~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

Mansikkatee, onnea jo nyt naimisiin menon johdosta! Kuulostaa ihanille teidän hääsuunnitelmat :heart: Meillä meni kaikki aika stressittömästi kun meidät vihittiin kasteen yhteydessä :)

Me käydään tytön kanssa kerran viikossa kerhossa ja muut päivät on sitten avoimia. Ollaan paljon mummolassa ja nähdää ihmisiä :)

Talvis, mä kadehdin teitä taidokkaita jotka osaatte tehdä itse vaipat! Mä osaan tehdä vaan imuja ja hätäseen villiksiä :D

Suukkis, ihana kuulla että teidän yöt on helpottaneet, samoin TA:n!

Zoe, komeat mitat Ronilla ja muutenkin mukavat kuulumiset :) Ollaan tosiaan aika helpottuneita kun saadaan apu korviin!

(.) Mä lähden lauantaina ekan kerran sitten tytön syntymän reissuun :p Meen la-su tapaamaan koulukavereita. Shoppaillaan ja jos vaikka menisin piiiiiitkästä aikaa oikein baariinkin :LOL: Miten mä raaskin jättää tuon pienen :ashamed: Viime yönäkin oli pakko ottaa se aamuyöllä viereen kun halusin pitää kainalossa :whistle:
 
vauvis kiva et oli pienellä kaikki ok ja et Miiakin jo nousee + kävelee :heart:

Miullaki ol tänää neuvolalääkäri. Kaikki ok ja paino samassa, parisataa grammaa alhasempi ku viimeks. Hemppa oli 127, paineet 128/86 jos oikein muistan. Pissa puhdas. Sydämenlyönnit kuului hyvin. Kaikki siten siis ok :) Verikoetulokset myös ok.

Atel oli hampila ja siel vaa kahtottii ja merkittii mis noi kaks ainoota hammasta on. Kahto yläientä ja sano, et varmaan puhkee pian ku on nii turvonnu. On Atte järsinyki ny taas enempi kaikkee, kahtoo ny millo tulee se kolmas hammas sieltä :)

SS/Atte 9,5kk ja mörrikkä rv 11+6
 
Vauvikselle ja Suukkikselle onnittelut hyvistä neuvolakuulumisista :flower: :)

Zoen Ronikin oli käyny neuvolassa, hyvät oli teiänki kuulumiset =)

Meille ei kuulu mitään sen ihmeempää, vähän tytön maha ollu löysällä ja kakka vihreää. Tänään sitten tuli sarja pukluja missä tuli varmaan puolet maidosta ylös. Muuten tyttö voi ihan hyvin, on pirteä ja iloinen. Viikonloppuna oli uninen ja maito ei maistunu niin hyvin kun aina nukahti pullo suuhun. Neuvolasta sanoivat että joku pieni masupöpö ollu, mikä nyt menossa pois. Niia on oppinu nauramaan, tosin se on vaan isin ja tytön välinen juttu. Minä en saa tyttöä kuin hymyilemään kun kutitan sitä, mutta isälleen nauraa räkättää vaikka kuinka.

Alley ja Niia 3kk (eilen) :D
 
Suukkis ja vauvis hyvät neuvolakuulumiset :) mä muuten ole tosi kade teille, mäkin haluun pikkukakkosen :D
onnittelut myös kävelemisen taidon hoksanneille :flower:

alley hyvä jos pöpö jo menossa pois. ja meillä oli alkuun sama, että poika nauroi vaan isän kanssa. mutta nyt taas nauraa enempi mulle, mistä lie johtuu.

meille ei mitään kummempia, odotellaan että sää paranisi että pääsisi kunnolla ulkoilemaan.

mun pikku äijä :heart:
 
Mansikkatee ihanan kuuloiset häät tulossa!

Ihanaa et vauviksella ja suukkiksella menee raskaudet hyvin! :heart:

zoe hienot kuulumiset ronin neuvolasta. :) Hienosti kasvaa, ai teillä jo kävellään?? Hurjaa! :D

Meillä konttaillaan jo pitkin poikin. Tai puolikonttausta, peppukiitoa, mitä nyt onkaan. :D Ja koko ajan nousee tyttö tukea vasten korkeeseen polviseisontaan, pari kertaa on noussu ittekseen pehmoisella seisomaankin, eli pinniksessä ja sohvalla. Sitä taitoa ei kyl vielä tarttis oppia. :p ;)

Inhottaa pakkaset kun ei pääse ulos.

Eipä mulla muuta tällä kertaa! :wave:

EM ja Myy 8,5kk :heart:
 
Täällä olis 6.2 nt-ultra =) Miiasta sitä ei ollu, mutta tänä vuonna on tullu pakolliseksi tarjota kaksi ultraa :D
9.2 olis lääkäri-neuvola, ja 12.2 sokerirasitus..nice! :whistle:

toivova Ihana kuva! :heart:

EM siitä se lähtee, kohta kävellä kipsuttelee pitkin sohvia ja seiniä
=)

vauvis 10+4 ja Miia 1v 3vko :heart:
 
Chamorphis
Zoe Onnittelut hyvistä neuvolakuulumisista ja kävelytaidoista!
vauvis onnittelut kans hyvistä neuvolakuulumisista masukille ja Miialle kävelytaidosta! :D
suukkis ja sinne kans onnittelut neuvolakuulumisista!
Kaikille muillekkin tasapuolisesti onnitteluja jos niitä tarvitaan! =) En oo pitkään aikaan käyny kertoilemas kuulumisia, mutta oon kyllä käyny lukemas teidän juttuja...
Meille kuuluu hyvää! Poika otti ekat askeleet ilman tukea muutama viikko sitten. Sen jälkeen ei ole ottanut askeleita, mutta lähes päivittäin seisoo pieniä hetkiä ilman tukea, kun ei hoksaa mitä tekee... Mulla ei nyt sitten ookkaan enää vauvaa, kun pojasta tuli tänään TAAPERO! :snotty: Meillä oli tänään 1-vuotis synttärit! :heart: :eek: Mihin se aika on mennyt? Huomenna olis 1-vuotis neuvola, tuun sitten kertomaan kuulumiset sieltä... Eletään muutenkin jännittäviä hetkiä, kun mulla on kiertopäivä jo 34!!! :p Ennen poikaa mun kierrot lähenteli 40 päivää, et en yhtään tiedä mitä mahtaa olla nyt. Meni kroppa sekasin sen keskenmenon jäljiltä... :'( Vuotoa oli varmaan 9 päivää ja seuraavat menkat tuli jo kp 22. Nyt on aika lupaavia oireita, mutta en oo uskaltanu testata vielä, kun pelkään et oireet on mielikuvituksen tuotetta vaan! :D Mut varmaan ens viikolla pitää testata jos täti ei kurvaa paikalle...

Cham ja poika TASAN 1 v.!!! :heart: :heart: :heart:
 
vissiin hampaita taas tulossa ku kaksi huonoo yota taas ja syodaankin tosi huonosti. Kahdeksan hammastahan meilla jo on ni vissiin sitten poskihampaita tehdaan. Itsellakin nyt suu tosi kipee ku viime viikolla leikattin multa viidaudenhammas. vielkin kipee ja syon sarkylaaketta ja antipiootteja.

lauantaina kaytiin poitsun kanssa jumboilemassa. Hyvin pikku vesseli jaksoikin melkein 4h shoppailla. Ostin pojalle vaatetta ja itsellenikin loysin farkut.

ps. en tiia mika vikana ku ei noi kirjaimet a ja o tuu yla pilkkujen kera.. :/


TinyAngel ja Poitsu 9kk2vko2pv
 
Cham: Onnea askelista ja synttäri onnittelut pojalle :)

TA: Varmaan sulla näppiksen asetukset menny niin et on enkku näppis käytössä. Sillon ei tuu ä ja ö pisteitä. En kyllä osaa neuvoa miten sen saa takasin :D

Meillä oliki aika hulina viikonloppu. Lauantaina käytiin uimassa Niian kanssa ekaa kertaa. Oli tosi hauskaa :) 15 min jakso olla ja sit mentii jo suihkuu ja pukemaan. Mut selkeesti oli paljon kivempaa ku esim kylpeminen. Eilen sit tyttö oli pari tuntia kummillaan hoidossa ja me käytiin miehen kanssa syömässä. Ihan hyvin oli menny mutta sit tuli väsy ja tajusi ettei me ollakaan siellä ja huudon jälkeen oli sammunu syliin. Kun mentiin hakemaan tyttöä ni vielä munki sylissä ku heräili ni luuli olevansa muualla ja naama meni ihan mutruun.

Oli viikon verran vihreän löysän kakan ongelmaa, mutta se lähti pois kun vaihdettiin korvike nannista tutteliin. Parina päivänä tyttö huusiki vähän mahaansa, ennenku sai ilmat pois, mutta nyt ei oo kipeä yhtään. Perjantaina onnistuin aiheuttamaan tytölle pahat vaippaihottumat. Tanssista ku lähettiin ni laitoin sisävaipan, missä oli vaan yks imu, kun Niiahan ei kovin pitkiä päiväunia nuku vieläkään. Veteli sitten melkein 4h sikeitä ja heräs joskus kahen jälkeen iltapäivällä. Oli vaippa sitten hautonnu pissaa oikein kunnolla ja reisissä kumppareiden kohdalla kamalat ihottumat. Onneksi meni nopeasti ohi rasvaamalla ja ilmakylvyillä ja nyt jo lähes normaali iho. Huomenna neuvolaan :)

Alley ja Niia
 
Chamorphis Onnea 1 vuotiaalle pojalle.. :) :heart: ja onnea testiin.. :heart:

suukkis ja vauvis onnea hyvistä nvlakuulumisista.. :)

zoe, EM ja muillekin joiden pienet oppineet uusia taitoja niin onnea.. :)

TA viisaudenhampaan poisto on ikävää.. mä olin sen leikkauksen jälkeen tosi kipee.. :( viikon olin sairaslomallakin..
 
Cham onnea testaamiseen!

Meil oli ultra ja kaikki hyvin :) pienen pääperämitta oli 7cm :heart: Saatiin kivoja kuvia ja pieni nukkui. Kovasti tökittiin ni heräshän se sit viimein et sai niskaturvotuksen mitattua :D Se oli 0,9. Riskiluku oli jottain 1:1300 jos oikein muistan. Ku otettii ny huviksee samal se riskilukukin eli ne verikokkeet eka jne.

SS/ Atte kohta 10kk, mörrikkä 12+4
 
moikka! Kiitos onnitteluista! On se ihanaa kun laps vihdoin liikkuu!!

Cham onnea yksivuotiaalle! voi niin se aika menee... :heart: :) Ja onnea testiin, toivottavasti on plussa!!! :D

TA teil on jo tosi paljon hampaita! Meil on vieläki vaan ne kaks alhaalla. :)

suukkis onnea hyvistä ultrauutisista! voi ihanaa, siellä se pikku mörrikkä kasvaa. :heart:

Jahas... nyt se neiti kutsuukin jo... harvinaista - on nukkunut tänään yhet 75 min unet ja nyt 1,5 h!!! waude...

moikka taas :wave:
 
alley en tiiä mikä näppäimistöö vaivas. Vaiva poistui ku käynnistin koneen uudestaan!Harmi et peppu meni niin punaiseksi. onneksi olette rasvaamalla saaneet sen paremmaksi. Onnea huomiseen neuvolaan. :heart: Hieno juttu että uimisesta on tullut kivaa! :)

teddybear82
kipee tää on ollutkin. Tänään söin vikat antibiootit, mut onneksi särkylääkkeitä (600mg) on viel jäljellä. Särky on vieläkin aika kova. Ja tätä tuskaa on nyt kestänyt 7päivää. No onneksi nyt voin jo syödä melkein normaalisti. ja särkykin on hieman hellittänyt. Mullekkin ehdotti et kirjoittaa sairaslomaa, mut totesin ettei kotiäiti vissiin saa sairaslomaa. :D No onneksi mieheni oli paljon pojan kanssa sillo ku tulin sieltä hammaslääkäristä. sain hieman torkahtaakkin sohvalle.

SuukkoSuulle

ihania ultra kuulumisia! :heart:

ElinaMaria joo meidän poitsulla on kyl aika paljon noita naskaleita. Ei mun tuttava piirissäni oo ku yksi meidän pikku ukon lisäksi, jolla ois näin monta hammasta. Moni vanhempikin lapsi omistaa vähemmän. Toivottavasti ei vaan rupeis puremaan...
hieno et teillä on nukuttu hyvin päikkäreitä. Meillä nukuttiin tänään vaan yhdet päikkärit, mut nukkuikin miltein 4h...kyllä siinä ajassa kävin moneen kertaan kurkkimassa, että onko kaikki kunnossa. Meilläkin normaalisti nukutaan aamupäivällä noin 2h ja illemmalla sit noin tunnin unet.
 

Yhteistyössä