Hakutulokset

  1. M

    Nyt vaimolta salaa kysymässä/avautumassa

    Väärin, kyllä maksaa. Siis siinä tilanteessa kun joutuu yllättäen tttukeen turvautumaan.
  2. M

    Onko ihan pakko tuoda räkää valuva lapsi

    Niin tai sitten niitä tapauksia joissa lapsi kertoo kuinka on ollut kuumeessa eilen ja oksennellut yöllä, mutta aamulla äiti sanoi, että olen jo ihan terve :headwall:
  3. M

    Onko tässä järkeä?

    Ei ole järkeä. Ne kaikki käsittelemättömät asiat tulevat sitten kerralla silmille
  4. M

    Kiitos hakemuksestanne, mutta ette tullet tällä kerta valituksi

    Ajattele nyt! Mulla loppui työt kesäkuussa. Silti hain uutta työtä vaikka tiesin että joudun jäämään töistä pois 4kk kuluttua eli marraskuussa. Otin vastaan työn josta saan saman verran palkkaa kuin kotona olemalla tukea, MUTTA pointti tässä on nyt se, että mielestäni tuokin pätkä töitä tuossa...
  5. M

    Puh; mä tukehdun tähän kamalaan hajuun !!!!

    OK! sieltä kans haetaan kun pitsaa haetaan. Aiemmin niillä oli jotain pahaa kinkkua mut nyt sekin on hyvää :p
  6. M

    Puh; mä tukehdun tähän kamalaan hajuun !!!!

    Kumpaa meinasit? tarmolaa vai keskustaa? Tarmola oli ainakin aikamoinen höyrykoppi, en tiiä sit auttoko se remppa
  7. M

    Psyykkisesti sairas äitini on karannut sairaalasta!

    Mitä tuo ympäriinsä juokseminenkaan tuossa auttaa? kerran ystäville, sukulaisille yms. on jo ilmoitettu niin he varmasti soittavat jos jotain tietävät. Täysin typerää päämäärättömästi pienen lapsen kanssa lähteä etsimään. Jos on oma auto ja lapsen saa hoitoon, silloin varmaan lähtisin ajelemaan...
  8. M

    suosittele tyynyä

    Se vedellä täytettävä tyyny. Aivan paras, pitää ryhtinsä ja aina oikean muotoinen nukut miten vaan :) koita googlla löytää...
  9. M

    Joisitko olutta saunan jälkeen jos teillä olisi lestadiolaislapsi yökylässä?

    Joisin, olen kotonani ihan oma itseni. Jos taas olisin siellä lapsen kodissa esim. hoitamassa tätä niin en joisi
  10. M

    Miten te adhd-lasten äidit ja isät

    Niin, joskus se luopuminen on sitä suurinta rakkautta.

Yhteistyössä