Hakutulokset

  1. Unicorn-

    Lapsesi/Lapsiesi nimet?

    Enni Aada Olivia :heart:
  2. Unicorn-

    satakunnasta

    täällä kokemäkeläinen!
  3. Unicorn-

    Sektion ei muka synnytys?

    Tiedän kyllä kierukan laittamisesta, ym. Itselläni kohdunsuu ehti avautua 4-5cm.. Ja tämä terveydenhoitaja passitti minut lääkärille koska ei osannut sanoa asiaan juuta eikä jaata.. antoi vaan mukaan kierukasta kertovan ohjelehtisen.. missä luki että kierukka voidaan laittaa myös...
  4. Unicorn-

    Sektion ei muka synnytys?

    Olin terkkarissa juttelemassa tulevasta ehkäisystä, kysyin sitten mahdollisuudesta saada kierukka.. terveydenhoitaja sanoi että se voi hankalampi juttu koska en ole synnyttänyt! vaan minulle on tehty sektio.. jäin sitä sitten miettimään että en ole muka synnyttänyt. Olen sitä mieltä et...
  5. Unicorn-

    vanhat vanhemmat

    Äitini oli 43v saadessaan pikkuveljeni. Kummitätini sai esikoisena hiukan ennen 40v päiväänsä. Kyllähän jokaisella on oikeus lapseen mutta onhan lapsellakin oikeus vanhempiin jotka jaksavat lapsen kanssa olla. Ja mitkä riskit on 40v ensisynnyttäjällä, onhan toki riskejä jos liian nuorena lapsen...
  6. Unicorn-

    kun isä ei tunnu ymmärtävän...

    oltiin perhehuoneessa miehen kanssa 6 päivää ilman vauvaa ku vauva oli keskolassa. Viihdyin eikä tullut kalliiks ku sairaala laskutti vain mun olemisesta,eli sama ku olisin ollu kimppahuoneessa =)
  7. Unicorn-

    Virtsakatetri, peräpuikko, välilihan leikkuu

    Katetri mulle pistettiin kun ei pissa tullut. Vähän se nipisti laitettaessa mut hyvä ku pistettiin. Peräpuikkoa/ruisketta en saanut eikä sille olis ollu loppuen lopuks tarvetta kuten ei välilihan leikkauksellekaan.
  8. Unicorn-

    koko juttua..

    Mun mielestä yli neljäkilonen on iso vauva ja siitä pienemmät sit sellasia "normaali" kokosia vauvoja. Ja nyt kun toi oma neiti on tollanen suhtkoht pieni niin kyllä kolmekilonenkin olis varmaan mun mielestä syntyessään iso vauva =)
  9. Unicorn-

    mitä evästä mukaan sairaala kassiin??

    Mulla oli trippejä mitkä oli tosi hyvä juttu.. kerralla tuli juotua yks tyhjäks ja sit vaan uutta kehiin ku jano tuli. Omenoita, domino-keksejä, viinirypäleitä.. Ehkä luumuja olis kannattanu ottaa.. =) nii ja tietysti lajitelma erilaisia suklaapatukoita, ne tuli kyllä jo syötyä siinä osastolla...
  10. Unicorn-

    Sektion jälk. liikunta

    Mites pian sektion jälkeen uskaltaa ruveta tekemään esim. vatsalihasliikkeitä? Tai jotain muuta missä sektiohaava joutuu koetukselle? Kävin just jälkitarkastuksessa ja lääkäri sanoi ettei oo koskaan nähnyt näin nopeasti parantunutta ja hienoa haavaa. Ei vaan tullut mieleen kysyä että joko saa...
  11. Unicorn-

    Rentona synnytyksessä?

    Kätilö hoki mulle koko ajan et hengitä syvään ja ota rennosti, ei siinä tilanteessa tullu kumpikaan mieleen. Hiukan ku sitä pysty tekemään ni huomas miten paljon se autto, et sellanen kurkku suorana huutaminen ei muuta ku pahenna omaa oloa. Miten se epiduraali muka sitoo sut yhteen asentoon?
  12. Unicorn-

    Jälkivuodosta..

    Mulla kesti noin kolmisen viikkoa ja koko ajan vuoto oli todella niukkaa. Sektion takia varmaankin näin. Käytin sairaalan isoja siteitä kun välillä lorahti kerralla enemmän. Vaikka ne näyttääkin epämukavilta, on paljon miellyttävämpi olla ja nukkua kun ei tarvii miettiä et pitääkö side vuodon...
  13. Unicorn-

    Miehesi nimi?

    \ Mun isä on Pertti Tauno Juhani =)
  14. Unicorn-

    montako lasta?

    kokemäeltä, itse 22, mies 21 ja neiti synt. 030305
  15. Unicorn-

    Miten se muuten onkaan niin että...

    Mä en kans ajatellu etten synnyttäis enää uudestaan.. vaikka supistukset pirun kipeetä tekikin niin tiesi kuitenkin et se on ohi menevää ja et siihen saa helpotusta. Mulla oli kyllä "helppo" synnytys, et voisin olla erimieltäkin asiasta.
  16. Unicorn-

    Mikä sukunimeksi?

    Kuulin juuri tuttavistani jotka menivät naimisiin ja mies otti naisen sukunimen koska se oli harvinainen ja miehen oma sukunimi taas tavallinen. Suostuisiko miehesi ottamaan sukunimesi?
  17. Unicorn-

    Kirje ym. kaverita

    Tänne saa kanssa pistää mailia tulemaan, parin tämän otsikon alle kirjoittaneen kanssa olenkin jo "jutustellut".. =) sähköposti olis unicorn82@netti.fi
  18. Unicorn-

    3kk mittoja

    meidän neiti vajaa 3kk, painoa n. 4,5kg ja pituus 52cm
  19. Unicorn-

    vm 82, onko muita?

    meillä tyttö kohta 3kk
  20. Unicorn-

    vm 82, onko muita?

    tässä yksi :wave: =)

Yhteistyössä