mama-83 vaasasta
niin,mitä pitäis tehdä taikka ajatella..kun itselläni on noin kolmen viikon päästä edessä suunniteltu sektio ja nyt jo jännittää kovasti kaikki,se miten leikkaus sujuu,se onko lapsemme terve ja sekin että kestääkö mun sydän..kaikki noi pyörii päässä ja sit vielä siihen se että kuinka kestän koko sairaalassa oloajan(sektiossa noin 5-7 vuorokautta)luonteeltani olen sellainen että uskoisin tylsistyväni siellä hyvinkin pian ja tuntisin itseni yksinäiseksi kun mies ei ole vieressä varsinkin jos olen kovin kipeänä..siksi toivonkin että pääsisimme perhehuoneeseen jotta jaksaisin paremmin sairaalassaoloajan,kun rakas olisi vierellä.mutta mieheni on ilmeisesti sitä mieltä että se perhehuone on liian kallis..kuinka voi sanoa noin kun on tämmöisestä kyse..jos miehelläni olisi joku leikkaus edessä ja olisi vastaava mahdollisuus ja minulla rahaa sanoisin että me otetaan se huone,maksoi mitä maksoi!niin..olenko outo kun haluan sen..?hinta taitaa olla 42euroa vuorokausi..mietin sitäkin josko soskusta saisi apua tuohon..