farmvillestä muutama kysymys

  • Viestiketjun aloittaja pelaaja
  • Ensimmäinen viesti
pelaaja
mitä meinaa a. kun välillä pellolla kieppuu kolikko mitä tarkottaa tai pitää tehdä?

ja b. kun on se uus kukka penkki tai mikä se on maksaa 30.000 niin mitä sillä tehdään miten käytetään?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
siellä se on kaupassa myynnissä.. maksaa 30.000 samassa missä taloja ym siis kai toi kukkapenkki on??
joku viisas kertokaa mitä tolla tehdään? tossa lukee workshop..
huom huom..
joku taisi kukkakojuksi tms sanoa mutta mä nyt ostin ton mutta mitä tolla kuuluu tehdä..
 
?????????
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
siellä se on kaupassa myynnissä.. maksaa 30.000 samassa missä taloja ym siis kai toi kukkapenkki on??
joku viisas kertokaa mitä tolla tehdään? tossa lukee workshop..
workshop? kukkapenkki? siis tarkoitatko nyt tätä???

 
Alkuperäinen kirjoittaja Develly:
Siihen kukkakojuun "kertyy" kukkakimppuja (??) kun viljelee kukkia. Sitä en vielä tiedä mitä sitten tapahtuu, kun se 30/30 on täynnä - mulla puuttuu vielä muutama...
Mä en voi tajuta koska voin saada sen. Mitä mun pitää vielä tehdä, että se tulis mulle kauppaan ostettavaksi. Oliks sulla paljon kukkia jo viljelty ennen kun sait mahdollisuuden ostaa ton kukkapöydän? Nimim. mä haluun sen!!!! :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ?????????:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
siellä se on kaupassa myynnissä.. maksaa 30.000 samassa missä taloja ym siis kai toi kukkapenkki on??
joku viisas kertokaa mitä tolla tehdään? tossa lukee workshop..
workshop? kukkapenkki? siis tarkoitatko nyt tätä???

Ei se ole tämä, se on samantapanen, mutta siinä on kukkia tosiaan, että sen tunnistaa. Ja se tulee vaan joskus myyntiin, ei ole aina saatavilla. :wave: :wave:
 
?????????
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja ?????????:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
siellä se on kaupassa myynnissä.. maksaa 30.000 samassa missä taloja ym siis kai toi kukkapenkki on??
joku viisas kertokaa mitä tolla tehdään? tossa lukee workshop..
workshop? kukkapenkki? siis tarkoitatko nyt tätä???

Ei se ole tämä, se on samantapanen, mutta siinä on kukkia tosiaan, että sen tunnistaa. Ja se tulee vaan joskus myyntiin, ei ole aina saatavilla. :wave: :wave:
tulisko se sit vasta jos on kaikki tähdet kukista?
 
dvxfsfcv
Alkuperäinen kirjoittaja ?????????:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja ?????????:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
siellä se on kaupassa myynnissä.. maksaa 30.000 samassa missä taloja ym siis kai toi kukkapenkki on??
joku viisas kertokaa mitä tolla tehdään? tossa lukee workshop..
workshop? kukkapenkki? siis tarkoitatko nyt tätä???

Ei se ole tämä, se on samantapanen, mutta siinä on kukkia tosiaan, että sen tunnistaa. Ja se tulee vaan joskus myyntiin, ei ole aina saatavilla. :wave: :wave:
tulisko se sit vasta jos on kaikki tähdet kukista?
luulen näin, kun on kaikki niin saa tehtyä ainakin auringonkukista kukkakimppuja
 
Alkuperäinen kirjoittaja ?????????:
tulisko se sit vasta jos on kaikki tähdet kukista?
En tie, epäilen itse, että vois olla kunhan tulis edes yksi tähti... niin siinä samalla tulis. Mulle nimittäin kerran tuli toi tarjolle, mutta en voinut ostaa kun ei ollut coinseja tarpeeks. Musta silloin tuli tulppaanien eka tähti samoihin aikoihin.
 
Mä sain ostettua sen ekan "perfect bunchin" ilmestyttä. Heti ei alkanut keräämään kimppuja kuitenkaan sinne.
Kun se on täynnä, tulee ilmoitus ja niitä voi sieltä tyhjennellä joko koristeeksi farmille tai jakaa ystävien kanssa.
 
minnis
Alkuperäinen kirjoittaja fjch:
siis missä vaiheessa se tarjoo sitä sitten jos on tarjotakseen???
Kun kerää kukkia ja saa sieltä "perfect bunch" ilmoituksen.

Mut ei oo toiminut mulla, jumittaa vaan :( Ja nyt ei tuu enää ees sitä, et voisin tarjota kavereille niitä kimppuja, vaikka poimiessa näkyy ruudulla että "perfect bunch" .
 

Yhteistyössä