Hakutulokset

  1. Talvis

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    niin joo, kirjottelin eilen ehkä vähän epäselvästi. ei Minja syö siis kahta purkillista ruokaa ja jälkkäriä päälle, vaan 1prk ruokaa+ 1prk hedelmää tms. :) mut hyvä ruokahalu on kyllä! tänäänkin illalla meni koko purkillinen vadelma-kaurapuuroa! niin, eihän se syyllisyyden tunteminen oo järin...
  2. Talvis

    Vuosilomalaista jotain tietävät.

    oon kaupan alalla töissä ja omalla kohdalla tuntien mukaan kertyy lomat kun en ole kokoaikainen työntekijä... mut kummasti ne kokoaikaiset (joilla siis 14pv sopimus) vetelee vuodesta toiseen täysiä lomia, joten ilmeisesti sinäkin kerrytät tuostakin kuukaudesta täydet lomat?
  3. Talvis

    Lapset ja lomat ja vapaat ja työ.

    ammatinvalinnan yhteyttä en nyt näe tähän asiaan ollenkaan. mun mielestä perheelliset ei mee muiden edelle lomien, vapaiden ja vuorojen suhteen. jokaisella on parhaat perusteet, miksi juuri hänen toiveensa tulisi toteuttaa ensin ja sitten vasta muiden. tietenkin vuorojen suhteen jos...
  4. Talvis

    Kakan panttaus?

    mä en kyllä ymmärrä että miten ruuan karkeudella ois vaikutusta suolen tuotokseen?? eihän se kuitu mihinkään sieltä katoa soseutettaessa... tyty hyvä että löysitte tytölle avun :hug:
  5. Talvis

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    TA tuleeko teille hoitaja kotiin poitsulle? oletko palaamassa töihin jo? (miten mä muistin et olisit pidempään kotona.. vai rientääkö aika niin vauhdilla ettei huomaakaan... eihän mullakaan oo äippälomaa ku 2kk!) ja äippälomasta/hoitovapaasta.. pitäis mennä työpaikalle tällä viikolla...
  6. Talvis

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Suukkis en tie :D toi eka kokeilu ja pasit pitkin poikin johtu varmaan siitä et vaippa oli jo niin märkä (ja ehkä huonosti kiinnitetty) et ku tuli vauhdilla ni lensi kauas :laugh: toinen ja toistaiseks viimeinen niskapaska on käyny 2vko neuvolareissulla, ku tyttö istu kaukalossa ja turautti...
  7. Talvis

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    alley kivaa, että on sujunut :) muistan ikuisesti sen ku Minjalle ekan keston laitoin. oli äp:n antia eli flanellette ja soft-kuori. vaippa tais olla 3h päällä ja kun vieraat lähtivät niin tyttö turautti oikeen kunnon kakat ja tuli selästä, lahkeesta ja suttas makuualustankin sohvalla. kaikki...
  8. Talvis

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    alley kivoja kestoiluhetkiä :wave: meiän tyttö on aika suuripissainen, ja pissaa niinku pojat, eli vaippa on aina edestä märkä ja takaa usein jopa ihan kuiva. laskin yks päivä et meillä oli vaipassa 14 krs imua. käytetään AIOja ja sisävaipat+villikset yhdistelmää. sisävaipatki on kaikki...
  9. Talvis

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    delfis onnea pojasta!! :flower: Suukkis mulla ei ollu Minjasta pahaa oloa ollenkaan :) kolmena aamuna plussan jälkeen tuli 5min minikuvotus. ei mulle tullu mitään ruokayökköjäkään, kahvi oli ainut ku ei maistunu kahteen kuukauteen.
  10. Talvis

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    toivova no mä en kyllä sen tarkemmin tiedä. kuulostaa aika inhottavilta noi sun kuulemat jutut :/ etkö vois liitosta kysyä? ei tarttis pomolle suunnitelmista kertoa.. ;) et oo tyhmä, ei noita oo munkaan mielestä kauheen selkeesti kerrottu :hug: niin joo, oon mäkin muuten kuullu että jos...
  11. Talvis

    Miten olette lopettaneet yösyötöt, vai onko vauva itse lopettanut?

    meillä yösyöminen oli pitkän aikaa satunnaista. tyttö saattoi nukkua klo 22-06 syömättä ollenkaan jo 2kk ikäisenä. pitkän aikaa mentiin 12h yöunet yhdellä syötöllä esim. klo 20 nukkumaan, klo 3-5 tissiä, ja uni jatkui klo 8-9 saakka. joskus sattui niitä öitä kun syötiin 2krt, ja joskus ei...
  12. Talvis

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    toivova en ole varma ymmärsinkö oikein sun tekstis. mut mä oon käsittänyt niin, että työnantajalle pitää ilmoittaa 2kk ennen vanhempainvapaan loppumista että mitä aikoo tehdä. itse olen menossa kelaan tällä viikolla selvittämään hoitovapaa asioita, mulla päättyy vanhempainvapaa 19.3 eli 19.1...
  13. Talvis

    ***Kesämasut 2009 VOL.3***

    ruuista piti myös kirjoitella. meillä menee ihan kivasti eri makuja, viljojen suhteen ollaan vähän jäljessä. kun neiti on erittäin tarkka puuroistaan, hänelle ei kelpaa edes Muksun hiutaleista tehty kaurapuuro vaikka siihen lisäisi hedelmäsosetta. puuron saa maistumaan antamalla sitä...
  14. Talvis

    ***Kesämasut 2009 VOL.3***

    Brianna kivaa, kun kerroit tosta hoitovapaa-asiasta. meillä sitten ilmeisesti jää juuri ja juuri saamatta tuo hoitolisä, kun tuo 3200e/kk varmaan tarkoittaa ennen veroja ja molempien rahoja. miehellä on kyllä kiva palkka, mut kivat on verotkin |O etkös sä muuten tehny Kertulle kestovaippoja...
  15. Talvis

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Hyvää uutta vuotta 2010!!
  16. Talvis

    jos asumistuen maksupäivä on kuukauden eka päivä niin eikö olis pitänyt tulla eilen?

    jos maksupäivä ajottuu pyhäpäivälle/viikonlopulle, ni periaate on että palkat tulee aiempana pankkipäivänä ja tuet seuraavana pankkipvänä. eli maanantaina näkyy tilillä
  17. Talvis

    Miten saisin täysimetetyn syömään pullosta?

    joskus myös toinen syöttäjä auttaa! ;) olette varmaan sitäkin jo kokeilleet... hörpyttäminen tai lusikalla? synnäriltä osaavat ainakin neuvoa hörpyttämisen kanssa.
  18. Talvis

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Hanta kivoja kuvia olit Kimistä laittanu.. :heart: Nasuli harmi että teillä liittyi jouluun surua. :hug: mä kävin aatonaattona hautausmaalla viemässä äitille ja isomummolle kynttilät ja poiskävellessäni alkoi kellot soittamaan hautajaisia. ajattelin sillon et oispa ikävää jos pitäis ennen...
  19. Talvis

    Kiinteät?

    kesäkurpitsa on mieto kasvis. ja meidän tyttö tykkää :heart: hedelmä-marjalinjalta allergiahoitaja suositteli mahdollisimman paljon kotimaista, eli vadelmaa, mustikkaa, enempää en muistakaan. persikka, mango ja banaani on kuulemma suosittuja soseita, mut eivät välttämättä niin hyviä...

Yhteistyössä