Hakutulokset

  1. Talvis

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    EM ekaks onnea siitä täydestä yöstä :flower: oliko siis syntymän jälkeen ihan eka-eka? jospa ei ollut sitten pelkkä tähdenlento! mä en anna Minjalle soseen yhteydessä maitoa. meiän syömiset ja nukkumiset on mennyt likimain näin: klo 9 herätys, mennään alakertaan ja hetki leikkiä kunnes...
  2. Talvis

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Vifslan me ollaan mietitty et haluttais toinen sitten ku Minja ois 3v. mul on viel 3v koulua jäljellä, menisin ainakin pariks vuodeks jatkamaan. ois kyllä kiva, et toisen la ois ennen ku Minja täyttää 3, et saisin saman äippärahan... vauvakuumetta pääsen tyydyttämään lähipiirissä kun vauvoja...
  3. Talvis

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Cham kyllä minunkin silmät siinä viivan näki... :whistle: onnea!! :flower: :heart: EM itse asiassa oon puhunu koko ajan väärin tosta punotuksesta... ku oikeestaan se on pimpin alue ku punoittaa! pahimpana se punotus oli ihan koko pimpin ympärystä vaippa-alueella ja peppuvako.. nyt on...
  4. Talvis

    ***Kesämasut 2009 VOL.3***

    ...
  5. Talvis

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    no juu oli vähän purkautuminen eilen :D :ashamed: eniten mua kiukuttaa siis ihan oma itseni, kun se hermostuminen tulee niin pian, ja ei kyl montaa päivää löydy etteikö joku asia hermostuttais. ja jos saan pidettyä itseni "tyynenä" niin etten kiroa, sadattele tms ni sit tulee itku. :D mut oon...
  6. Talvis

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    täält tulee nyt sit tunnustus. oon ihan kauhee ja paska äiti. suoraan sanottuna mä en oikeesti voi ymmärtää ihmisiä kellä ei mee koskaan hermo lapsiinsa!!! mä oon sen luonteinen et mä en kyl pysty kauaa mun kiukkua/ärsyyntymistä peittelee vaan sit jo ääni korottuu, kirosanat raikaa ja tavarat...
  7. Talvis

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    merks merks vaan... :wave:
  8. Talvis

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    nibbler kiva kuulla susta kans pitkästä aikaa! =) joo, on teillä poika kasvanut, yltää melkein samoihin mittoihin ku Minja 5kk (7940gr ja 68,8cm) ihanaa :heart:
  9. Talvis

    ***Kesämasut 2009 VOL.3***

    ja jokainen, kenen mies tekee arkisin paljon töitä, tietää, et viikonloppuisin on paljon muutaki tekemistä ku juosta lumppuja haalimassa...
  10. Talvis

    ***Kesämasut 2009 VOL.3***

    Miriyam :hug: mulla myös tuli tänään paska fiilis, ku piti mennä huomenna ostamaan vaatetta ja juhlavampaakin päällepantavaa loppuvuoden kemuihin (pikkujoulut, kummitytön ristiäiset, joulu, uusvuos). niin Minjan piti mennä mun tädille hoitoon. täti sitten laittoi viestiä, että mun serkku on...
  11. Talvis

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    alley ihana nimi :heart: missä on johanna???? :attn: on pitäny jo pitkään kysellä...
  12. Talvis

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Sompio siellähän on komeasti maistunut :heart: hienoa, että kokeetkin menivät kivuttomasti!
  13. Talvis

    ***Kesämasut 2009 VOL.3***

    pyllypesu Minja painaa n 8kg ja pesen pepun vedellä, koska useimmiten on niin iso kakka et puhd.pyyhkeitä menis miljoona... kylässä käytetään puhdistuspyyhkeitä. muutoin Minjan kantaminen onkin rankkaa... opettelin kantamaan tyttöä yhdellä kädellä jos halusin tehdä muuta toisella (tosi...
  14. Talvis

    ***Kesämasut 2009 VOL.3***

    oma tahto en nyt äkkiä keksi kuin lattialla leikkiessään voi joskus lelu kierähtää kauas.. eikä tyttö yllä... (ei osaa vielä siis ryömiä ) ni koittaa hetken sitä tavoittaa ja sit tulee harmitus jos on kiinnostava lelu... jos on vähän tylsempi ja paljon tutkittu lelu ni sitten lähtee pyörimään...
  15. Talvis

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    taas oli ihmeellinen yö... :headwall: ei näistä voi kyllä yhtään tietää etukäteen. Minja meni sillon seitsemän jälkeen nukkumaan ja ensimmäinen ährääminen alkoi 19.45... ja loppus sitten siinä hiukan ennen puoltayötä. puol kymmeneltä itki ja ähelsi sängyssä ja syy olikin sitten kakkavaippa...
  16. Talvis

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Sompio nuo on Myllyn Paras riisihiutaleita. täällä päin en löytänyt kaupoista semmosia puuroja missä ois vaan yhtä ainetta eikä hedelmiä, ainoastaan kaurapuuroa oli ja riisipuurolla muutenkin kiinnosti aloittaa. niitä valmistötsiä en raaskinut ostaa, ku yks puurotötsä maksoi 80senttii ja...
  17. Talvis

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    vilma lisäys vielä, sai sillon vielä äidinmaitoa kun reagoi (ehkä?) mun syömään porkkanaan...
  18. Talvis

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Minja on jo parempaan päin =) aamulla oli vielä lämpöä, mut päivällä/alkuillasta mitattuna normaali ja oli ihan tyytyväinen. en sit enää mitannutkaan. nukkuminenkin on mennyt klo 20 alkaen paremmin kuin viime aikoina. et näillä näkymin oli pikaflunssa, tai sit mä hurraan liian aikaisin...
  19. Talvis

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    huomenta rouvat ja neidit! =) kylläpäs sattuikin, et vähän kaikilla on jotain vaivoja vauvojen kanssa. niin siinä kävi meilläkin, et Minja tuli kipeeks kans :/ viime yö meni tytön kans ensimmäist kertaa IKINÄ täysin valvomiseks (luulen että klo 01-03/04 oli ainut pidempi pätkä). hereillä...

Yhteistyössä