Luotatteko mieheenne? Ja mistä tiedätte hänen olevan uskollinen?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mua kiehtos tietää muiden parisuhteesta hiukan. Kun puhutaan, että monet miehet käyvät vieraissa ja sitten sanotaan, että naiset ovat "sinisilmäisiä" eivätkä näe näe/usko, että mies pettää. Luotatteko suoraan mieheen, vai tarkkailetteko hänen tekemisiään? Puhutteko koskaan pettämisestä? Ja mitä mieltä sinun kumppani on pettämisestä?
Ja tämä ei tarkoita sitä, että naiset eivät pettäs, ihan hyvin tähän saa vastata miehetkin..tämä nyt vaan tuli tällain naisen näkökulmasta:)
 
huh
Viime aikaisten tapahtumien perusteella en voi enää luottaa itseenikään. IKINÄ ei voi tietää, ei voi ennustaa tulevaa.
Ja siis meille ei ole mitään tapahtunut, mutta lähipiirissä kyllä. :/
 
Hmmh
Kyllä mä luotan mieheeni. En mitenkään kyttää, huomaisin varmaan jos käytös muuttuisi tai tulisi näitä klassisia "puhuu puhelut aina toisessa huoneessa", "känny aina äänettömällä" jne. Niin kauan kuin meillä on kaikki hyvin niin turha kyylätä. Olemme puhuneet pettämisestä ja molemmat ollaan sitoutuneita toisiimme ja lapsiimme. Ei voi tietää mitä viiden vuoden päästä, mutta nyt näin.
 
Rokkivosu
No mä luotan kyllä. Koskaan ei oo antanut ihetta edes epäillä ja ei se raasu ees ehtisi mua pettämään. Baarissa kun käy niin jos siellä jotain tapahtuis niin koko kylä tietäis heti, että en jaksa uskoa siihenkään.
Pettämisestä on puhuttu ja tiedän hänen mielipiteensä asiasta. Itse olen pettänyt häntä vuosia sitten ja sen pelkäsin aiheuttavan kostopettämisen, mutta mieheni on fiksu ettei sellaiseen lähde.
 
*
Luotan kyllä häneen, katsotaan tilannetta sitten uudelleen jos tarvetta tulee. En voi tietenkään tietää hänen olevan uskollinen. En myöskään kyttää hänen tekemisiään.
 
Luotan mieheeni täysin. Siksi tiedän hänen olevan uskollinen, koska hänen oma asenteensa pettämistä kohtaan on niin jyrkkä. Jos tuollaista sattunut kaveripiirissä, on hän sen ottanut todella raskaasti. Tiedän että hänen kohdalla pitäis tuo paljon käytetty lause paikkansa, eli ei pystyisi katsomaan mua silmiin sen jälkeen, jos olisi pettänyt.
Jos pettäisi, uskoisin hänen pakkaavan itse tavaransa samantien.

Luotan siis ilman epäilystäkään. Sanokaa vain sinisilmäiseksi =)
 
Luotan mieheeni mutta en oo sinisilmänen, aina oon ajatellu et mitä vaan voi käydä, mut en halua asiaa nyt miettiä...se on turhaa..
Tekemisiä en tarkkaile, mut kai sen vaistois toisesta, kai.....
Ollaan puhuttu pettämisestä, mie voisin ehkä antaa anteeks, riippuu, mut mies on sanonu et se on kerrasta poikki jos lähen pelehtii...
 
J
Luotan mieheeni niin paljon kun pitääkin avioliitossa. En todellakaan ole sinisilmäinen.
Puhumme pettämisestä useinkin, siis ihan yleisellä tasolla. Olen kertonut, että jos haluat, että tämä liitto loppuu, mene nusaseen jotain muuta, niin se on siinä.
Kumppanini on samaa mieltä kun minä, että se olisi tämän yhteiselämän loppu.
Mutta ymmärrämme molemmat myös, mikä ei ole pettämistä. Jos tanssin toisen miehen kanssa firman pikkujouluissa, en petä - kerron myös tästä tanssimisesta miehelleni.
 
Pettämisen raja on aika häälyvä, riippuu siitä mitä suhteessa on sovittu sallituksi ja kielletyksi... Luotan että mies tekee ja on tekemättä niin kuin on sovittu. Sen verran ollaan pettämisestä keskusteltu että asiassa ei pitäisi olla enää mitään epäselvää. Mies ei hyväksy pettämistä kuten en minäkään.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mua kiehtos tietää muiden parisuhteesta hiukan. Kun puhutaan, että monet miehet käyvät vieraissa ja sitten sanotaan, että naiset ovat "sinisilmäisiä" eivätkä näe näe/usko, että mies pettää. Luotatteko suoraan mieheen, vai tarkkailetteko hänen tekemisiään? Puhutteko koskaan pettämisestä? Ja mitä mieltä sinun kumppani on pettämisestä?
Ja tämä ei tarkoita sitä, että naiset eivät pettäs, ihan hyvin tähän saa vastata miehetkin..tämä nyt vaan tuli tällain naisen näkökulmasta:)
Mä luotin ja uskoin, kunnes petti. siinähän romisi harhaluulot, itsetunto ja moni muukin asia alas. En olisi uskonut, että pettää. Nyt en enää luota.
 
Ellamaaria
Luotan täysin,mutta kyllähän mulla silti käy joskus mielessä että olikohan se oikeesti siellä missä sanoi olevansa.
Mutta tiedän ettei petä, kun ei se mies käy kuin töissä, joukkueharrastuksissaan ja lasten tai koko perheen kanssa kyläilemässä. Ja ruokakauppareissullaankin se on vain 30minuuttia joten ei ehdi pettää missään välissä:)
Ellei sitten työpaikan vessassa jonkun työkaverin kanssa hässi mutta sitä olis vaikea kuvitella :D
 
Mä luulin viime elokuuhun asti, että mies ei mua pettäis :ashamed:

Hänellä ollut aina jyrkkä kanta pettämseen eikä hän ole sitä muidenkaan ihmisten kohdalla hyväksynyt, KUNNES hän jäi kiinni siitä, että oli tapaillut yhtä naista kuukauden ajan (asiakas vielä eli tuplana väärin) :headwall: :headwall: Mies oli aina kotona tai töissä eli en edes osannut kuvitella hänen ehtivän missään välissä, mutta hän käyttikin työaikansa hyvin hyödyksi ;) :(

Mistään ei huomannut mitään - ei käytöksestä ei mistään :( Tämä tuli niin puun takaa kun tulla voi...


Itse olen sitä mieltä, että sitä ei voi oikeasti TIETÄÄ yhtään mistään.
 
Luotan kyllä mieheeni täysin. En kyttää hänen tekemisiään, enkä epäile häntä. Tosin eipä hänellä paljon mahdollisuuksia olis pettääkään kun ei ikuna käy missään muualla kuin kaupassa ja perjantaisin tuossa läheisellä saunalla.. Toki tietysti jos hänestä on tullut homo ja työpaikallaan pettää niin sitten.. :D Äkkiähän sen huomaa jos tuosta alkaa käytös radikaalisti muuttua, että joku olis pielessä. Päivä kerrallaan, ikinä ei tiedä mitä tuleman pitää.
 
Mulla luottamus pelaa suhteessa aina niin kauan kuin toisin todistetaan. Ja valitettavasti olen joutunut todistamaan toisinkin :( Nykyinenkin mieheni on pettänyt luottamukseni enkä häneen edelleenkään pysty täydellisesti luottamaan. Mitään kyttäämisiä en silti suorita tai muuten epäile. Kunhan pidän järjen päässä.

Kai se niin on tässä maailmassa, ettei sitä loppujen lopuksi pysty luottamaan ihan täydellisesti muihin kuin itseensä.
 
Seera
Alkuperäinen kirjoittaja Develly:
*hih* Mä luulin viime elokuuhun asti, että mies ei mua pettäis :ashamed:

Hänellä ollut aina jyrkkä kanta pettämseen eikä hän ole sitä muidenkaan ihmisten kohdalla hyväksynyt, KUNNES hän jäi kiinni siitä, että oli tapaillut yhtä naista kuukauden ajan (asiakas vielä eli tuplana väärin) :headwall: :headwall: Mies oli aina kotona tai töissä eli en edes osannut kuvitella hänen ehtivän missään välissä, mutta hän käyttikin työaikansa hyvin hyödyksi ;) :(

Itse olen sitä mieltä, että sitä ei voi oikeasti TIETÄÄ yhtään mistään.
Sen olen huomannut etta juuri nama miehet jolla on hyvin jyrkka, kielteinen kanta pettamiseen, pettavat monesti itse.
 
Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Luotan kyllä häneen, katsotaan tilannetta sitten uudelleen jos tarvetta tulee. En voi tietenkään tietää hänen olevan uskollinen. En myöskään kyttää hänen tekemisiään.
Peesi tälle.
Kuin myös. Siis luotan häneen enkä koe että olisi mitään syytä olla luottamatta. Siksi en koe myöskään tarvetta kyttäillä tekemisiään jne.

Tiedän kyllä ettei kenestäkään voi 100% mennä takuuseen, ei edes omasta itsestä joten en nyt niin vaaleanpunaiset lasit silmillä sentään tätä katsele. Mutten toisaalta ymmärrä mitä toisen epäileminen tai kyttääminen tuossa asiassa auttaisi? ei se ketään estäisi kuitenkaan pettämästä jos toinen on sille linjalle lähdössä, jopa päin vastoin jatkuvan epäilyksen alla eläminen on varmasti omiaan ajamaan puolison toisen syliin...

Mielummin sitten yritän panostaa vaan siihen omaan suhteeseen ja että meillä olisi hyvä olla näin. Ollaan kyllä puhuttu pettämisestä jo suhteen alussa ja omataan hyvin samanlaiset näkökannat. Ja on tuo tullut vuosien mittaan useasti muutenkin esille kun kaveripiireissä on ollut noita tapauksia. Jotenkin uskotaan molemmat siihene ettei ihminen normaalisti lähde pettämään jos se oma suhde on kunnossa ja onnellinen ja siksi tykätään että jos ja kun alkaa ahdistaa niin niin täytyy alkaa keskenämme mietimään asioita ettei päädyttäisi tuohon pisteeseen.
 
Rokkivosu
Alkuperäinen kirjoittaja Develly:
*hih* Mä luulin viime elokuuhun asti, että mies ei mua pettäis :ashamed:

Hänellä ollut aina jyrkkä kanta pettämseen eikä hän ole sitä muidenkaan ihmisten kohdalla hyväksynyt, KUNNES hän jäi kiinni siitä, että oli tapaillut yhtä naista kuukauden ajan (asiakas vielä eli tuplana väärin) :headwall: :headwall: Mies oli aina kotona tai töissä eli en edes osannut kuvitella hänen ehtivän missään välissä, mutta hän käyttikin työaikansa hyvin hyödyksi ;) :(

Itse olen sitä mieltä, että sitä ei voi oikeasti TIETÄÄ yhtään mistään.
Niin... töissähän moni petääkin.
Mieheni tuskin kuitenkaan edes siellä, kun niillä ei ole kuin miehiä töissä :D
Ooteko muuten vielä yhdessä?
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja Develly:
Itse olen sitä mieltä, että sitä ei voi oikeasti TIETÄÄ yhtään mistään.
Eihän sitä voi tietää, mutta kyse onkin siitä miten elämänsä elää, epäillen koko ajan vai luottaen niin kauan kuin ei tosiaan tarvitse muuta ajatella?

En mä ainakaan jaksaisi parisuhteessa jossa epäilisin toista pettämisestä koko ajan, siinä tilanteessahan olisi yksi ja sama pettääkö vai ei, kun kuitenkin jo kärsisin helvetin tuskia mustasukkaisena eikä se mieskään varmaan kauheasti tykkäis semmosesta. ;)
 

Yhteistyössä