Hakutulokset

  1. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    Tänään on kyllä ollut todella kurja fiilis :ashamed: Lapset on jossain orastavassa räkätaudissa, joka taitaa olla iskenyt myös minuun. Täytyy vaan toivoa, että tää on jotain ihan normiflunssaa eikä possua... Mies on kuitenkin sellaisessa työssä missä on paljon tekemisissä erilaisten ihmisten...
  2. Develly

    [b]Hyvinkään suunnalta odottavat mammat[/b]

    Täällä ollaan hengissä vielä... :D En ole vaan muistanut yhtään kirjoitella :ashamed: Mulla alkoi eilen sitten äitiysloma - tosin ensimmäiset 4 viikkoa on sairauslomaa ja sitten 21.12. alkaa ihan virallinen äippäloma. Supistukset avanneet paikkoja vähän liikaa ja lisäksi vanha selkävaiva...
  3. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    Neuvola- ja neuvolalääkäri takana ja tuomio oli ehdoton: työteko loppu tähän päivään ja sain s.lomaa äitiysloman alkuun asti :ashamed: Supistukset on pehmentäneet paikkoja liikaa siihen nähden, että voisin tehdä noin fyysistä työtä ja lisäksi tuo selkä on hemmetin kipeä, joten lääkäri ei paljon...
  4. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    piiuli Täytyy toivoa, että tämäkin mahdollinen tauti olis sellaista helpompaa sorttia :/ Mä meinaan olen oksennuskammoinen ja pelkään saavani paniikkikohtauksen, jos jompikumpi lapsista alkaa oksentaa. Mähän olen lähes aina lasten kanssa yksin enemmän tai vähemmän - joko mies on töisä...
  5. Develly

    Huuto.net ja kohteiden aukioloajat

    Ihan järkevä ratkaisu - Osta heti -hinta. Varsinkin jos se on kohtuullinen :D Mua myös ärsyttää tuossa huuto.netissä tuo odottelu. Pitää tietää koska pitää olla rahaa (ennakoida) ja sitten joku just ennen sulkeutumista korottaa just sen 10 senttiä ja et saakaan sitä kohdetta, koska et voi...
  6. Develly

    Onko muita, jotka ostaa kaikki vaatteet vaan kirpparilta?

    :wave: Joitain satunnaisia vaatteita huuto.netistä - loput kirpputoreilta. En ole ostanut vuoteen kuin 3 uutta vaatetta lapsille omilla rahoilla :ashamed: Ja kaikki k.torilta ostetut ovat olleet hyväkuntoisia ja siistejä vaatteita - ei mitään kierrätyslumppuja ;)
  7. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    Nyt on kyllä jo ihme kyseessä, jos tuo lasten päiväkodissa riehuva vatsatauti ei meihin iske. Ensin oli likan ryhmässä puolet pää pöntössä ja nyt pojankin ryhmässä oli joku lapsi oksentanut päivällä... :x :x :x Poitsu on NIIN pahalla päällä, että huh huh!! Saa nähdä kuin käy... Nyt ei ole...
  8. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    Joo... ei tarvinnut sitten tosiaanKAAN mennä töihin tänään :ashamed: Selkä oli aamulla niin kipeä, että en päässyt omin avuin sängystä ylös :ashamed: :ashamed: Onneksi huomenna on neuvolalääkäri muutenkin niin pääsen sinne sitten valittamaan vaivojani ;) Toivottavasti tämä levolla...
  9. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    Tervetuloa joukkoon Nemu :flower: Kai se olis tästä raahauduttava töihin |O Takana varmaan 4 tunnin katkonaiset unet, joten hauskaa on tiedossa. Noooh... :whistle: enköhän mä selviä kuitenkin ;)
  10. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    ikuisuus Meillä onkin sitten sama synnytyssairaala. Olen kummatkin lapset Hyvinkään Sairaalassa synnyttänyt ja vain hyviä kokemuksia on :D Tänään huomasin ekaa kertaa töissä, että vatsa alkaa olla tiellä, kun pukee lapsia. Pienet lapset istuu sylissä, kun niitä pukee ja sitten kun pitää...
  11. Develly

    farmvillestä muutama kysymys

    Siihen kukkakojuun "kertyy" kukkakimppuja (??) kun viljelee kukkia. Sitä en vielä tiedä mitä sitten tapahtuu, kun se 30/30 on täynnä - mulla puuttuu vielä muutama...
  12. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    Viikon eka työpäivä takanan ja olen ihan loppu :ashamed: :ashamed: Selkää juili koko päivän ja joka kerta, kun nousi lattialta tai nosti lapsia niin sai "palkaksi" supistuksia :headwall: Neuvolalääkäriin ei pääse ennen perjantaita, joten mun nyt sitte pitäis mennä päivystykseen ja mua ei...
  13. Develly

    Tumma suklaa -Twix

    :o :o :o *apua*
  14. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    Onhan taas ollut päivä :o Poitsu oli todella pahalla tuulella ja olin ihan pulassa hänen kanssa :ashamed: Onneksi mummi pelasti tilanteen ja otti vekarat yöhoitoon. Mun täytyy alkuviikosta soittaa taas sille neuvolapsykologille ja kysyä vähän neuvoa. Mä luulen, että pojalla on jotain...
  15. Develly

    Rakenneultran epävarmat sukupuoliveikkaukset?

    Meillä 4d-ultrassa Femedassa sanottiin, että tyttö on tulossa ja luotan kyllä siihen :D Tai siis lähinnä tämän ultraajan kokemukseen ;) Jos tiedätte jonkun jonka kohdalla Brunon "sana" ei olis pitänyt paikkaansa niin kertokaa :attn: :attn: Ihan mielenkiinnosta vaan...
  16. Develly

    mitä kinkkukierteitten täytteeseen muuta kuin kinkku

    Niin ja olen tehnyt niin voitaikinaan kuin sämpylätaikinaan noita kierteitä. Hyviä on tullut kummastakin :p :p :p Sämpytaikina pitää vaan kaulia tosi ohueksi levyksi :D
  17. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    äitilintunen Täällä yksi pöpökammoinen äitee :ashamed: Jos päiväkodissa tms on jotain vatsatautia tms niin pidän lapset varmasti kotona, jos vaan voin. Ainahan se tietty ei ole mahdollista, mutta jos vaan on niin lapset pysyy kotona. Tälläkin hetkellä tytön eskariryhmässä vatsatautia joka...
  18. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    Mini77 onnittelut poikalupauksesta :heart: :heart: :heart: Täällä yö meni hyvin. Vähän kipeän oloinen tuo nuorimies on, mutta ehkä tämä tästä :D
  19. Develly

    mitä kinkkukierteitten täytteeseen muuta kuin kinkku

    Noihin kierteisiin voi laittaa täytteeksi mitä vaan. Jauhelihaa, katkarapuja, pekonia... Lisäksi tuorejuustoa - tuohon täytteeseen sopivaa makua. Esim. Viola kylmäsavulohi ja katkaravut on ihan älyttömän hyvää :p :p Eikä tarvitse kananmunaa kun voiteluun, mutta nehän voi voidella vaikka...

Yhteistyössä