Hakutulokset

  1. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    Se olis sitten viimeinen päivä marraskuuta ja huomenna jäljellä tasan 10 viikkoa :o :heart: Aika menee todella nopeasti - välillä tuntuu, että liiankin nopeasti :whistle: :whistle: Hirveästi asioita vielä hankkimatta ja tuntuu, että aina tulee jotain uutta mitä puuttuu...
  2. Develly

    *Helmikuun hurmaajat syyskuussa*

    http://kaksplus.fi/keskustelu/t1559075
  3. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    Joulukulkue käyty katsomassa ja markkinoilla käyty - selkä ei tykännyt yhtään :headwall: Todella ärsyttävää, kun tämä supistelu-selkävaiva alkaa vaivata niin paljon, että pitää kahteen kertaan miettiä mihin mennä ja mihin ei. Mitähän tämä on kuukaudenpäästä? Ja miten teen jouluostokset? :o :o...
  4. Develly

    Terveisiä *piip*stä!!

    Lapset riehuneet nyt tunnin verran, naapuri hakannut lattiaa pariin kertaan ja lisäksi huoneen siivoaminen käsitti sen, että kaikki vaatteet vedettiin lattialle vaatekaapeista |O |O Välillä tunnen itseni todella huonoksi äidiksi, koska en saa noita lapsia tottelemaan ollenkaan. Huutaa en...
  5. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    Pöh ja pah!! Juuri hain lapset päiväkodista pois, kun poitsulle oli noussut kuume ilmeisesti siitä possurokotteesta jonka noi lapset eilen sai... |O TOSIN tuolla päiväkodissa on ollut ei-rokotetuilla-lapsilla äkkinäistä kuumeennousua eli paha tässä nyt on sanoa mitä taa on tai ei oo...
  6. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    Sokeriarvoista sen verran, että mulla arvot oli 0h 4,4 1h 9,0 2h 5,2 eli ei mitään moitittavaa. Täällä on sellainen "käytäntö", että jos paastoarvo on yli rajan niin sitä rasitusta ei tehdä... Tämäkin näyttää vaihtelevan aika paljon kaupunkikohtaisesti :/ Tosin niin näyttää vaihtelevan tuo...
  7. Develly

    Toimiiko käytännössä (hoitopöytä-asiaa) ?!

    Pitää vielä harkita :whistle: Meillä kun tarvitsis tonne alakertaan jonkinlaisen virityksen, mutta en tiedä millaisen sinne hankkis... :/
  8. Develly

    Toimiiko käytännössä (hoitopöytä-asiaa) ?!

    Toimiiko tällainen hoitopöytä? Jollain on varmaan kokemusta? :D
  9. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    Auts ja auts! Selkä suuttui ja supistukset jatkuu :headwall: :headwall: Päätin sitten kuitenkin lähteä Jumboon, kun toivoin löytäväni vähän joululahjoja, mutta ei siitä sitten oikein tullut minkäänlaista tulosta :kieh: :kieh: Tytölle ostin nuken hoitopöydän ja pojalle Pete-pyjaman :D...
  10. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    Tänään vois yrittää käydä vähän kirpputoreilla kiertelemässä :D Ei ole tullut pitkään aikaan käytyä - saamattomuus huipussaan :whistle: Noista vaatteista oli jotain puhetta niin sen verran omaa kokemusta tähän niistä... Meidän tyttö oli syntyessään 49 cm ja jopa 50 senttiset vaatteet...
  11. Develly

    Luotatteko mieheenne? Ja mistä tiedätte hänen olevan uskollinen?

    Tänä syksynä joo ja mentiin naimisiin, koska en yksinkertaisesti kehdannut perua kaikkia järjestettyjä asioita. Anteeksi voi antaa, mutta ei unohtaa. Tämä asia aina välillä kummittelee mun mielessä, mutta sellaista tämä elämä on :(
  12. Develly

    MARIMEKO UNIKKO pussilakana meni ihan pilalle pesussa!

    :headwall: :headwall: Kuulostaapa tutulta :headwall: :headwall: Ja laadukkaita pitäis olla?? :o :o
  13. Develly

    Luotatteko mieheenne? Ja mistä tiedätte hänen olevan uskollinen?

    No me vaan jatkettiin eteenpäin... jotenkin. Meillä on 2 lasta ja kolmas tulossa alkuvuodesta ja lisäksi me oltiin sovittu mm. vihkiminen syyskuulle (asian selviämisen aikoihin vihkimiseen oli 5 vko aikaa). Mies jätti tämän naisen heti tai siis näin ainakin sanoi ja mä uhkasin ilmoittaa hänen...
  14. Develly

    Talent-Markku voittajasta: Ei ravintolat osta tuommoisia!

    Hieman katkera mies :laugh: :laugh: Pikkusen vaan... ;) Täytyy vaan toivoa, että nämä lausunnot vaikuttais miinusmerkkisesti tulevaan levymyyntiin :kieh:
  15. Develly

    Luotatteko mieheenne? Ja mistä tiedätte hänen olevan uskollinen?

    Mä luulin viime elokuuhun asti, että mies ei mua pettäis :ashamed: Hänellä ollut aina jyrkkä kanta pettämseen eikä hän ole sitä muidenkaan ihmisten kohdalla hyväksynyt, KUNNES hän jäi kiinni siitä, että oli tapaillut yhtä naista kuukauden ajan (asiakas vielä eli tuplana väärin) :headwall...
  16. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    nimbe Mä loukkasin selkäni noin kolme vuotta sitten, kun liukastuin kylppärin lattialle lasten levittämään saippuaan :/ Siitä seurauksena välilevyn pullistuma, jonka oletinkin alkavan vaivata tässä raskauden aikana, koska niin itse raskaus jo itsessään, mutta myös työ jota tein on fyysinen...
  17. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    nimbe Mulle on määrätty tuota Panacodia tähän selkäkipuun ja olen ottanut sitä tarvittaessa. Mä en henk.koht. usko, että tuosta olisi mitään haittaa vauvalle, koska sitä yleisesti käytetään raskaana oleville :/ Mä en ainakaan pärjäis ilman, joten senkään suhteen ei ole paljon vaihtoehtoja...
  18. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    Himoista sen verran, että mulla on ihan järjetön himo limsaan :p :ashamed: Tänäänkin kävin aamulla kaupan kautta, kun vein muksut ja hain pari litraa limua :ashamed: :ashamed: Onneksi nuo on tuota light-versiota (en muuta juokaan) niin ei ole ihan niin pahaksi :whistle: Myös omatekemää...
  19. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    Mä sain samat ohjeet kuin FiOna :D Ei ollut mitään ongelmaa olla syömättä illalla klo 20 jälkeen, MUTTA aamu oli ihan tuskaa kun oli ihan karmee jano :headwall: Ja tosiaan vaan suuta sai kostuttaa, joten pidin jääkylmää vettä suussa ja syljin pois :x :x Toi sokerirasitus on kyllä ihan...
  20. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    matami-mimmi Onko tuossa listassa sinun l.a. väärin, kun siinä on 7.2.? Mun päättelykyvyn mukaan sun l.a. pitäis olla 8. päivä? Kun mun l.a. on 9. päivä ja rv vaihtuu aina tiistaina eli huomenna tulee 29 täyteen :whistle: Olo on onneksi vähän parempi. Muksut tosin yskii ja niiskuttaa...

Yhteistyössä