Luotatteko mieheenne? Ja mistä tiedätte hänen olevan uskollinen?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:
Alkuperäinen kirjoittaja Develly:
*hih* Mä luulin viime elokuuhun asti, että mies ei mua pettäis :ashamed:

Hänellä ollut aina jyrkkä kanta pettämseen eikä hän ole sitä muidenkaan ihmisten kohdalla hyväksynyt, KUNNES hän jäi kiinni siitä, että oli tapaillut yhtä naista kuukauden ajan (asiakas vielä eli tuplana väärin) :headwall: :headwall: Mies oli aina kotona tai töissä eli en edes osannut kuvitella hänen ehtivän missään välissä, mutta hän käyttikin työaikansa hyvin hyödyksi ;) :(

Itse olen sitä mieltä, että sitä ei voi oikeasti TIETÄÄ yhtään mistään.
Niin... töissähän moni petääkin.
Mieheni tuskin kuitenkaan edes siellä, kun niillä ei ole kuin miehiä töissä :D
Ooteko muuten vielä yhdessä?


Älä älä rokkivosu tohon lankaan mene. Mullakin ukko töissä paikassa missä pelkkiä miehiä, hyvin ehti pettämään kuitenkin esim ruokiksella jne ja ihan naisen kanssa.

Eli ei ole luottoa, eikä enää tule luottoa.
Asian vierestä, meillä miehen työpaikalla, ei pääse ruokiksella pois firmasta ja ulkopuolisia ei pääse firmaan, ja pelkkiä miehiä töissä. Juu, voihan se olla kaappihomo :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja S:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
En luota,en ole eläissäni törmännyt ainoaankaan mieheen joka ei lankeaisi tyrkyllä olevaan jakorasiaan.Miehet on niin tyhmiä.
Hoh hoijaa... Naiset pettää ihan yhtä lailla. Ja kaikki eivät. Pettäminen ei ole sukupuolisidonnaista meidän kulttuurissamme. Puolet pettää, puolet ei.
Tama on tosi, minunkin ystavista suurin osa on pettanyt, ovat ihan naisia ei noita ihmeolento miehia :).
Peesi.
 
Kakspiippuinen juttu. Toisaalta luotan 125 %. Toisaalta tiedän itsekin että meidän keskinäinen parisuhde on alkanut monien muiden mielestä erittäin epäilyttävissä merkeissä.. ja mä myönnän, että alku ei ollut ihan puhdas.
Joten tavallaan tunnen faktat, mutta toisaalta olen sitä mieltä silti, että mua mies ei pettäisi. Ja haluan siihen luottaa.
 
Luotan kun ei ole syytä olla luottamatta. Jos en luottais, niin suhteessa olis jotain tosi pahasti pielessä. Kummankin mielestä pettäminen on tosi paha juttu ja varmaan päättyis meidän suhde siihen jos jompikumpi niin tekis.
 
Luotan, se on mielestäni perusedellytys sille, että suhde toimii. Joskus suhteemme alkuaikoina, podin luottamuspulaa- mutta se ei johtunut siitä, että mieheni ei olisi ollut luottamusta herättävä- vaan omista aikaisemmista kokemuksistani.
Työstin asiaa ja päätin opetella luottamaan, enkä siltikään miellä itseäni mitenkään sinisilmäiseksi.
Luotan mieheeni, mutta se ei tarkoita sitä, että uskoisin ettei hän missään olosuhteissa pettäisi minua. Sen asian suhteen en luota edes itseeni. Täällä kysytään usein " Luotatko mieheesi 100%"?
Vastaan en luota, en luota kehenkään 100 %.
Mutta luotan mieheeni, enkä näe mitään syytä ruveta kyttäämään hänen taskujaan, kännykkäänsä tms.
Mutta, jos mieheni alkaisi käyttäytyä hyvin oudosti ja epäilyttävästi ja jos toisin hänelle julki mahdolliset pettämisepäilyni hänen ne kiistäessä ,saattaisin alentua etsimään todistusaineistoa.
 
Rokkivosu
Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:
Alkuperäinen kirjoittaja Develly:
*hih* Mä luulin viime elokuuhun asti, että mies ei mua pettäis :ashamed:

Hänellä ollut aina jyrkkä kanta pettämseen eikä hän ole sitä muidenkaan ihmisten kohdalla hyväksynyt, KUNNES hän jäi kiinni siitä, että oli tapaillut yhtä naista kuukauden ajan (asiakas vielä eli tuplana väärin) :headwall: :headwall: Mies oli aina kotona tai töissä eli en edes osannut kuvitella hänen ehtivän missään välissä, mutta hän käyttikin työaikansa hyvin hyödyksi ;) :(

Itse olen sitä mieltä, että sitä ei voi oikeasti TIETÄÄ yhtään mistään.
Niin... töissähän moni petääkin.
Mieheni tuskin kuitenkaan edes siellä, kun niillä ei ole kuin miehiä töissä :D
Ooteko muuten vielä yhdessä?


Älä älä rokkivosu tohon lankaan mene. Mullakin ukko töissä paikassa missä pelkkiä miehiä, hyvin ehti pettämään kuitenkin esim ruokiksella jne ja ihan naisen kanssa.

Eli ei ole luottoa, eikä enää tule luottoa.
Kyllä mä kuitenkin luotan, että se siinä varttitunnissa mitä niilläkin ruokista ehtii pitää, pystyy pitämään housut jalassa :D
 
Jos en pystyisi luottamaan mieheeni, mitä järkeä olisi olla yhdessä? Ei tarvitse olla sinisilmäinen asian suhteen. Kun on tullut petetyksi, niin tietää miltä se tuntuu ja osannee sen perusteella lukea merkkejä ilmasta.
 
Riipputisurupuska
Luotan, sillä toisen vahtaamiseen menee aivan suotta energiaa eikä ketään voi väkipakolla tai vahtaamalla estää vieraissa käymästä!

Todennäköisesti saattais melkoine sota syttyä ja mekastus, jos ukko jäis kiinni vieraista, mutta jatkostahan en vois vannoa, mitä tekisin ennen kuin se joskus eteen tulee...

 

Yhteistyössä