Luotatteko mieheenne? Ja mistä tiedätte hänen olevan uskollinen?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Leila
Alkuperäinen kirjoittaja delfis:
Alkuperäinen kirjoittaja Leila:
Alkuperäinen kirjoittaja delfis:
Alkuperäinen kirjoittaja suru:
Alkuperäinen kirjoittaja Leila:
Alkuperäinen kirjoittaja delfis:
Luotan mieheeni täysin. Siksi tiedän hänen olevan uskollinen, koska hänen oma asenteensa pettämistä kohtaan on niin jyrkkä. Jos tuollaista sattunut kaveripiirissä, on hän sen ottanut todella raskaasti. Tiedän että hänen kohdalla pitäis tuo paljon käytetty lause paikkansa, eli ei pystyisi katsomaan mua silmiin sen jälkeen, jos olisi pettänyt.
Jos pettäisi, uskoisin hänen pakkaavan itse tavaransa samantien.

Luotan siis ilman epäilystäkään. Sanokaa vain sinisilmäiseksi =)
Mun ex oli samanlainen eli tosi jyrkkä pettämisen suhteen.. Mut petti silti:( oli shokki!
Mulla kanssa mies tosi jyrkkä ollut aina pettämisen suhteen, ei hyväksy sitä ollenkaan jne.. Petti sitten kuitenkin, ei itsekään voi ymmärtää miksi teki sen.. Joten en kehottaisi tuon vuoksi 100% luottamaan..
Luotan niin kauan kun on sen arvoinen :) Mieheni on kaikessa muussakin suoraselkäisin ja rehellisin ihminen kenet tunnen. Uskon kyllä, jos pettäisi ei sitä pystyisi salaamaan vaan kertoisi kyllä.
Kysymys teille joilla on mies pettänyt ja olette luottanut. Kauanko olitte yhdessä?
Mulla ex oli myös tosi rehti mies,vieläki luotan häneen lasten asioissa 100% mutta suhteen jatkamiseen en enää kyenny. Se tunne oli käsittämätön kun sain tietää..
Olen tosi pahoillani. :hug: Itse aion olla epäilemättä. Nyt ollaan oltu yhdessä 10-vuotta. Kaikki aiemmat suhteet olen pilannut omalla mustasukkaisuudellani ja epäilyilläni. Meni 3 vuotta tästäkin suhteesta siihen, että aloin luottaa. Tiedän, että jos jotain tuollasta tulee eteen, romahtais paljon. Koska vuosien varrella ei ole osoittanut syytä epäillä, on luottamus vain kasvanut. Nyt minun itseni on hyvä olla :)

Tosi sekavaa tekstiä :D Toivottavasti ymmärrät mitä tarkoitan.
Me oltiin lähes 10vuotta yhdessä, toivon todella että kellekkään muulle ei noin kävis.. maailma romahtaa täysin kun on uskonu ja rakastanu toista täydestä sydämmestä. En kuitenkaan halua jäädä tuleen makaamaan katkeruus vaan pilaa oman mielen. Mutta sen vaan opin että mikään ei ole varmaa,kaikkihan sen tietysti tietää mutta jotenki uskollisuus ja toinen ihminen oli itsestään selvyys..hankala selittää..
 
piiukka
Jos yhteys miehen ja vaimon välillä toimii ja päivittäin saman ruokapöydän ääressä istutaan ja yhteisiä lapsia kasvatetaan niin ei tulisi mieleenkään, että mies hakisi seksiä muualta kun sitä on rakkauden kera kotonakin tarjolla ja sama toisinpäin eli luotamme toisiimme. Yhteiseloa 25 vuotta takana...
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Meillä on miehellä myös jyrkkä kanta pettämiseen. Silti olen kuullut kyliltä, että hän olisi pettänyt. Taistelen nyt itseni kanssa uskonko vaiko enkö, kun mies kieltää.
Usko mutta älä ns.käännä selkää asialle..Inttämällä ja kyttäämällä et saa mitään"selville". Ihmiset voi vaan puhua pahuuttaan mutta pidä silti silmät auki.
 
jkl
No mä satun tietämään et tuo mies on niin laiska ja mukavuudenhaluinen, mielikuvitukseton saamaton vätjys, et ei se yksinkertaisesti jaksaisi/pystyisi/osaisi ylläpitää mitään toisia suhteita. Ei ikinä maailmassa. Ja aina se on baarista kotiin tullut, tosin onhan se voinut silläkin reissulla vaikka jotain muijaa käydä polkasemassa mut se ei oikeastaan mua haittaisi...
 
Leila
Alkuperäinen kirjoittaja delfis:
Leila, ymmärrän paremmin kuin uskot :) Olen tosi tosi pahoillani, että oot joutunu tuommosen läpikäymään. :hug:
Kiitos:) mutta kait se on elämän tarkoitus, ettei ikinä voi tietää mitä huominen tuo. Silti omien kokemuksienki jälkeen en ymmärrä ihmisiä jotka vaan epäilee toista, sehän tie ei ikinä mihinkään johda vaan ihminen ajaa itsensä umpikujaan epäilyillään.
 
tuo aiempi vieras
Alkuperäinen kirjoittaja delfis:
Alkuperäinen kirjoittaja suru:
Alkuperäinen kirjoittaja Leila:
Alkuperäinen kirjoittaja delfis:
Luotan mieheeni täysin. Siksi tiedän hänen olevan uskollinen, koska hänen oma asenteensa pettämistä kohtaan on niin jyrkkä. Jos tuollaista sattunut kaveripiirissä, on hän sen ottanut todella raskaasti. Tiedän että hänen kohdalla pitäis tuo paljon käytetty lause paikkansa, eli ei pystyisi katsomaan mua silmiin sen jälkeen, jos olisi pettänyt.
Jos pettäisi, uskoisin hänen pakkaavan itse tavaransa samantien.

Luotan siis ilman epäilystäkään. Sanokaa vain sinisilmäiseksi =)
Mun ex oli samanlainen eli tosi jyrkkä pettämisen suhteen.. Mut petti silti:( oli shokki!
Mulla kanssa mies tosi jyrkkä ollut aina pettämisen suhteen, ei hyväksy sitä ollenkaan jne.. Petti sitten kuitenkin, ei itsekään voi ymmärtää miksi teki sen.. Joten en kehottaisi tuon vuoksi 100% luottamaan..
Luotan niin kauan kun on sen arvoinen :) Mieheni on kaikessa muussakin suoraselkäisin ja rehellisin ihminen kenet tunnen. Uskon kyllä, jos pettäisi ei sitä pystyisi salaamaan vaan kertoisi kyllä.
Kysymys teille joilla on mies pettänyt ja olette luottanut. Kauanko olitte yhdessä?
Me on oltu yhdessä jo lähemmäs 10 vuotta..
 
Tottakai mä luotan, miksi en?

Omituinen parisuhde pitäisi olla jos pelkää toisen pettävän tms. Silloin kaikki ei ole kunnossa.

Meillä tää toimii aika yksinkertaisesti, ollaan yhdessä eikä siihen muita tarvita. Eikä näitä tarvitse edes miettiä, toki joskus puhutaan pettämisestä yleisellä tasolla.
 
Rukoilijasirkka
Luotan mä mun mieheen. Ollaan me puhuttu paljon noista asioista ja voin aina kysyä siltä. Olen sen verran hankala ihminen, että ei mies viitsisi mun kanssa olla, jos haluaisi jotain muita. Mä kun en ole mikään kodin hengetär, joten ei musta juurikaan hyödy silläkään tavalla.

Ja tiedän, että se on muhun rakastunut ja että se on sairaan kranttu naismaultaan.
 
Chick
Eipä ole syytä olla luottamatta. Ikinä ei ole antanut pienintäkään syytä epäillä uskollisuuttaan. Ja ihan käytännössäkin, niin eipä hän oikeastaan ehtisikään pettämään ja toisaalta hän menettäisi paljon enemmän kuin minut jos pettäisi, joten senkään takia hän ei varmasti moista tekisi.
 
juu
Luotan mieheeni mutta yleisesti en luota. Mieheni oli seksuaalisesti haluton, joten luottaminen oli helppoa. Oikein toivoin, että olisi käynyt vieraissa, että olisi tullut hieman eloa.

Muuten en yleisesti luota ihmisiin. Paljon on eroja ja pettämisiä, ihan just niitten ihmisten toimesta, jotka on pahimpia moralisoijia.
 
Ennen luotin 100%:sti, en enää voi luottaa koska enää en voi luottaa itseenikään, kuinka silloin voi odottaa uskollisuutta toiselta?
Mutta vaikka en luota niin en silti ole epäilemässäkään enkä rajoita miehen menoja enkä kyttää häntä.
Jos jotain ilmenis niin sitten ilmenis ja asia käsiteltäis sitten
 
Lotta
Minunkin ex oli olevinaan niin rakastunut minuun ja aina kehui kauniiksi jne. Yhteiseloa 8 vuotta takana ja sitten hän petti ja halusi jatkaa sen naisen kanssa. Täysin puun takaa.

Hän oli juuri moralisoija; pettäminen on aina väärin jne. Joten minulla ainakin alkaisi hälytyskellot soida jos ihminen on hyvin ehdoton näissä pettämisasioissa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
En luota,en ole eläissäni törmännyt ainoaankaan mieheen joka ei lankeaisi tyrkyllä olevaan jakorasiaan.Miehet on niin tyhmiä.
Hoh hoijaa... Naiset pettää ihan yhtä lailla. Ja kaikki eivät. Pettäminen ei ole sukupuolisidonnaista meidän kulttuurissamme. Puolet pettää, puolet ei.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja manna:
Valitettavasti on pettänyt edellisen liittonsa aikana tosi monta kertaa.
Olen kyllä tarkkailulinjalla jatkuvasti, ettei käy samalla tavalla.'
Tosi kulutttavaa.
Sama juttu. Edellisessä suhteessa pettänyt, ei jäännyt kiinni. En kuitenkaan jaksa kytätä, koska kenestäkään ei voi olla täysin varma.
 
S
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
En luota,en ole eläissäni törmännyt ainoaankaan mieheen joka ei lankeaisi tyrkyllä olevaan jakorasiaan.Miehet on niin tyhmiä.
Hoh hoijaa... Naiset pettää ihan yhtä lailla. Ja kaikki eivät. Pettäminen ei ole sukupuolisidonnaista meidän kulttuurissamme. Puolet pettää, puolet ei.
Tama on tosi, minunkin ystavista suurin osa on pettanyt, ovat ihan naisia ei noita ihmeolento miehia :).
 
ap
Oon tässä miettinyt, että voisiko pettämien osittain johtua kommunikaation puutteestakin. Eli, jos kumppanit tekevät toisilleen selväksi, että pettämisestä seuraa ero, niin uskaltaako kumppani silloin riskeerata ja pettää...Jos pettää, niin tietääpähän ainakin, että hän haluaa jonkun muun ja osoitti sen pettämällä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Tottakai mä luotan, miksi en?

Omituinen parisuhde pitäisi olla jos pelkää toisen pettävän tms. Silloin kaikki ei ole kunnossa.

Meillä tää toimii aika yksinkertaisesti, ollaan yhdessä eikä siihen muita tarvita. Eikä näitä tarvitse edes miettiä, toki joskus puhutaan pettämisestä yleisellä tasolla.
ihan samoilla linjoilla olen kanssasi sanasta sanaan :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Oon tässä miettinyt, että voisiko pettämien osittain johtua kommunikaation puutteestakin. Eli, jos kumppanit tekevät toisilleen selväksi, että pettämisestä seuraa ero, niin uskaltaako kumppani silloin riskeerata ja pettää...Jos pettää, niin tietääpähän ainakin, että hän haluaa jonkun muun ja osoitti sen pettämällä.
kyllä minä painotin että en siedä pettämistä ja tulee ero ja petti silti.
 
Epäilevä
Juu, en luota. Pettäny on ( vaikkei ole tunnustanu koskaan ). Yhessä ollaan ja rakastan kyllä, mutta kun lähtee reissuillensa, en voi olla hermoilematta. Niin se vaan on.
Selvinpäin ei pettäis, mutta humalassa ollessaan en luota siihen tippaakaan.. :(
Minua kohtaan on kyllä tosi tiukka, kyselee onko muita tms enkä koskaan ees käy bailaamassa..luulen että kun ite on väärin menny tekemään ni luulee sitten että toinenki tekee. Se näkee joskus painajaisiaki siitä että MINÄ petä sitä, että MULLA muka olis toinen. Ennen sitä on petetty ( ex ) mutta yhessä ollaan oltu kohta 10.v. enkä ole vieraissa käyny.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:
Alkuperäinen kirjoittaja Develly:
*hih* Mä luulin viime elokuuhun asti, että mies ei mua pettäis :ashamed:

Hänellä ollut aina jyrkkä kanta pettämseen eikä hän ole sitä muidenkaan ihmisten kohdalla hyväksynyt, KUNNES hän jäi kiinni siitä, että oli tapaillut yhtä naista kuukauden ajan (asiakas vielä eli tuplana väärin) :headwall: :headwall: Mies oli aina kotona tai töissä eli en edes osannut kuvitella hänen ehtivän missään välissä, mutta hän käyttikin työaikansa hyvin hyödyksi ;) :(

Itse olen sitä mieltä, että sitä ei voi oikeasti TIETÄÄ yhtään mistään.
Niin... töissähän moni petääkin.
Mieheni tuskin kuitenkaan edes siellä, kun niillä ei ole kuin miehiä töissä :D
Ooteko muuten vielä yhdessä?


Älä älä rokkivosu tohon lankaan mene. Mullakin ukko töissä paikassa missä pelkkiä miehiä, hyvin ehti pettämään kuitenkin esim ruokiksella jne ja ihan naisen kanssa.

Eli ei ole luottoa, eikä enää tule luottoa.
 
vierailija
Tiedättekö, suurinosa maksullisissa huorissa käyvistä miehistä on nimenomaan ukkomiehiä. Siellä kotona odottelee luottavainen nainen. On ne niin sikoja, monet..ei silti kaikki!
 

Yhteistyössä