Hakutulokset

  1. M

    Onko kfkfkf sama kui ihaNainen? Eli miss syväkurkku?

    Nii, monesti yrittäneet sitä sanoa. Mutta kun harmaat eivät sitä usko, eivät sitten millään vaikka kuinka yrittäisimme todistaa... oho eiku he yrittävät.. Eiku miten se nyt oli :confused:
  2. M

    Onko kfkfkf sama kui ihaNainen? Eli miss syväkurkku?

    [/IMG] Ja näin sitä sitten mennään
  3. M

    Onko kfkfkf sama kui ihaNainen? Eli miss syväkurkku?

    Joo, se tyhjäkäynti osuus :whistle:
  4. M

    Onko kfkfkf sama kui ihaNainen? Eli miss syväkurkku?

    Aivan, mutta et voi vielä tietää monesko persoona sinusta... tai minusta :kieh:
  5. M

    Onko kfkfkf sama kui ihaNainen? Eli miss syväkurkku?

    Mä yhdyn myös teihin, nyt meitä on taas yksi persoona lisää :xmas:
  6. M

    Ketään ADHD-lasten vanhempia joiden lapsilla lääkitys?

    Meillä ainakin tuli heti ekalla kerralla sopivat lääkkeet. Ei ole ollut mitään sivuoireita, ruoka maistuu edelleen tosi hyvin (on kuulemma yleisin) ja kasvaa ihan kuten ikäisensä. Apua on lääkkeestä ollut. Koulu on helpottunut ja kaverisuhteet toimivat nyt paremmin. Samointen lapsesta on...
  7. M

    Ei toi lapsi opi ikinä mitään... Ei vaikka miten kävis aina samalla tavalla ni seuraavana päivänä taas sama juttu

    :O Ei lasta pyydellä, tulisitko nyt? ai, et vai, no voi voi sitten... Laita iltapala pöytään mene sanomaan: Nyt iltapalalle, jos tulee jotain mutinaa sanot vaan uudestaa: ei kun nyt. Kohta riittää jo pelkkä huomautus: iltapalalle ;) Miten ihmeessä sä pärjäisit erityislapsen kanssa (adhd)...
  8. M

    Ei toi lapsi opi ikinä mitään... Ei vaikka miten kävis aina samalla tavalla ni seuraavana päivänä taas sama juttu

    Tä? siis sinä et joka ilta jaksa muistuttaa?? Älä kuule tee lapsia jollet ymmärrä että juuri tuota se on vuosia. SUN pitää tajuta jaksamises rajat ennen lasten tekoa. Kyllä sinä vaan muistutat joka ilta iltapalasta, hampaanpesusta, suihkusta yms. Joka aamu aamupalasta, hampaanpesusta...
  9. M

    Vähän olis uskomatonta, mutta voiko raskaustesti näyttää jo2 päivää ennen menkkoja plussaa

    Nii, paikat kestäis khyl, kun vaa muuten jaksais :D
  10. M

    Mikähän lapsella? (kipeänä)

    Kyllä mä soittaisin tk:hon tai neuvolaan tuosta, osaavat sieltä neuvoa paremmin
  11. M

    Miksi köyhimmät palstalaiset kuten kfkfkf ja astro lisääntyvät eniten?

    Mä en vaan ymmärrä mitä tyydytystä aikuiset ihmiset saa tällaisten aloitusten tekemisestä |O
  12. M

    Sanoja tai sanontoja joita et ymmärrä etkä jaksa ottaa selville!

    Porttiteoria, esim. jos joku polttelee pilveä se toimii porttina kovemmille aineille
  13. M

    Sanoja tai sanontoja joita et ymmärrä etkä jaksa ottaa selville!

    Änäri, tiedän siis että tarkoittaa nhl. Mutta miksi änäri ja miten se siitä väännetään? Olen kysynyt tätä myös nuorilta ja vanhemmiltakin "änäri"pelaajilta eivätkä hekään tienneet :D
  14. M

    Mitä 12v pojalle joululahjaksi, ideoita?

    Meil tulee kans cheekin liput :D
  15. M

    Mitä 12v pojalle joululahjaksi, ideoita?

    topstreetwear.com tuolta löytyy...
  16. M

    Mitä 12v pojalle joululahjaksi, ideoita?

    YLD ainakin meillä on nyt SE merkki
  17. M

    Meidän"pikkutyttö" sit muuttaa toiselle paikkakunnalle opiskelemaan.

    Ihanaa! röitä :D http://www.youtube.com/watch?v=9ezrr4sp6v0
  18. M

    Se löytyi sit se meidän pojalta varastttu fillari

    Opetusluvan hintakin on jo yli 100e (opettajalle) + tarvittavat varusteet autoon Fixus-opetuspoljin, sivupeili ja magneettikolmio, osto omaksi 130 € (+ toim.kulut) Opetuslupapaketti 39 € (+ toim.kulut) yht. n. 269e ajokorttilupahakemus 60e ja kaikki pakolliset autokouluajot n.500e ja...
  19. M

    Se löytyi sit se meidän pojalta varastttu fillari

    Ohhoh! :O Mä ajoin kortin 10v. sitten eikä ollut puhettakaan että 500e olis riittänyt. Missä ihmeessä saa noin halvalla B-kortin?

Yhteistyössä