Talent-Markku voittajasta: Ei ravintolat osta tuommoisia!

immu
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Gardenia:
ja bonusraita

5. You raise me up (slow version)
:D
No pitäähän siinä sit olla vielä bonuksen extraraita

6. You raise me up remix
Ja mukaan vielä musiikkivideo jossa mustassa t-paidassa lauletaan You raise me up
Lisäksi jymy-yllätys, eli raita 7: You raise me up duettona Tauskin kanssa.
Tai Johanna Tukiaisen kanssa. :x
auts :LOL:

 
tätä mieltä täällä
Ei se Laamanen tosiaan mikään kyvykäs laulaja ole. Tuomaristossa ei ollut yhtään musiikin asiantuntijaa, joten sen laulutaidot sai jotenkin ihan vääränlaista kiitosta. Laulajana Laamanen on karaoketasoa, veti epävireisesti mutta kovaa ja tunteella. Ehkä telkkarissa ei välittynyt se, mikä liikutti katsojia paikanpäällä. Varmaan suurimman vaikutuksen teki se ennako-oletuksen murtuminen, kun "tuon näköinen" mies veti niin tunteikkaasti ja ihan hyvin.

Mutta ei niin hyvin, että olisi ansainnut kisan voiton.
 
kyl
mediassa markkua hehkutettiin liikaa etukäteen.markku piti itseään jo valmiiksi voittajana ja pettymys oli sitten suuri. olisi osannut olla vähän nöyrempi,pilasi paljon käytöksellään.
 
minä
mä ainakin menisin motoriikkaiikkamiikkaa kattomaan, jos tänne meillepäin eksyis! aivan loistavia juttuja sen esityksissä!!! sitäpaitsi, tosi helppo mennä melkeen mihin vaan esiintymään, ei tarvii koinkaan ihmmeellisiä laitteita ja tiloja esitykseensä!!!


ja ton laama-markun kommentit kertoio vain hänestä itsestään. säälittävä vanha kyvytön mies....

niin ja *reps-kops* noille You raise me up-jutuille.... osaiskohan se viel vetää sä nostat mut ylös- extra-raidan............
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja kyl:
mediassa markkua hehkutettiin liikaa etukäteen.markku piti itseään jo valmiiksi voittajana ja pettymys oli sitten suuri. olisi osannut olla vähän nöyrempi,pilasi paljon käytöksellään.
Suomeksi sanottuna sillä nousu pissa päähän :D
 
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja tätä mieltä täällä:
Ei se Laamanen tosiaan mikään kyvykäs laulaja ole. Tuomaristossa ei ollut yhtään musiikin asiantuntijaa, joten sen laulutaidot sai jotenkin ihan vääränlaista kiitosta. Laulajana Laamanen on karaoketasoa, veti epävireisesti mutta kovaa ja tunteella. Ehkä telkkarissa ei välittynyt se, mikä liikutti katsojia paikanpäällä. Varmaan suurimman vaikutuksen teki se ennako-oletuksen murtuminen, kun "tuon näköinen" mies veti niin tunteikkaasti ja ihan hyvin.

Mutta ei niin hyvin, että olisi ansainnut kisan voiton.
Eikö se Katja ollut musiikin asiantuntija?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Fefe:
Siis lauloiko se Markku aina sen saman kappaleen? :eek: Mä en ole katsonut kuin muutaman jakson alussa, nämä loput jäi katsomatta. Muut laulajat kyllä vaihtoivat kappaleita.
Samaa mäkin aloin miettimään... En nähnyt kaikkia jaksoja. Mun mielestä se pikku tyttö lauloi paljon paremmin kuin Laamanen. Sillä oli kaunis keijumainen ääni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja Fefe:
Siis lauloiko se Markku aina sen saman kappaleen? :eek: Mä en ole katsonut kuin muutaman jakson alussa, nämä loput jäi katsomatta. Muut laulajat kyllä vaihtoivat kappaleita.
Eikä sitäkään kokonaan. :D Onhan se toinen säkeistö vaikea oppia laulamaan... :whistle:
No mutta jos sillä uudella levyllä olisi vaikka se toinen säkeistö niin johan olisi vaihtelua aikaisempaan verrattuna... :whistle:
 
tätä mieltä täällä
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja tätä mieltä täällä:
Ei se Laamanen tosiaan mikään kyvykäs laulaja ole. Tuomaristossa ei ollut yhtään musiikin asiantuntijaa, joten sen laulutaidot sai jotenkin ihan vääränlaista kiitosta. Laulajana Laamanen on karaoketasoa, veti epävireisesti mutta kovaa ja tunteella. Ehkä telkkarissa ei välittynyt se, mikä liikutti katsojia paikanpäällä. Varmaan suurimman vaikutuksen teki se ennako-oletuksen murtuminen, kun "tuon näköinen" mies veti niin tunteikkaasti ja ihan hyvin.

Mutta ei niin hyvin, että olisi ansainnut kisan voiton.
Eikö se Katja ollut musiikin asiantuntija?
Jaa millä perusteella? Tai no joo, onhan se ollut vai onko vieläkin Suosikin päätoimittaja. Tarkoitin lähinnä sellaista tuottaja-säveltäjä-muusikkoa. Vai onko Ståhlilla sellaista taustaa, en tiedä siitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja immu:
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Gardenia:
ja bonusraita

5. You raise me up (slow version)
:D
No pitäähän siinä sit olla vielä bonuksen extraraita

6. You raise me up remix
Ja mukaan vielä musiikkivideo jossa mustassa t-paidassa lauletaan You raise me up
Lisäksi jymy-yllätys, eli raita 7: You raise me up duettona Tauskin kanssa.
Tai Johanna Tukiaisen kanssa. :x
auts :LOL:

Tää putos tuolilta justiinsa! :LOL: :LOL: :LOL:
 
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja tätä mieltä täällä:
Jaa millä perusteella? Tai no joo, onhan se ollut vai onko vieläkin Suosikin päätoimittaja. Tarkoitin lähinnä sellaista tuottaja-säveltäjä-muusikkoa. Vai onko Ståhlilla sellaista taustaa, en tiedä siitä.
En mä tiedä, muistelin että niin siinä sanottiin. En siis tiedä mitä tekee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja Fefe:
Siis lauloiko se Markku aina sen saman kappaleen? :eek: Mä en ole katsonut kuin muutaman jakson alussa, nämä loput jäi katsomatta. Muut laulajat kyllä vaihtoivat kappaleita.
Eikä sitäkään kokonaan. :D Onhan se toinen säkeistö vaikea oppia laulamaan... :whistle:
No mutta jos sillä uudella levyllä olisi vaikka se toinen säkeistö niin johan olisi vaihtelua aikaisempaan verrattuna... :whistle:
Lauloihan se "My way"n. Olisi laulanut jotain suomeksi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja Fefe:
Siis lauloiko se Markku aina sen saman kappaleen? :eek: Mä en ole katsonut kuin muutaman jakson alussa, nämä loput jäi katsomatta. Muut laulajat kyllä vaihtoivat kappaleita.
Eikä sitäkään kokonaan. :D Onhan se toinen säkeistö vaikea oppia laulamaan... :whistle:
No mutta jos sillä uudella levyllä olisi vaikka se toinen säkeistö niin johan olisi vaihtelua aikaisempaan verrattuna... :whistle:
Se lauloi semifinaalissa My wayn, muistaakseni. Ei kauhian hyvin...

Jossain toisaalla siteerattiiin kisan sääntöjä, että lauluesityksen pitää finaalissa olla sama kuin esikarsinnassa. Outoa, koska kaikki muut joutuu kehittämään uuden esityksen joka vaiheeseen. Tai ainakin se kannatti.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja Fefe:
Siis lauloiko se Markku aina sen saman kappaleen? :eek: Mä en ole katsonut kuin muutaman jakson alussa, nämä loput jäi katsomatta. Muut laulajat kyllä vaihtoivat kappaleita.
Eikä sitäkään kokonaan. :D Onhan se toinen säkeistö vaikea oppia laulamaan... :whistle:
No mutta jos sillä uudella levyllä olisi vaikka se toinen säkeistö niin johan olisi vaihtelua aikaisempaan verrattuna... :whistle:
Lauloihan se "My way"n. Olisi laulanut jotain suomeksi.
Joo ja se biisi ei istunut sille senkään vertaa mitä musta pikee-paita..Se handlas ekassa esiintymisessään sen Raise up:in mut ei vetäny vertoja kyllä olemuksellaan sille brittien tätiselle..Jolla myös ilmeisesti nousi kusi (kukka)hattuun.Onkohan asia siis niin,että nuo vanhemmat ihmiset eivät sittenkään ymmärrä maailmasta ja elämästä niin paljon kuin antavat ymmärtää eivätkö todellisuudessa sittenkään ole yhdenkään sodan tai muun koettelemuksen nöyrentämiä..Mua ainakin ärsyttää koko Laamanen..
 
desert
No olihan Miikka paljon parempi ja ansaitsi voittonsa.
Mutta muistattehan että ei kannata sinisilmäisesti usko kaikkiea mitä kirjoitetaan lehdissä.
"Aina silloin tälläin" jokin lause irroitetaan täysin olennaisesta ja tehdään siitä jotain muuta kuin mitä haastateltava oli tarkoittanut.
En tosin ole lukenut tätä haastattelua ollenkaan mutta epäluuloinen sitä kohtaa näin puheiden perusteella olen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja desert:
No olihan Miikka paljon parempi ja ansaitsi voittonsa.
Mutta muistattehan että ei kannata sinisilmäisesti usko kaikkiea mitä kirjoitetaan lehdissä.
"Aina silloin tälläin" jokin lause irroitetaan täysin olennaisesta ja tehdään siitä jotain muuta kuin mitä haastateltava oli tarkoittanut.
En tosin ole lukenut tätä haastattelua ollenkaan mutta epäluuloinen sitä kohtaa näin puheiden perusteella olen.
Joo vähän kuten joku aika sitten Seiskan suuri otsikko oli Laamasesta,että sairauskohtaus yllätti ja vaimo on p*rkeleen huolissaan niin todellisuudessahan Laamasella oli ihan kokonainen flunssa päällä.Eli niinkin vakavasta tilaasta kyse..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:
Huono häviäjä.

Eihän kisassa haettukaan parhaiten ravintoloissa työllistyviä, vaan lahjakkainta esiintyjää, josta kansa tykkää.
Mut kuka muistaa enää viime vuoden Talent-voittajaa? Toisaalta yhtenäinen linja jatkuu, toivottavasti ei tule enää kolmatta kautta.
 

Yhteistyössä