~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

moikka kaikille...

kuulin huhua... ja siis cam mielettömästi onnea :D
sinäkö se nyt sitten olit ensimmäinen pikkukakkosen odottaja?

Aivan ihanaa... oon tosi onnellinen teidän puolesta.
me vielä odotellaan nuita tuloksia :D mut ei ainakaan vielä ole tiedossa.

no niin... meillä on ihan "hirveet"olot täl hetkel...

asutaan evakossa (viikonlopuks päästään kotiin) kun kotona tehdään keittiöö uusiks..
Kimpsulla on tamifluu kuuri, on ollut tosi kipeä.
Saatiin eilen kumpikin possupiikit... kimpsu voi hyvin, ja tää äiti on kuoleman sairas :(
mitäs muuta... meillä ei enään nukuta lainkaan, vaan huudetaan ja mökätään öisin.
kimpsu oppi muutama viikko sitten ryömimään :D
nyt yrittää lähteä konttamaan ja nousemaan pystyyn :D
eli ihan hirveellä vauhdilla poika yrittää taas kasvaa eteenpäin.

mut minä palailen taas kun aikaa on enemmän.
 
SuukkoSuulle meillä herätään siin n.7.00-8.00. Aamupuuron, joka on tehty maitoon annan 9 tienoilla. Puuron kanssa hörpitään maitoa pullosta n. 10ml. Aina ei syö kaikkea puuroa. Syö n. desin ehkäpä.
Sitten tarjoan maitoa ennen ekoja päikkäreitä eli 10 tienoilla. juo 10-30ml. Lounaaksi liha-ateria(syö n.1dl) Sen kanssa maitoa ehkäpä 10ml.

sitten välipalaksi ennen toisia päikkäreitä hedelmää/marjaa+maitoo. Syö ehkäpä puol piltti purkillista ja n.30ml maitoo. (Joskus juo vaan maitoo enempi ja syö hedelmää vaan lusikallisen.)

päivällinen ku herää toisilta päikkäreiltä. Silloinkin syö liha-aterian ja noin desin lisäksi hieman maitoo.

iltapala n. 19.00 tienoilla saa puuroa. joskus lisään puuroon marjaa/hedelmää.

ennen nukkumaan menoa saa maitoa. Eli noin 20.30-21.00 tienoilla.Nykyään juo 160ml...WAU!! :heart:
Yöllä herää 3-5 kertaa, joista maitoo juo n.3.5h-4h välein. Yöllä maitoo menee 260ml viimeisen kerran annan maitoo siinä 5-6 tienoilla...ni kyllä sitten puuro maistuu noin 9 aikaan.


lounasta ja päivällistä en tarjoo heti ku herää vaan ensin leikitään hetki(10-20min) ja sitten mennään syömään. Oon huomannut et sitten malttaa paremmin syödä. Ja joskus ku ei malttais millään syödä ni oon antanut käteen oman lusikan tai maissinaksun ni sitten maistuu jo ruokakin paremmin. Pitää olla vaan nopee ja laittaa ruokaa suuhun aina ku avaa laittaakseen maissinaksun tai oman lusikan. :D
 
Pikkukakkonen ei meille...tai ei ainakaan moneen vuoteen. Haluan ensin palata työmaailmaan ennen ku ees harkitsen asiaa...jos silloinkaan. Mun kroppa ei vaan oo lasten tekoa varten...jospa se haikara tois meille sen sitten kolmen-neljän vuoden päästä. ;) :heart:
 
ElinaMaria onnea hyvästä yöstä! :heart: meilläkin ollaan nyt parina yönä herätty syömään vaan 2-3kertaa. jee! No vieläkin on niitä "tutti suuhun" herätyksiä. Mut parempaan suuntaan ollaan menossa. Johtuiskohan siitä ku tuo kolmas hammas suussa pilkottaapi. :D
 
SuukkoSuulle mäkin ostan muksu tai piltti puuroja (jauhetta) ja teen sen puuron vastikkeeseen. Meillä ainakin menee niin paremmin. Teen siitä aika löysää...meillä ei tykkää semmoisestä tönkköpuurosta vaikka pikku kökkäreet ei mun tekemässä ruuassa hirveesti haittaa.
 
EM ekaks onnea siitä täydestä yöstä :flower: oliko siis syntymän jälkeen ihan eka-eka? jospa ei ollut sitten pelkkä tähdenlento! mä en anna Minjalle soseen yhteydessä maitoa.

meiän syömiset ja nukkumiset on mennyt likimain näin:
klo 9 herätys, mennään alakertaan ja hetki leikkiä kunnes aamumaito
klo 11 hedelmäsose, päikkäreille
klo 13 herää unilta, hetki leikkiä ja sitten aloitetaan tappelu kasvissoseen kanssa.
klo 14 yleensä "välimaito", koska ei syö aiempaa sosetta niin paljon että jaksais
klo 15 asti, jollon syötän maidon ja vien taas unille
klo 17-18 herää taas unilta ja syödään jokin sose
(klo 19 välimaito)
klo 20-21 maitoa ja zzZZZzz

aina kun Minja herää ja on syömisen aika, ni ensin käydään vaihtamassa vaippa ja sit Minja leikkii sen 10-30min ennen ku syötän. ei heti heränneenä maistu niin hyvin.

tänään söi alkuillasta soseena kaupan kasvisbroilerisosetta sekoitettuna mun tekemään kasvissoseeseen. meni vähemmällä kiemurtelulla kuin päivällä... ehkä siksi, et syöttäjänä olikin iskä eikä minä! huoh. eli me kokeiltiin sitten broileria tänään. ei tullut masuvaivoja, eikä lisää pepun punoitusta. mut naamaan tuli yks näppy :| voi olla jostain muustakin... mut tulee tarkkailtua vähän hysteerisesti kaikkea mahdollista..

tosta Suukkiksen puuron syöttämisestä tuli itellekki mieleen... en oo vähään aikaan puuroa tarjonnu, ku ei se mene.. Minja lienee samanlainen sihtikurkku. riisihiutaleet oli mullakin niin pieneks survottu ku vaan sai, tein puuron veteen. maistoin eikä se ollu liisterimäistä vaikka varoiteltiin että voi tulla liisteriä jos pieneks survoo. lisäsin vielä maun vuoks lorauksen korviketta. oon koittanu myös pelkkää vesipuuroa. maitoon en oo puuroa tehny, ku kokeillessa maitoon tehtyä puuroa se haisi musta ihan järkyttävälle, kärtsänneelle. :x kaurapuuroa ajattelin seuraavaks koittaa, josko se maistuis, mut se ei tälle viikolle varmaan ehdi kun otetaan rauhassa noita makuja.

oon pari kertaa kattellu Prismassa vauvojen puurojauheita... mut niin kalleita ovat et jäävät vielä toistaiseksi hyllyyn.. ja muutenkin aina, ku lappaan ostoskoriin soseita ja korviketta ni ajattelen että onneks meillä käytetään kestovaippoja, ni säästyy rahaa eikä tartte viel vaippoja lisäks raahata pitkin katuja!
 
Kiitos kauniit paljon noista teidän ruoka-aika jutuistanne! Sain vinkkejä, kiitos niistä! etenki tuo, et ei het heränneenä koittais syöttää. Mie meinaa teen just niin. Ku must o ain tuntunu, et Atte vaa menis het väsyneeks jos ei het anna. Mut ehk asia onki just päivastoi, et ei maistu yhtää ku het pitäs syyvä ja ku herää ni sillonha usein tulis kakkakin jos on vaiks maitoo syöny. Se ku tuppaa usein nukahtaan mun masun päälle päikkäreille ja sit on pakko sillo ain saada maitoa ja lupsuttaa siin rintaa ja kattella ja hymyillä kunnes rauhottuu. Niin sulosta :heart:

Mut niin, koittelenpa tuota.. Mites muuten ku olikoha se Zoe jonka mielestä 2h ois hyvä väli.. ni mites ku must tuntuu, et sit mä ahdan poikaan KOKO ajan ruokaa?? Ku se syöminen on välil niin kiven alla, et siihi menee 0,5-1h!! Ni sit tuntuu et het taas syödään jo tunnin päästä jos pitäis sen 2h väleissä ton et millo alkais antaa ruokaa. Ni eiks se tuu iha ähkyyn ja sit ei ainakaa tee mieli?

Huoh.. on tää välil rankkaa mut myös nii hirmu palkitsevaakin :) Ny Atel on ikenet ihan turvonneet ja järsii kaikkee ja kiukkuaa. Nytkii ku vähä enne seiskaa sain unelle ni heränny jo 9 krt.. :headwall: Jospa se tästä taas joskus, jos vaiks helpottais ku tulis niit hampait viimein :) Koht Atte o jo 8kk eikä yhtäkää hammasta vielä. Sanotaan, et useimmilla lapsilla ekat hampaat tulee viim. 8kk iässä. Viel siis ehtis :D Tosin tuleeha joilleki vast vuoden iässä. Mut kummiskii :)

Huomen ois talon kuntotarkastus. toivottavasti siit ei löytyis mittää epäilyttävää ni saatais se :) Kauniita unia kaikille jahka meette unelle! :wave:
 
Ai niin kysyin pikkukakkosesta mutta en vastannut ite. B) Siis kyllä ehdottomasti halutaan molemmat toinen, ehkä kolmekin lasta, mut ehdottomasti ei vielä. Suurin syy on siihen on, että mulla menis varmaankin hermot riekaleiksi jos olis kaks vaipoissa, kaks rattailla työnnettävää, kaks nukutettavaa, kaks jatkuvasti vahdittavana... Ku oon tämmönen hermoilija. :ashamed: Eli jos vaikka sitten kun Onni on 3 tai 4 vee. Myös ne samat syyt kuin alleylla eli tahdon paapoa tota nykyistä pikkuista vielä, haluan että hän saa olla vielä se pienin. :heart: Ja kuten alley, naimisiin ois tarkoitus ennen kakkosta... Ja ai niin, oliks mulla joku koulukin kesken? :p

HanTa paranemista! Reipas pikku ryömijä jo! :heart: (Ää..miks kaikki Onnia nuoremmatkin jo ryömii, ja meillä löllytään vaan paikallaan... ) Ja jaksamista öihin, myös monille muille!

Talvis ootko koittanu tehdä maitopuuroo korvikejauheella, tulee paljon "maitoisempaa" kun jos vain lorauksen korviketta laittais, eikä kärähdä. Ite teen justiin vesipuuron, ja sit valmiiseen puuroon lusikoin sitä jauhetta. Ja voihan se olla, että kaupan valmispuuro olis kuitenkin mieluisempaa, vaikka kallista onkin. Meillä ainaski Muksu päärynäpuuro (jauhe) on tosi herkkua...joskin makeeta, joten en tiiä kannattaako semmosille herkuille totuttaa. :/

Meil ollaan ilmeisesti palailemassa yösyömiseen. Viime yönäkin alkoi venkoilla sängyssään puolen tunnin välein, mut sit ku sai maidon, nukkui taas monta tuntia rauhallisesti. Eli kai sillä nlkä oli. Mitenhän siitä pääsis eroon, ei oo kauheen johdonmukaista jos toisina öinä saa maitoa ja toisina ei... Nyt jo syödään päivällä jatkuvasti, ja illalla tankataan iso puuroannos ja jopa 220 ml maitoo! Tietty päivän ruoka-annoksia voisi kasvattaa, mutta sit tuo puklii vaan koko ajan. Eli ei voi. :/

Ajatella, vauvavuodesta on nyt sit meillä jo puolet takana! Vieläkin välillä ihmettelen, että ihanko oikeasti mä olen tuollaisen ihanuuden synnyttänyt.. :heart:

Vifslan ja Onni 6kk! :heart:
 
TA ja Talvis kiitti, se tais olla ainoa laatuaan se kokonainen yö... :D

Viime yönä taas piti syödä kahelta ja seittemältä... noh, kyl se tästä. Yritettiin kahen aikaan ensin tuttia antaa, sit vaan vettä pari kertaa. Mut ku oli puol tuntia touhunnu ja narissu siellä sängyssään (ei kyllä itkeny kunnolla, paitsi aina välillä kun komensi) niin luovutettiin ja annettiin maitoo. :p Joo, mä tiiän et puol tuntii on TOSI vähän mut ei meillä ollut mitään unikouluajatuksia, ajateltiin vaan testata mitä tuo meinaa... :D Mut nyt mä tiiän et se ei oo nälkä miks sen pitäis saada maitoo, se on se kun neiti ei saa unen päästä uudelleen kiinni. Jos tässä joku yö tsemppais ja päättäis vaan ettei ennen kello kuutta tipu maitoa...

vifslan, ei meilläkään ryömitä vielä! Ihan normaaliahan se on ettei tuossa iässä vielä liikuta. :) Jokainen tahdissaan, vaikka ymmärrän että ärsyttää. Olis vähän mielummin tuo laps ittekseen jos pääsis liikkumaan... Meillä tyttö ei edes paljoa kääntyile, selältä masulleen ei lainkaan mut masulta selälleen joskus. Meijän tyttö istuu ite ilman tukea, seisoo tukea vasten. Navan ympäri yrittää pyöriä mut ei vielä koko kierrosta, nousee suorille käsille ja työntää itteään taaksepäin. Konttausasennossa ei pysy kauaa jos sen siihen laittaa kun on tuota massaa tytöllä sen verran... ;)

Nyt päivän puuhiin -pitää metsästää tytölle tonttulakki ja piparimuotteja! :D

EM ja MYY 6,5kk ja rapiat :heart:
 
EM Hienost menny teijän toissa yö, toivottavast lähtis hiljaksee kaikki muutki yöt menee noin :)

HanTa Paljon paranemist Kimille :hug:
Onnea ryömimisen oppimisesta :flower:

Talvis Miä aika harvoin käyn ostelees mitään Ronin soseita tai maitoja tai mitään ja sit ostan kerral pidemmäks aikaa mut ei siitäkää paljoo tuu, laatikko (10kpl) maitoo, pari pakettii puuroo, laatikko vellii ja laatikko hedelmäsosetta. Sit ku kattoo ku toisil on hirveet vuoret niin lasten sapuskoi sun muit ni tulee aina mielee et paljonhan noil on lapsii :)

Suukkis Nii en meinan et 2h olis sen soseen/puuron väli aina vaa siis niin et maitoo siin välissä kans, ei välttämättämättä joka välissä mut parissa ja sit ne muut olis 2h:n välein. Ja jos sit sosetta menee vähän ja syöttäminen kestää tunnin nii en usko et on ähkyssä.
Voi olla et just heränneen on parempi, ainaki Roni on silloin huomattavast paremmal tuulel ku ennen nukkumaa käyntii.

Visflan En sano et teil menis näin, mut Roni heräili kans jostaa syystä yöllä joku aika takaperin ja rauhottu vaan maidolla. Aloin kyl antaa päiväl enempi ruokaa ku sitä jatku pari yötä ja kyl ne yöt rauhottuki. Roni oli kans kova puklaa, puklaa kyl vieläki välil sinne tänne muttei niin pahast.
Roni jätti suosiol sen ryömimisen välii ja rupes konttaa/kävelee karhunkävelyy, ehkä teijän Onni on aatellu ettei jaksa paijan napaa kuluttaa :D
 
ruoka-ajoista mun pitikin vielä kirjoittaa. Meillä tytölle maistuu parhaiten kun on 3 h ruokavälit. aamupala 9 aikaan, lounas 12 aikaan, välipala 14-15 aikaan, päivällinen 17-18 aikaan ja puuro 18.45-19.30 välillä. Ja kahdeksalta nukahtaa yöunille useimmiten. Maitoo sais mennä enemmänkin... :/ Mut en ala joka väliin maitoo tyrkkäämään kun sit ei maistu ruoka ja menee rytmit ihan plörinäks. Joskus noin 30 min ison ruuan jälkeen annan tilkan maitoa. MUTTA tää toimii meillä, ei välttämättä muilla. Jokainen laps kun on erilainen. Ja meillä tyttö on useimmiten hereillä 15 -30 min ennen ruokaa. Paitsi jos herää siihen kun on kaamee nälkä...
 
ainiin. zoe kiitos! toivotaan että Myy alkais pikkuhiljaa ite jättämään noita yösyöntejä pois. Kun ei sillä nälkä oo, se tarvii vaan sen pullon et saa unen päästä kiinni. Ja laiskat äiti ja iskä on vaan aina antanu maitopullon et pääsee ite nukkumaan äkkiä... :saint: mut voi olla et me koitetaan tässä vielä ennen joulua jättää ne pois... jos vähän tsemppais. :D
 
Heipsan!

Cham: Hurjan paljon onnea! Kyllä tuossa ihan selvä viiva näkyisi olevan :heart: =)

Ja tästä onkin sitten hyvä siirtyä puhumaan kakkosesta Juu meille on siis tervetullut enemmän lapsia, kuin tämä ensimmäinen. Joskus hetken huumassa sitä ajattelee, et hei miks ei vaikka heti?!? Mut kyl se sitten tiukan pohtimisen jälkeen jätetään asia hautumaan. Ehkä mä kuitenkin haluan nauttia ensimmäisen vauva- ajasta ihan kunnolla. Ja tästä "helppoudesta" Joskus ihan kauhistuttaa ajatus, et tässä olis kaksi vauvaa pyörimässä! :eek:

Roukailusta
meillä ruokailu ei ole oikeastaan koskaan ollut ongelma (äitin tyttö ;) ) Totta kai on niitäkin päiviä, et tappelemalla saadaan laitettua muutama lusikka suuhun ja se siitä. Mutta yleensä (koputtaa puuta) ruoka kuin ruoka on maistunut hyvin. Teen itse kaikki kasvis soseet ja kaupasta ostan marja ja hedelmä soseet. Mutta tulee usein tehtyä Ylikypsistä banaaneista sosetta ja meidän neidin herkkua on persimooneista tehty sose. (aivan älyttöömän imelää) Tuo persimooni ja banaani sose menee todella hyvin myös puuron kanssa. Johtuen varmaan, et ne on todella imeliä. Viljoista ei olla kokeiltu vielä, kuin kauraa ja näkyy puurokin maistuvan veteen sekä maitoon keitettynä yhtä hyvin. Ja mä kans käytän tota EM:n tapaa, et ennen muutama lusikka kokeeks ja nyt sit niin paljon ku neidon napa vetää ja ei ainakaan tähän päivään mennessä ole tullut mitään.

Tänään maistettiin ekaa kertaa broileria. Laitoin peruna/kasvis- soseen joukkoon 2 tee lusikallista ja hyvin näytti maistuvan. Aloin tänään myäs neuvolan ohjeiden mukaan tekemään vähän rakeisempaa ruokaa. Ensiks vähän ihmeteltiin, et mitä naa pahkurat tässä ruassa on. Mut sit nälkä voitti! :LOL:

No mutta ettei ihan kaikki olisi liian helppoa, niin meillä on sitten vastaavasti yöunille meno alkanut menemään varsinaiseksi sirkukseksi. :headwall: Ilta- maidon jälkeen nukahti ennen todella hienosti omaan sänkyynsä. Mutta ei enää. Nykyään nukutus tapahtuu sylissä kiikutellen (meillä on makuuhuoneessa kiikkutuoli, jossa hoidetaan yölliset ryyppyhetket ja nukutukset) Nukahtaa siihen hienosti ja nukkuu, kuin tukki TUNNIN verran :kieh: sen jälkeen herää leikkimään ja piehtaroimaan sänkyynsä. Eilenkin tätä kesti 3 tuntia. aivan virkeenä ja tyytyväisenä sängyssään jodlaili, kiljui, askarteli yms... aikansa piehtaroidessa nukahti viimein. Ja mammalla on ollut aika tiukkaa iltaisin menettämättä hermoja. :whistle:
kaksiviikkoo on kestänyt tätä ja ei voi ymmärtää :headwall:

koittakaan mammat jaksaa ja tsemppiä uni ja ruokailuhetkien kanssa :wave:

Dadde & Neito 5kk+
 
Visflan en oo koittanu tota korvikejauhetta, kiitos vinkistä! oon ostanu vaan valmiita korvikepurkkeja ni ei oo ees käyny mielessä... ja noista valmispuuroista, en oo senkään vuoks niitä ostanu ku en oo ihan varma et onks Minja nyt sit jollekin allerginen :'( kattelin tuoteselostuksia ni tosi monessa on maissijauhoa, tai sit on hirveät määrät eri hedelmiä mitä ei olla koitettu.. onnea Onni 6kk :flower:

Zoe mekin ostetaan isommat määrät kerralla mut usein tarttee täydennystä ja sit se tuntuu kauhean isolta määrältä ku menen yksin kauppaan ja nappaan korin ja siinä on puolet vauvanruokaa. :D

Suukkis pidetään peukkuja että kuntotarkastus ois ok! toivottavasti joku vinkeistä auttais syömisvaikeuksissa.

EM Minjalla on kans tommosta eestaas huopaamista et joku yö ei syö ollenkaan, joku yö syö 3 aikaan, seuraavana taas 5 aikaan... koitan aina aluks tuttia. oon myös huomannu et joskus Minjan on vaikea saada uudestaan unen päästä kiinni jos on kunnolla heränny... syytä tähän en oo löytäny. teillä Myy on oppinu hyvin nukkumaan omassa huoneessa? meil ois ilmeisesti joulun paikkeilla edessä siirto omaan huoneeseen, jahka mies saa ton huoneen remontoitua...

Minjan oma napa (tai peppu): aamulla punotti. :headwall: aamulla oli tosin myös kakka vaipassa, ja se oli hiukan kuivettunut kiinni, et oli ilmeisesti ollu jonkin aikaa... usein kuulen ku Minja herää kakatakseen mut nyt havahduin ku hän vaan touhus omas sängyssään.
 
Dadde meillä oli hetki sitten yöunet ihan samanlaisia!! ensin nukahti tyyliin kolmeks vartiks, ja sitten saattoi lauleskella ja touhuta sängyssään klo 21-00... joskus kun itse yritin myös saada makuuhuoneessa unta ni otin kellosta aikaa, et tuhisi hiljaa paikallaan sen 3min ja taas jaksoi touhuta 30min... 2vko kesti noita älyttömiä unia, nyt meillä ollaan taas "normaaleissa" unissa!

niin, tiistaina likka oppis ryömimään, ja se sai aikaan et hiukan valvottiin. meni vissiin 20.30 nukkuu ja valvos 23.30-00.30. ei onneks sen enempää!
 
puuroista mä en tee kuumaa puuroa vaan teen sen joko huoneen lämpöiseen vastikkeeseen tai sit jos vastike on ollut jääkääpissa ni lämmitän vähän mikrossa ja sit lisään hiutaleet. Siis mä teen puuron aina niistä vauvojen puuroista piltti tai muksu. niistä tulee sileetä puuroa ja nopeasti. Meillä ainakin syödään paremmin ku ei oo lämmintä puuroa.

Ruokailu väli meillä riippuu niin päikkäreistä ku niitä nukutaan nykyään 1h-3h ni sen mukaan menee sitten ruokailu ajatkin. eli joskus se on vaan 2h ja joskus vähän yli 3h. Mä en koskaan yritä yli 30min antaa ruokaa. Jos mitkään kikat ei auta (oma lusikka, maissi naksu, veturi leikki...) ni sitten sanotaan "kiitos" ja mennään leikkimään.
 
SuukkoSuulle toivottavasti ei löyty mitään ikävää kuntotarkastuksesta ja pääsette pian muuttamaan! :)
meillä ainakin ku hampaita tekee ni on ainakin semmoiset 3-5päivää aika huono syömään. Annan sitten vaan enempi sormiruokaa ja maitoo et ees jotain syö. Meillä on semmoinen baby safe feever ni pystyy sen kanssa antaa melkein mitä vaan syötäväksi. Lähinnä hedelmiä olen antanut.
 
DsariaL Onnea pikkuiselle hienosta nimestä. Mukava kuulla, että ristiäiset meni hyvin.

Cham Varovaiset onnittelut! :heart:

Pikkukakkosesta oli puhetta ollut. Jossain vaiheessa toinen lapsi olisi tervetullut. Nyt halutaan nauttia tästä ensimmäisestä. Ollaan ajateltu, että mennään naimisiinkin, kun vauva vähän kasvaa. Voi olla, että palaan töihinkin välillä ja jos saisi opiskelut päätökseen jossain vaiheessa. Yritän saada opiskelujuttuja tehtyä myös äitiysloman aikana.

Meillä oli ristiäiset sunnuntaina. Neiti sai nimeksi Milla. Ristiäiset sujui hyvin. Oli lämminhenkinen juhla. Kaikki vieraat pääsivät tulemaan.

Nyt täytyy mennä, kun neiti taisi herätä.

Nasuli08+Milla 6 vko
 
Talvis onneksi olkoon uudesta taidosta! Meilläkin ryömitään täyttä häkää...enää ei pysy kauaa yhdessä huoneessa vaan seikkailee pitkin asuntoa. Tänäänkin ku sanoin "pestään pyykkiä" ni poika hihkuen ryömi keittiöstä kodinhoitohuoneeseen. Tykkää katsella ku pyykit pyörii koneessa :D
 
Talvis: Onnea ryömimisestä! :)

Nasulille onnea nimestä, Milla on kaunis nimi :heart:

HanTalle jaksamisia ja toivottavasti yöt paranee. Onnea ryömimisestä teillekin! :)

Meillä oli pulautteluiden kanssa tässä ongelmaa, ne kupla ku piti tyttöä hereillä aina iltaisin ja teki kovasti kipeää. Neuvolan ohjeesta lisäsin disflatylin kolmeen kertaan päivässä ja eilen ainakin nukahti nopeemmin. Ja nukkui yhdellä syötöllä koko yön eli kaks 5 tunnin pätkää. Taitaa unen laatuki olla parempi :)
Heräsin muuten ekalle syötölle yöllä niin, että tyttö huitoo ja öhisee vieressä. Kun kumarruin sen ylle kattoo et onko hereillä ni tyttö on silmät suurina siinä ja hymyilee vaan. on tainnu löytää tuon hymynsä nyt =)
Tytöllä on koko otsa ja etenkin hiusraja karstassa. En pääse mitenkään hoitamaan sitä, kun lastan takia ei saa kylvettää tai kastella tyttöä... oon yrittäny sillä vauvan hiusharjalla harjaa mutta ei vielä ainakaan vaikutusta.
 
dadde jospa teilläkin on joku rytminmuutos menossa? Ootko miettiny et aikaistaisit/myöhäistät nukkumaanmenoa tai säädät päiväunirytmiä? :) TAi sit teil on vaan VAIHE. VAihetta vaiheen perään.... ;)

Talvis ei ollu mitään ongelmia omaan huoneeseen siirtymisessä. Se on ainoostaan harmi et äiti ja isä joutuu kävelemään muutaman metrin enemmän päästäkseen tytön huoneeseen. :D Mut ei mitään ongelmia. Ja on ihanaa kun saa lukea ja olla rennosti illalla kun menee nukkumaan. Tyttökään ei herä meijän kyljenkääntöihin tai muuhun kun saa nukkua
omassa huoneessaan. :)

nasuli onnea Millalle kauniista nimestä! :)

alley toivottavasti auttaa! meillä disflatyleistä oli apua siihen saakka kun huusi mahaansa. :) Pulautteluihin niillä ei ollut mitään vaikutusta. JA mä tiedän miten raivostuttavaa se pulauttelu on. Meillä nyt vasta on loppuneet ne kun alettiin antamaan tuota gavisconia. Tai siis meillä oksenneltiin... ei pulauteltu. :whistle: Onnea ihanista hymyistä! :heart: Ne on niin sydämensulattavia hetkiä kun lapsi hymyilee onnellisena! :heart:
 

Yhteistyössä