Hakutulokset

  1. Talvis

    Esikoishaaveiden taaperot

    Kiitokset =) vielä jäi päivällä lisäämättä, mut se lienee sanomattakin selvää, et fb:n puolel ei ehkä kannata mitään kommentteja aiheesta laitella :D Aattelin olla tällä kertaa härski ja antaa ihmisten huomata raskaus itse, sen kummemmin asiaa "julkistamatta". Toki tää idea voi mennä heti...
  2. Talvis

    Esikoishaaveiden taaperot

    Heippa! Mullakin tuppaa välillä jäämään kaikki foorumit, en oikein jaksa kirjoitella mihinkään, jos jaksan edes lukea =) Mut pitää yks asia tulla jakamaan :) plussasin tänä aamuna :heart: Nyt syöttämään Minjaa ja muutoinkin ruuanlaittoon :wave: Talvis ja Minja 1v
  3. Talvis

    Esikoishaaveiden taaperot

    Terve vaan. =)
  4. Talvis

    *Esikoishaaveista syntyneet* vol. 4

    Hantalle onnittelut poikalupauksesta :heart: Ja BB voi että, onnea :flower: :heart: haikein mielin tunnustan että pienenpieni kateudenpoikanen iski.. Olen toki onnellinen teidän puolesta! =) Toivottavasti oli kivat polttarit ja vielä mukavammat häät teillä! Joo, miten niin meillä...
  5. Talvis

    *Esikoishaaveista syntyneet* vol. 4

    Terve taas! Minäkin vaan tuolla fb:n puolella. :wave: Laitelkaas yv:tä jos tahdotte kaveriksi. Hanta ite en oo vielä juttua lukenu mutta tarkoitus on ollu kyllä. Ostaa tai lainata lehti. =) Talvis (kera vauvakuumeen) ja Minja vauhtivarvas pian 11kk
  6. Talvis

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Heippa! Mäkin täällä edelleen pyörin taustalla... lueskelemassa käyn harmaana, kun ei jaksa kirjautua. Elämä on tällä hetkellä suhteellisen hektistä, mulla meneillään työharjoittelu, mies painaa edelleen pitkiä päiviä, ja Minja on oikea vauhtivarvas. Niin vikkelästi menee joka paikkaan...
  7. Talvis

    Sormiruuasta

    Pieni välikommentti, kun Sompio kyselit ruuan sulamisesta. Syljen entsyymit eivät kuitenkaan ole ratkaisevassa osassa ruuansulatuksessa, onneksi. Toki pienen vauvan suolisto ei oo vielä täysin kehittynyt, että se sylkikin saattaa auttaa. Mut esim. maissi tulee esim. kälyn 2v tytöllä edelleen...
  8. Talvis

    ***Kesämasut 2009 VOL.3***

    Vifi kiitos, onhan tuo neiti ollut (onneksi) alusta asti hyvä nukkumaan öitään, ja myöhemmin myös päivällä. Eilen taas nähtiin, kuinka yht. 5h päiväunet sai aikaan sen, että illalla rymyttiin sängyssä 1,5h ennen ku nukahdettiin: itkettiin, noustiin seisomaan ja heiteltiin tuttia... Kiesus et...
  9. Talvis

    ***Kesämasut 2009 VOL.3***

    Heipsan! En olekaan aikoihin kirjoitellut, vaikka lukemassa olen käynyt. Meillä ollaan viimeinen kuukausi oltu vähän väliä kipeänä. Oli flunssaa, mahatautia ja taas nuha+yskä+kuumetauti. Nyt on eilisillasta asti ollut kuumeetta. Ruoka vähän huonosti maistuu vielä taudin takia. Minja osaa...
  10. Talvis

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Heipsan! En olekaan aikoihin kirjoitellut, vaikka lukemassa olen käynyt. Meillä ollaan viimeinen kuukausi oltu vähän väliä kipeänä. Oli flunssaa, mahatautia ja taas nuha+yskä+kuumetauti. Nyt on eilisillasta asti ollut kuumeetta. Ruoka vähän huonosti maistuu vielä taudin takia. Minja osaa...
  11. Talvis

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    meilläkin on ollut univaikeuksia viime aikoina... oikeastaan viimeisen kuukauden ajan eli 7kk iästä lähtien. Minja nukkuu usein hyvin, kunhan nukahtaa vaan. eli nukuttaminen on ollut ongelma. ei oo ollut eroa paljonko on nukkunut päiväunia, onko ollut illalla hereillä 2h vaiko 5h. sängyssä on...
  12. Talvis

    ***Kesämasut 2009 VOL.3***

    pukeminen ulkovaatteet vielä jotenkuten itkeskellessä, mut sisävaatteet! Bodya pukiessa on oppinu repimään sen kauemmas ennen ku ehdin saada pään vedettyä läpi... Talvis ja Minja 7,5kk
  13. Talvis

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    onnea plussista Cham ja Hanta!! :flower: :flower: Talvis ja Minja 7,5kk
  14. Talvis

    Eroahdistus ja nukkumaanmeno

    noniin... pari iltaa uusin konstein eikä parempaa tiedossa, vastoin pelkkää helvettiä... sylittely alkoi lupaavasti, heijasin hiljaa sylissä, vauva piti semmoista unimäminää. mut sitten tuli itkupotkuhuuto ja vaihdoin olalle. siinä alkoi miltei heti nypeltelemään mun hiuksia. sänkyyn...
  15. Talvis

    3 kk vauva ja mahallaan nukuttaminen

    tyttö 3vko ikäisestä asti nukkunut mahallaan, nyt 7,5kk. selällään nukkuu vain vaunuissa.
  16. Talvis

    Eroahdistus ja nukkumaanmeno

    tyttö nukkuikin aluksi meidän välissä. n 1kk ikäisenä alkoi nukkua enemmän omassa sängyssään ja kun yöimetykset vähenivät niin aloin pysyä hereillä imetyksen ajan ja syötyään tyttö pääsi takaisin omaan pinnikseensä. eli hyvin pienestä pitäen on nukkunut omassa sängyssään. mun vartalo oli niin...
  17. Talvis

    Eroahdistus ja nukkumaanmeno

    Moi. Onkos muilla ollu vastaavanlaista ja miten siitä on selvitty? Eli neidillä on ikää 7,5kk ja nyt lieneepi jonkinlaista eroahdistusta ilmassa. Nukkumaanmeno on kuukausia hoidettu niin, että iltapalan jälkeen on laitettu omaan sänkyynsä tutti suussa ja annettu möyriä siellä niin kauan...
  18. Talvis

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Suukkis hienosti teillä syödään :) ja ilmeisesti oli onnistunut ilta ulkona! Mansikkatee onnea tulevasta naimisiinmenosta!! :flower: mä tykkään taas et on väljyyttä viikoissa. käydään viikonloppuna koko perhe vauvauinnissa, sitten viikolla on perhekahvila jossa ollaan nyt tytsän kans käyty...
  19. Talvis

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    tb vautsi, siellä on kuukaudessa kasvettu aika vauhdilla! =)
  20. Talvis

    2h, kt, s, piha 55,0 m² :Myyntihinta 82 282,35? -Velaton myyntihinta 161 700,00? ,Maksaisitko

    viime vuonna asuttiin 59,5 neliön 2h+k+s+täysin katettu patio, yhtiövastike oli alle 90e!! ja oli vielä päätyrivariasunto! (90-lukulainen)

Yhteistyössä