Talent-Markku voittajasta: Ei ravintolat osta tuommoisia!

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Ja kun mun mielestä se Markku laulo välillä ihan nuotin vierestä! Simon Cowell olis nauranu sen pihalle heti...
Mä huomasin kanssa tämän. En oo Talenttia seurannut, mutta tää finaali katottiin. Sanoin heti ukolle, että tuotako nyt sitte on hehkutettu viikko tolkulla. Ihan ok, eihän siinä mitään, paremmin laulaa kuin minä, mutta ei tosiaan voiton arvoisesti.
 
miikka oli tosi hyvä
Ei Markku edes laulanut oikeasti hyvin. En tiedä miksi sitä hehkutettiin? Miikka oli todella taitava, tuohon ei monet pysty ja varmasti on vientiä, koska kyllä minä ainakin menen 100 kertaa ennemmin katsomaan Mikkaa kuin katkeraa laulajaa!
 
clivia
Olihan se Miikka naamanvääntelyineen ihan kammottava ilmestys,oikeen kauhunväreet meni mutta enempi ne meni yhdenbiisinläskilaamasesta.Pääasia ettei se voittanut.
Talentista sais sulkee pois kyllä kaikki laulajat,laulukisoja on ihan riittämiin jo.
 
Laamanen toi näköjään todellisen luonteensa esille haastattelussa. Toivottavasti muutkin suomalaiset ovat lukenee tuon tekstin ja jättävät levyn ostamatta. Mä en oo ikinä tykännyt itteään täynnä olevista ihmisistä, sitte ku siihen lisätään vielä toisten mollaaminen niin kiitos ja hei..
 
vieras
Onko Markku kuullut esim. stand up -illoista, joita ravintolat ostaa oikein mielellään...? Luulis löytyvän töitä Miikkalle, jos haluaa tehdä tota hommaa.


Markku on yök.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Gardenia:
ja bonusraita

5. You raise me up (slow version)
:D
No pitäähän siinä sit olla vielä bonuksen extraraita

6. You raise me up remix
Ja mukaan vielä musiikkivideo jossa mustassa t-paidassa lauletaan You raise me up
Hei nyt lopetetaan oikeesti, tämähän alkaa tuntua jo liian mielenkiintoiselta ja joku saa idean tehdä nuo em. jutut =0
 
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Gardenia:
ja bonusraita

5. You raise me up (slow version)
:D
No pitäähän siinä sit olla vielä bonuksen extraraita

6. You raise me up remix
Ja mukaan vielä musiikkivideo jossa mustassa t-paidassa lauletaan You raise me up
Lisäksi jymy-yllätys, eli raita 7: You raise me up duettona Tauskin kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Gardenia:
ja bonusraita

5. You raise me up (slow version)
:D
No pitäähän siinä sit olla vielä bonuksen extraraita

6. You raise me up remix
Ja mukaan vielä musiikkivideo jossa mustassa t-paidassa lauletaan You raise me up
Lisäksi jymy-yllätys, eli raita 7: You raise me up duettona Tauskin kanssa.
Tai Johanna Tukiaisen kanssa. :x
 
heh
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Gardenia:
ja bonusraita

5. You raise me up (slow version)
:D
No pitäähän siinä sit olla vielä bonuksen extraraita

6. You raise me up remix
Ja mukaan vielä musiikkivideo jossa mustassa t-paidassa lauletaan You raise me up
Lisäksi jymy-yllätys, eli raita 7: You raise me up duettona Tauskin kanssa.
Tai Johanna Tukiaisen kanssa. :x
Apua!
 

Yhteistyössä