Toimiiko käytännössä (hoitopöytä-asiaa) ?!

s
itsellä ei kokemusta, mutta olettaisin että tuo on hieman tiellä kun lasta laittaa sänkyyn ja ottaa pois ja vaipat ja vaatteet pitää kuitenkin ottaa muualta joten liekkö kovin turvallinenkaan kun joutuu kääntymään pois vauvan luota. En itse ainakaan ottaisi tuollaista.
 
mie
Me käytettiin hoitopöytää ehkä noin kuukausi, sen jälkeen vaihdettu vaippaa, sohvan päällä, sängyssä ja lattialla. ja itse en ole henkilökohtaisesti kokenut sen rasittavan selkääni.

Eli suosittelen mahdollisimman halpaa hoitopöytää /viritystä. ja tosissaan toi nostaminen synnytyksen jälkeen voi käydä pidemmän päälle työlääksi.
 
vieras
TOIMII TODELLAKIN. Meillä vauva nukku päiväunet ulkona, joten tuo kevyt lauta oli helppo nostaa vain yöksi pois. Käytettiin koko eka vuosi eikä tarvinnut sitten tuskailla mitä tehdään jollekin isolle ja kalliille hoitopöydälle. Ehdoton pienissä tiloissa ja muutenkin. SUosittelen.
 
xxx
Alkuperäinen kirjoittaja s:
itsellä ei kokemusta, mutta olettaisin että tuo on hieman tiellä kun lasta laittaa sänkyyn ja ottaa pois ja vaipat ja vaatteet pitää kuitenkin ottaa muualta joten liekkö kovin turvallinenkaan kun joutuu kääntymään pois vauvan luota. En itse ainakaan ottaisi tuollaista.
Se otetaan pois kun sitä ei käytetä :D
Ei se KOKOAIKAA tuossa kökötä! :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Alkuperäinen kirjoittaja s:
itsellä ei kokemusta, mutta olettaisin että tuo on hieman tiellä kun lasta laittaa sänkyyn ja ottaa pois ja vaipat ja vaatteet pitää kuitenkin ottaa muualta joten liekkö kovin turvallinenkaan kun joutuu kääntymään pois vauvan luota. En itse ainakaan ottaisi tuollaista.
Se otetaan pois kun sitä ei käytetä :D
Ei se KOKOAIKAA tuossa kökötä! :D
ai, no meillä se on siinä yötäpäivää :)

 

Yhteistyössä