Miksi köyhimmät palstalaiset kuten kfkfkf ja astro lisääntyvät eniten?

• Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti
kfkfkf
Ja mistäs sä tiedät, että kuinka köyhiä/rikkaita minä ja astro ollaan :headwall:

Mun tietääkseni sulla ei oo käryäkään siitä, että paljonko meillä on rahaa. Voisin veikata, että enemmän mitä sulla :D

[QUOTE="Hissu";29309883]Häh, Astrollahan on tosi hyvät tulot.[/QUOTE]

Mitä, puhummeko me nyt samasta taatelintallaajasta, siis J:stä? Onko hänestä tullut vuoden sisään joku multimiljonääri?

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29309957:
Mitä, puhummeko me nyt samasta taatelintallaajasta, siis J:stä? Onko hänestä tullut vuoden sisään joku multimiljonääri?
ei tällä palstalla tarvi olla multimiljonääri ollakseen hyvätuloinen

riittää että tienaa 2500 päälle niin se on täällä hyvin

"vieras."
Persaukiset eivät lapsia saa IVF eikä muillakaan lääketieteellisillä keinoilla. Mä olen käsittänyt että astrolabe ei siis ole edes luomusti tätä viimeisintä lastaan saanut.

"Vierailija"
No mutta eikös se ole ihan yleisesti tiedossa ihan tilastojenkin valossa, että köyhät ja tyhmät lisääntyvät nopeammin/nuorempana ja enemmän versus kouluttautuneet, menestyneet ihmiset.

Ottamatta kantaa aloittajan mainitsemiin henkilöihin. Mutta noin niinkuin yleisesti.

"vvieras"
[QUOTE="vieras.";29310133]Persaukiset eivät lapsia saa IVF eikä muillakaan lääketieteellisillä keinoilla. Mä olen käsittänyt että astrolabe ei siis ole edes luomusti tätä viimeisintä lastaan saanut.[/QUOTE]

Lapsettomuushoitoja tarjotaan kyllä ihan julkisenkin terveydenhuollon puolella. Poliklinikkamaksut eivät ole kovin kummoisia, joten kyllä sitten pitää äärettömän pers'aukinen olla jos ei edes siihen ole rahaa.

[QUOTE="vvieras";29310203]Lapsettomuushoitoja tarjotaan kyllä ihan julkisenkin terveydenhuollon puolella. Poliklinikkamaksut eivät ole kovin kummoisia, joten kyllä sitten pitää äärettömän pers'aukinen olla jos ei edes siihen ole rahaa.[/QUOTE]

Me tosin emme hoidattaneet julkisella puolella. Päätimme sijoittaa rahaa noihin hoitoihin ja nyt päätimme luopua suuremmmista tuloista jotta Viki voisi olla kotona.

"Vieraana"
[QUOTE="Vierailija";29310175]No mutta eikös se ole ihan yleisesti tiedossa ihan tilastojenkin valossa, että köyhät ja tyhmät lisääntyvät nopeammin/nuorempana ja enemmän versus kouluttautuneet, menestyneet ihmiset.

Ottamatta kantaa aloittajan mainitsemiin henkilöihin. Mutta noin niinkuin yleisesti.[/QUOTE]

Eihän Data ja Astro ole kouluttamattomia vaan esim. Astro kouluttautuu koko ajan lisää.

vieraas
Lisääntyy eniten??

Molemmat ovat saaneet äskettäin lapsen. Siis yhden lapsen. Edelliset lapsetkin taitaa olla jo aika isoja.

Minulla on neljä pientä lasta. Olen siis lisääntynyt enemmän kuin he =) Me emme kyllä ole köyhiä.

"jaa-a"
[QUOTE="Vierailija";29310175]No mutta eikös se ole ihan yleisesti tiedossa ihan tilastojenkin valossa, että köyhät ja tyhmät lisääntyvät nopeammin/nuorempana ja enemmän versus kouluttautuneet, menestyneet ihmiset.

Ottamatta kantaa aloittajan mainitsemiin henkilöihin. Mutta noin niinkuin yleisesti.[/QUOTE]

No tutkimus sanoo että kouluttamattomian ihmisten lapset todennäköisemmin eivät myöskään kouluttaudu, aloittavat seksin aikaisemmin, tupakoivat todennäköisemmin ja saavat lapset nuorempina. Yksinhuoltajien lapsista tulee todennäköisemmin yksinhuoltajia. Eli siis monet asiat "periytyy" tilastollisesti. Se onko ihminen silloin tyhmä on toinen juttu, mahkujahan voisi olla vaikka mihin, mutta ympäristö ei tue esimerkiksi pitkää koulutusta eikä yksilö pidä sitä itselleen vaihtoehtona koska ei näe sitä ympäristössäkään.

Yhteistyössä