

Piika-äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti harmailee:

en minä ainakaan. Onko täällä joku vastaava nikki että sekoitat? *kyräilee ympärilleen*
Ei sitten, mutta olen minä nyt kyllä pettynyt.

Ei kukaan muu sitten tiedä miten niistä kesäkurpitsan siemenistä tehdään naposteltavaa ja tarpeellista ravinnonlisää?

Pitää varmaan laittaa asiasta oma ketju.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Eipä ole ei, enää. =)
wooo, mitä sä teit? ja miten sen teit? *ylistää*
Kuulostaa varmasti tosi hassulta aikuiselle tehdä näin, mutta minä otin miehen puhutteluun ihan pöydän ääreen. Perhe ja koti ovat sellainen 'työmaa' jossa ei ole oikein vain yhden tehdä ja puunata, kaksi aikuista vastaavat molemmat tästä yhteisestä elämästä ja lapsista -ja tietenkin lapsetkin otetaan mukaan tähän projektiin. Joskus joudun muistuttamaan kaikkia tästä, mutta sitten asia onkin taas hoidossa. =)

Eipä ole ei, enää. =)
wooo, mitä sä teit? ja miten sen teit? *ylistää*
Kuulostaa varmasti tosi hassulta aikuiselle tehdä näin, mutta minä otin miehen puhutteluun ihan pöydän ääreen. Perhe ja koti ovat sellainen 'työmaa' jossa ei ole oikein vain yhden tehdä ja puunata, kaksi aikuista vastaavat molemmat tästä yhteisestä elämästä ja lapsista -ja tietenkin lapsetkin otetaan mukaan tähän projektiin. Joskus joudun muistuttamaan kaikkia tästä, mutta sitten asia onkin taas hoidossa. =)
meillä on tätä tehty aika monta kertaa :ashamed: ilmeisesti taas olisi istunnon paikka! :D

Ei... pöydän siivoaa se, joka siihen viimeiseksi jää syömään. Ts. mä delegoin sen sille. Keittiön siivoukselle meillä on työvuorot, joihin osallistuvat sekä isäntä, että lapset. Lapset nyt eivät vielä pyyhi pöytiä, mutta tiskikoneen täyttö ja tyhjennys onnistuvat heiltäkin.

Yhteistyössä