Hakutulokset

  1. Unicorn-

    niina annikki...

    En ole kyllä mistään sieltä päin, sori =)
  2. Unicorn-

    ystäviä??

    Tänne päin passaa kanssa kirjotella. unicorn82@netti.fi
  3. Unicorn-

    Synnytys Porissa..??

    Ajattelin että olisit tässä lähiaikoina siellä ollut. Itse olin maaliskuussa 05 =)
  4. Unicorn-

    Sektio..????

    Mulla on kohta kuusi viikkoa aikaa sektiosta, haava on vielä tunnoton ja välillä vatsalla nukkuessa nipistää. Sairaalassa ei päässyt parina ensimmäisenä päivänä sängystä ylös ku tuntu et haava repeää auki. Sanoinkin kätilöille et mitäs jos se aukeaa, kätilö vaan totes et ei hänen uransa aikana...
  5. Unicorn-

    Synnytys Porissa..??

    Itse olen todella tyytyväinen porin toimintaan, suurinosa kätilöistä oli todella mukavia ja huumorintajuisia (mieheni kun rikkoi siellä sängyn :laugh: ) Synnytyksestä jäi todella hyvä mieli, jos varmasti tietäisin että synnytys olis joka kerta samanlainen, synnyttäisin vaikka joka viikko =)...
  6. Unicorn-

    Maalisvauvat 05

    Onnea hirmuisesti kaikille perheille! tulkaas sitte tonne vauvoihin kertomaan tarkempia kuulumisia!
  7. Unicorn-

    limatulppa ekaks ulos?

    no mulla tuli limatulppa samaan aikaan kun vedetkin meni.Toiset sanoo ettei ole edes huomannut mitään limatulppaa ja toisilla se on mennyt jo päiviä aikasemmin ku synnytys on alkanut. Että sen perusteella on aika huono sanoa mitään.
  8. Unicorn-

    Isän osallistuminen hoitoon?

    Onko kenelläkään hyviä keinoja miten saisin isänkin osallistumaan vauvan hoitoon ja myöskin kodinhoitoon? Koska vaikka itse meinaisin istualleni nukahtaa niin tärkeintä on että hän saa itse nukkua. Kovasti aina lupailee auttaa kaikessa. Hyvä esimerkki pääsiäisenä kun oli vieraita tulossa, olin...

Yhteistyössä