Zoe Onnittelut hyvistä neuvolakuulumisista ja kävelytaidoista!
vauvis onnittelut kans hyvistä neuvolakuulumisista masukille ja Miialle kävelytaidosta!
suukkis ja sinne kans onnittelut neuvolakuulumisista!
Kaikille muillekkin tasapuolisesti onnitteluja jos niitä tarvitaan! =) En oo pitkään aikaan käyny kertoilemas kuulumisia, mutta oon kyllä käyny lukemas teidän juttuja...
Meille kuuluu hyvää! Poika otti ekat askeleet ilman tukea muutama viikko sitten. Sen jälkeen ei ole ottanut askeleita, mutta lähes päivittäin seisoo pieniä hetkiä ilman tukea, kun ei hoksaa mitä tekee... Mulla ei nyt sitten ookkaan enää vauvaa, kun pojasta tuli tänään TAAPERO! :snotty: Meillä oli tänään 1-vuotis synttärit! :heart:
Mihin se aika on mennyt? Huomenna olis 1-vuotis neuvola, tuun sitten kertomaan kuulumiset sieltä... Eletään muutenkin jännittäviä hetkiä, kun mulla on kiertopäivä jo 34!!!
Ennen poikaa mun kierrot lähenteli 40 päivää, et en yhtään tiedä mitä mahtaa olla nyt. Meni kroppa sekasin sen keskenmenon jäljiltä... :'( Vuotoa oli varmaan 9 päivää ja seuraavat menkat tuli jo kp 22. Nyt on aika lupaavia oireita, mutta en oo uskaltanu testata vielä, kun pelkään et oireet on mielikuvituksen tuotetta vaan!
Mut varmaan ens viikolla pitää testata jos täti ei kurvaa paikalle...
Cham ja poika TASAN 1 v.!!! :heart: :heart: :heart: