Kyllähä se taitaa olla luontaista ihmislapselle oppia päristelyitä yms
kirosanojen sanomiset yms. onkin sit opittu taito. Meilläki päristellään ja sit välil ku on naama täynnä ruokaa ni laittaa naaman sit pöytää vasten ja hieroo. Tosin VAIN isänsä kanssa, eli jos isi syöttää
Johtunee siittä, et se syö paljo siistimmin mun kanssa, koska mie aina pyyhin heti suupielen lusikalla ku annan ruokaa
Jee, huomenna kotikaupunkiin!! Mies jää poijaan kans kaksisteen, tekkee kyl iha hyvää niille olla iha kaksin välil pidemmän aikaa. Tuun sit sunnuntaina takas. Ku ei ne oo juuri muutamaa tuntia kauempaa ollu kaksistee, paitsi yks kerta ku olin baarissa ni oli kuudest kolmeen. Mut suuren osan ajastahan Atte nukku sillon
Atte ei nouse seisoon, polvilteen on noussu kerran mua vasten. Mut ei muuta. Seisoo kyl tukevasti jos pitää kiinni. Mut ei kyl oo mikkään kiirekää mu mielestä. Hyvä vaan ku ei tarvi koko ajan olla vahtimassa, et missä se ny viipottaa
Me ostettii pöytätietokonepaketti (400?), pitäs se viel laittaa käyttökuntoon. Sit ostettiin myös piipun hattu (n.200?), kirjahylly pitäs hommata, siihin meneeki sit yli tonni. Ja sit mattoja, joihin menee varmaan muutama satku. Canvas- tauluja tilasin myös, tuli jo postiin. Meen hakeen ne tänää
Eli omista kuvista kolme taulua. Kaks hääkuvaa ja yks aten kuva. Ja sit ollaa ostettu pari julistetta ja kehykset niille, vähä sisustustarpeita siis.. Nii ja verhoja
Rahanmenoa ei voi estää.....