Jälkivuodosta..

  • Viestiketjun aloittaja möyry
  • Ensimmäinen viesti
möyry
Kauanko teillä on jälkivuoto kestänyt..?? Hirvittää se enemmän ku koko synnytys. onko sairaalaan ok ottaa mukaan omat yösiteet?? Ne sairaalan jättimäiset siteet kun näytti tosi epämukavilta.. tuskin niissä kauheesti imukyky eroa on, vai oonko väärässä?

 
susa05
kesti 5 viikkoa mutta kyllä se vähenee kovasti kolmen viikon jälkeen.
käytä vaan sairaalan siteitä niissä on imua :LOL:
ei noi kaupan ohkaset ainakaan mulla olis alkuun riittäneet...
itsellä tuli sit menkat vielä perään ja sit minipillerivuodot eli 9 viikkoa putkeen vuoti...
noh,ei se ole niin kamalaa kun on kaikkee muuta mietittävää..
 
Tintti1010
joo ei ne kaupan siteet kyllä riitä alussa, kun tuntui kun palasin kotiin että olis pitänyt yytää pari sidettä sairaalasta mukaan, koska vuosin niin paljon...miulla kaks viikkoa synnytyksestä ja vuotoa tulee edelleen, onneksi nyt riittä jo ihan normaali siteet!(esikolla tais vuoto kestää nelisen viikkoa)
 
Esikon jälkeen vuotoa kesti 5 vkoa, kuopuksen jälkeen 6 vkoa. Jos/kun meille joskus tulee lisää lapsia, ni vuodankohan seuraavasta jo 7vkoa :eek: . Sairaalasta otin muutaman megasiteen mukaan. Kysyin, et voinkohan ottaa ja hoitaja sano, et senkus otat vaan niin monta ku tarviit. Oli meinaa sellasta megavuotoa ekat päivät kotona, että huh huh :eek:
 
Apua
jälkivuotoa kesti 5 viikkoa. ja kuule - et sinä sairaalassa sitten ihmettele, että onpa siteet epämukavan näköisiä, sillä ne ON tosi tarpeen. ei kaupan siteet alussa riittäisi! =)
 
Mulla kesti esikoisen jälkeen 7 viikkoa. Toivottavasti nyt ei niin kauaa... Ja ne sairaalaan mega siteet on kyllä ehottomat, jos ei halua että veri lirisee pitkin sääriä.. Epämiellyttävän näköisiä mutta ei sitä edes huomaa...
 
Pari kuukautta tais kestää jopa. Epänormaalin kauan. Ei se ole mielessä kun vaavin saa ;) Toki saa omat siteet ottaa mutta vuoto niin runsasta että suosittelen sairaalan siteitä. Makaat sairaalassakin niin paljon että tulee selkään veri jos kaupan yösiteitä!!! :)
 
Ota mukaan niitä yösiteitä ja laita sitten kun lähdet kotiin sairaalasta jos vuotoa ei tule runsaasti! Mutta ne sairaalan siteen ovat hyviä aluksi, imukykyisiä ja ei tarvitse olla vaihtamassa joka 10 välein sidettä... :LOL:

Minulla kesti jälkivuoto 9viikkoo.. eikä ole häävi
 
matkustaja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2005 klo 10:19 Heipa79 kirjoitti:
Minulla oli kanssa mukana toisella kerralla omat siteet, mutta en tehnyt niillä mitään. Kotiin kun lähdin oli jo vuoto hellittän (2 vrk synnytyksestä) vuoto kesti kolme viikkoa ja menkat perään.
Mulla myös näin!
 
rita18
mulla kesti 3vkoa.. käytin sairaalan omia siteitä,ja mulla oli 2päivän jälkeen vuoto tosi niukkaa,ja sairaalasta löyty ihan normaalin kokosiakin siteitä,ainakin täältä meiltä päin.
 
Mulla kesti noin kolmisen viikkoa ja koko ajan vuoto oli todella niukkaa. Sektion takia varmaankin näin. Käytin sairaalan isoja siteitä kun välillä lorahti kerralla enemmän. Vaikka ne näyttääkin epämukavilta, on paljon miellyttävämpi olla ja nukkua kun ei tarvii miettiä et pitääkö side vuodon vai tuleeko reunojen yli. Ja ei sen pitäminen ainakaan oudolta tuntunut, aluksi ehkä kun ei muutenkaan ollut tullut pitkään aikaan siteitä tietystikkään käytettyä.
 

Yhteistyössä