Itse synnytin esikoiseni porissa..synnytys meni hyvin ja kätilöt olivat toooosiiiiii mukavat..Ehdein kyllä pelästyä kun saavuimme laitokselle niin vastaanottamaan tuli aivan hirveä nainen!!! Sitten yhtäkki se häipyi ja odotimme häntä mieheni kanssa pienessä kopissa ja mua sattui kamalasti! Vihdoin ovi aukesi ja paikalle tuli toinen kätilö..aivan ihana ihminen! Se ensimmäinen kätilö oli joutunut keisarinleikkaukseen lähtemään..
Nooh, kaikki meni hyvin mutta sitten kun pääsin synnyttäneiden osastolle niin siellä tuntui ettei hoitajat ottaneet mua yhtään tosissaan..mulla oli tosi kauheet kivut synnytksen jälkeen ja valitin niistä mutta eivät osanneet tehdä oikeen muuta kuin särkylääkettä vaan..eikä sekään auttanut..Yksi aivan ihana ihminen siellä oli mutta en silti oikein tiedä millaiset ajatukset siellä synnyttämisestä jäi!?!? :/ Vähän ristiriitaiset..
Miten teillä muilla jotka synnyttäneet porissa???
Nooh, kaikki meni hyvin mutta sitten kun pääsin synnyttäneiden osastolle niin siellä tuntui ettei hoitajat ottaneet mua yhtään tosissaan..mulla oli tosi kauheet kivut synnytksen jälkeen ja valitin niistä mutta eivät osanneet tehdä oikeen muuta kuin särkylääkettä vaan..eikä sekään auttanut..Yksi aivan ihana ihminen siellä oli mutta en silti oikein tiedä millaiset ajatukset siellä synnyttämisestä jäi!?!? :/ Vähän ristiriitaiset..
Miten teillä muilla jotka synnyttäneet porissa???