Mitä 12v pojalle joululahjaksi, ideoita?

  • Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti
kfkfkf
Onks nyt jotain vaatemerkkiä esim, mikä ois coolia tuon ikäisellä? Viime vuotinen svea pipo ei kelvannut enää tänä vuonna ollenkaan, mikä tänä vuonna on pipoissa se juttu?

Tulee saamaan jo uuden puhelimen, et ei mitään hirmu kallista. Pojalla ei oikein toiveita ole ollut, yhtä tiettyä peliä toivoi ja sen saa, mutta juuri muuta en ole keksinyt :S pienemmälle (kohta 10v) on niin paljon helpompi keksiä, kun se tykkää touhuilla vaikka ja mitä.
 
kfkfkf
[QUOTE="lolo";29249905]Meillä toivottiin reinot ja samsung puhelimeen kuoret ja säilytyskotelo sekä sellainen haalari "onepiece".
Mites joku koru?
Cheekin keikalle liput?[/QUOTE]

Mitähän ne cheekin liput maksaa? Se ois kyl hyvä idea, mut piru ku tarttee ite mennä sinne sit kans :D :whistle:
 
"miumau"
Mä haluaisin kuulla vinkkejä myös, samoin ne kohta kymmenen vuotiaan pojan lahjat kiinnostaa :D
Kfkfkfk, viitsisitkö kertoa mitä teidän lahjakontista löytyy tämän ikäisille pojille?
 
knj
Kertokaas nyt, mitä ootte hommanneet! Please. :D Mulla pojat 10v ja 13 v, ja pää lyö joululahjojen osalta tyhjää. Meidän kuopukselle (6v poika) lahjojen osto paljon helpompaa. Isommilla ei oikeastaan ole edes mitään toiveita, toivoivat ainoastaan tililleen jonkun verran rahaa (keräävät kumpikin rahaa omaan läppäriin). Tuon rahatoiveen toteutamme kyllä, mutta ois kiva, jos ees pari pakettiakin ois jouluna kummallakin avattavana.
 
"nyyti"
Mulla pojat 10- ja 12-v (täyttävät juuri joulunalla nuo vuodet), joululahjalista näyttää seuraavalta:

12-v saa Farming Simulator-pelin xboxille, Lego Technic nosturin, RC-auton, digikameran ja pari valokuvausopasta (innostunut luontokuvaamisesta), Metsän tarina-dvd:n, langattomat kuulokkeet pelaamiseen. Nuo nyt ainakin, ehkä jotain muuta vielä lisäksi. Cheek on in, joten levyt ja liput keikalle olisi varmaan tervetulleita, samoin kunnolliset kaiuttimet/stereot, joilla saa kuunneltua musiikkia (nämä on jo).

10-v:n lahjalistalta löytyy Hamahelmiä ja niihin liittyviä tarvikkeita, Nikko Vaporizr-auto, Legon tavarajunapaketti ja raiteita, Itse Ilkimys2- leffa, Legon Marvel-konsolipeli, kuulokkeet pelaamista varten, Nerfin jousipyssy, muutama kirja Risto Räppääjä ja Kahjo Kouluni-sarjoista. Lisätoiveina pojalla olisi Lone Ranger- tai Chima-legot, jotain vakoilujuttuja ja rahaa. Ehkä jotain näistä vielä hommataankin.

Yhteiseksi pojat saavat xboxille sellaisen systeemin, jossa on ratti ja polkimet samassa. Tähän lisäksi vielä pari rallipeliä.
 
kfkfkf
[QUOTE="miumau";29250101]Mä haluaisin kuulla vinkkejä myös, samoin ne kohta kymmenen vuotiaan pojan lahjat kiinnostaa :D
Kfkfkfk, viitsisitkö kertoa mitä teidän lahjakontista löytyy tämän ikäisille pojille?[/QUOTE]

Tuo on sellainen poitsu, et tykkää touhuta kauheesti. Innostuu kaikesta joten sille on tosi helppo keksiä :)
Tulee saamaan tabletti tietokoneen, simpsons dvd boxeja isoveljen kanssa yhteiseksi 5kpl. triopseja tilasin ulkomailta, uuden diabolon, joku peli xboxille (hankkimatta), lumipotkulauta, digikehys johon laitan valmiiksi kuvia kissoistamme (poika toivoi dvd:tä jossa olis kuvia), hmmm, mitäs vielä...

On aiemmin saanut lahjaksi mm taikurin settiä, pilailuvälineitä, saven josta sai kaivella dinosauruksen luita yms ja niistä tykkäsi tosi kovasti, jotain tuontyylistä ostan vielä, eli mulletoi.com on aika kova osoite tämän pojan loppuihin lahjahankintoihin :D
 
wisitor
[QUOTE="nyyti";29250434]Mulla pojat 10- ja 12-v (täyttävät juuri joulunalla nuo vuodet), joululahjalista näyttää seuraavalta:

12-v saa Farming Simulator-pelin xboxille, Lego Technic nosturin, RC-auton, digikameran ja pari valokuvausopasta (innostunut luontokuvaamisesta), Metsän tarina-dvd:n, langattomat kuulokkeet pelaamiseen. Nuo nyt ainakin, ehkä jotain muuta vielä lisäksi. Cheek on in, joten levyt ja liput keikalle olisi varmaan tervetulleita, samoin kunnolliset kaiuttimet/stereot, joilla saa kuunneltua musiikkia (nämä on jo).

10-v:n lahjalistalta löytyy Hamahelmiä ja niihin liittyviä tarvikkeita, Nikko Vaporizr-auto, Legon tavarajunapaketti ja raiteita, Itse Ilkimys2- leffa, Legon Marvel-konsolipeli, kuulokkeet pelaamista varten, Nerfin jousipyssy, muutama kirja Risto Räppääjä ja Kahjo Kouluni-sarjoista. Lisätoiveina pojalla olisi Lone Ranger- tai Chima-legot, jotain vakoilujuttuja ja rahaa. Ehkä jotain näistä vielä hommataankin.

Yhteiseksi pojat saavat xboxille sellaisen systeemin, jossa on ratti ja polkimet samassa. Tähän lisäksi vielä pari rallipeliä.[/QUOTE]

Sain tästä idean! Kuulokkeet pelamiseen:) Nyt vaan kun tietäisi onko niissä jotain tiettyä mitä pitäisi tietää että sopiiko PS:iin? Mitä tuollaiset kuulokkeet maksaa?
 
kfkfkf
[QUOTE="nyyti";29250434]Mulla pojat 10- ja 12-v (täyttävät juuri joulunalla nuo vuodet), joululahjalista näyttää seuraavalta:

12-v saa Farming Simulator-pelin xboxille, Lego Technic nosturin, RC-auton, digikameran ja pari valokuvausopasta (innostunut luontokuvaamisesta), Metsän tarina-dvd:n, langattomat kuulokkeet pelaamiseen. Nuo nyt ainakin, ehkä jotain muuta vielä lisäksi. Cheek on in, joten levyt ja liput keikalle olisi varmaan tervetulleita, samoin kunnolliset kaiuttimet/stereot, joilla saa kuunneltua musiikkia (nämä on jo).

10-v:n lahjalistalta löytyy Hamahelmiä ja niihin liittyviä tarvikkeita, Nikko Vaporizr-auto, Legon tavarajunapaketti ja raiteita, Itse Ilkimys2- leffa, Legon Marvel-konsolipeli, kuulokkeet pelaamista varten, Nerfin jousipyssy, muutama kirja Risto Räppääjä ja Kahjo Kouluni-sarjoista. Lisätoiveina pojalla olisi Lone Ranger- tai Chima-legot, jotain vakoilujuttuja ja rahaa. Ehkä jotain näistä vielä hommataankin.

Yhteiseksi pojat saavat xboxille sellaisen systeemin, jossa on ratti ja polkimet samassa. Tähän lisäksi vielä pari rallipeliä.[/QUOTE]

Tykkäisköhän teillä xboxille kitarasta ja rummuista? Meil on kaks kitaraa, rummut ja ratti sekä polkimet ja ehdottomasti useimmin on ollut käytössä kitarat :) Rattia ovat pitäneet hankalana, koska se pitäis melkeen kiinnittää johonkin, tai ainakin laittaa pöydälle ja lastenhuoneessamme ei oo pöytää silleen, että sen sais laitettua :S
 
"nyyti"
Itseasiassa tarkemmin ajateltuna meilläkin vaihtui ne kuulokkeet pelaamiseen tarkoitettuihin kuulokkeisiin. Mutta mulla on sama ongelma kuin sullakin, wisitor, en yhtään tajua millaiset niitten pitäisi olla. Ja että pystyykö ylipäänsä ollenkaan liittämään samaan konsoliin kahdet kuulokkeet? Jos, niin miten?

Kfkfkf, mä hommasin tuo rattisysteemin jo. Se on sellainen, että siihen on integroitu sekä ratti että polkimet, mitään erillistä pöytää ei siis tarvita, ainoastaan tuoli jolla istuu :)
Rummut ja kitarajuttu ois ihan hyvä, mutta vasta siinä vaiheessa kun xbox muuttaa yläkertaan poikien huoneeseen. Tällä hetkellä se on alhaalla olkkarissa, ja mä en halua sinne rumpuja :D
 
13v poika
12v varmaa kävisi musiikin toisto laite, kajarit jne. Nyt itse toivon beats audioita eli kuulokkeita. ( hinta150-200) hieronta lahjakorttia ja 8 mile elokuvan jossa esiintyy eminem :) . Jos sallit sota pelit niin call of duty ghosts, uskon että monella luokkalaisellaan on jo semmoinen. Ajopeli voisi olla ihan ok myös . Tai sitten NHL 14 jos poikaa kiinnostaa jääkiekko.
 

Yhteistyössä