Hakutulokset

  1. Talvis

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    en sitten ehtinytkään ennen aattoa toivottamaan hyvää joulua! no, hyvää joulua vähän myöhässä sitten :heart: aatto vietettiin miehen suvun kanssa meillä kotona, ja joulupäivät ja tämäkin päivä meni sukulaisissa sukkuloimassa joulupöydissä. Minjalla meni noiden sukkuloimisten myötä...
  2. Talvis

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    EM voi EI! :( en kyl ymmärrä miten kaverille ees saatto tulla mieleen et vois kylään ihmisiä pyytää... kaikki ei näköjään oo järjen jättiläisiä :headwall: vauvis aww :heart: poks poks :) Minja oppis 3vko sitten ryömimään ja nyt on viikonlopusta lähtien noustu konttausasentoon. tänään...
  3. Talvis

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Hanta voi hurja että teillä on ollu kamala kuukausi!! :hug: on kyllä hirveä tunne, kun ei väsymykseltään jaksa innostua niistä lapsen hyvistä hetkistä... mä olen myös viime aikoina ollu lähinnä henkisesti väsynyt, ja pystyin samastuu tohon sun kirjotukseen et tuntui väkinäiseltä.. siin...
  4. Talvis

    ***Kesämasut 2009 VOL.3***

    sunshine onnea :flower: :) Minjan 6kk mitat: 70,3cm ja 8250gr
  5. Talvis

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Minjan 6kk mitat: 70,3cm ja 8250gr enpä enempää turise :wave:
  6. Talvis

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    alley ihana kuva! Minjalla ei vieläkää noin paljon tukkaa. :heart: kysyit siitä syömisestä/juomisesta imetyksen aikana, alussa oli tosi vaikee ehtii mitään syömään, ku heti ku laskit vauvan lattialle tms ja avasit jääkaapin oven ni toinen jo itki.. :/ maidontulo ei onneks yhden päivän aikana...
  7. Talvis

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Suukkis hienoa :flower: :)
  8. Talvis

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    mäkin huomasin eilen et olin sekottanu Suukkiksen ultrapäivän mut mitäpä tuosta.. =) toivottavasti sydänäänet näkyis ainakin, et oisit jo niin pitkällä. mulla näkyi Minjasta testiviivat tosi vahvana jo rv 4-5 puolivälissä, ja haalea plussa tuli jo rv 3-4 puolivälissä. mut yksilöllistähän se on...
  9. Talvis

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    meillä on taas kitinää riittänyt. :ashamed: taas tuntuu, et mitä tahansa teenkin, ni märinää tulee vastaukseks. Minjahan on jo pitkään itkeny vaipan- ja vaatteidenvaihdossa. ei se vaipan tai vaatteiden riisuminen, mut se pukeminen :headwall: yhtään ei tykkää ku päähän kosketaan, se on niin...

Yhteistyössä