Hakutulokset

  1. M

    Miatä eläinsuojaverkko vaunuihin??

    Meillä ois ylimääräisenä sellainen suojaverkko, kun oli kissoja ja oravia ym elukoita varten pakko hommata vaunuihin. Käytetty kyllä tosi vähän loppujen lopuksi. Mutta jos oikeesti on tollaisia rottia :o niin varmaan ois ihan paikallaan.
  2. M

    tasa-arvon nimissä kaikki muutkin nukkumaan kun minä menen kohta

    Heh, tästä tuli mieleen.. Mun mies oli aina kysynyt ala-asteella, kun oli sanottu että nyt piirretään/lähdetään ulos/opetella lukemaan jne.. Siis ihan mitä vaan oli sanottu/käsketty tehtävän niin hän oli aina kysynyt et "onks pakko jos ei halua?". Oli ope ollut hyvin huolissaan ja laittanut...
  3. M

    Mitä teidän Nimellä löytyy?

    näyttelijä ja ihan sama etu- ja sukunimi (kylläkin kuollut jo) ja löytyyhän tuolta paljon muutakin..
  4. M

    Kuinka kauan lihasjumi...

    Kannattaa tehdä ite sen jumin poistamiseksi töitä päivittäin, kevyttä jumppaa ja venyttelyjä ja voihan sitä itekin vähän hieroa. Kiinnitä ergonomiaan huomiota kantamisissa, työasennoissa ym. Jos ei ole valmis ite tekemään mitään niin yleensä jumi palautuu iana hetken päästä takas.
  5. M

    Onko ok viedä vaippoja lahjaksi kun menee vauvaa kattoon?

    Me pyydettiin vaippoja ihan tarkoituksella, kun vaatetta tulee joka tuutista ja oli itellä jo valmiina. Ekat kaks kuukautta ei tarvinnu ostaa ite yhtään vaippapakettia eli säästöä eikä tarvinut kaupasta kantaa muiden kantamusten lisäksi isoja vaippapaketteja. Ehdottoman hyvä "lahja", ainakin...
  6. M

    Mikä on hassuin sukunimi, johon olet eläessäsi törmännyt? :D

    TAMPIO Mä olin yhden tutun luona pitämässä esittelyä pari vuotta sitten ja olin aika viimeisilläni raskaana ja kun oli esittely ohi niin pakkasin hirveen määrän kosmetiikkaa kassiin ja vihjailin vähän kaverin miehelle, et kun se mun autokin on niin kaukana niin kiva raahata näitä painavia...
  7. M

    kuinka tulee toimeen oinaan kanssa??

    Meillä mä olen härkä ja mies oinas, siinä sitten kaks kovapäistä takoo päitänsä yhteen, että kumman mukaan mennään :D Välillä on kyllä niin karmeita vääntöjä, kun kumpikaan ei anna periksi millään. Mutta ihan hauskaakin vääntää joskus asioista.
  8. M

    Yksinäinen äiti

    Ota Saunalahden reviiri-palvelu niin ei oo puhelut ku 1e/pvä, vaikka puhuisit sit sen 24h/pvä, jos olet sillä omalla reviirilläsi. Näin mun puh.laskut laski max. 30e kuukaudessa. Pitää olla tietty sauniksen liittymä, mut tuo reviiri ei maksa mitään erikseen. :)
  9. M

    Laitan tänneki kun ei liikuntapuolella oo "ketään"

    Ja vielä lisään, et elä kauheesti nyt tee sillä mitään (kävele/kyyki) ylimääräisiä. Tietty sitä nyt vähän pitää ja kannattaa liikutella, muttei mitään suurempia. Ja sitten lekurin pakeille, jos ei yhtään helpota. Kannattaa kokeilla tuota kevyttä hierontaa ym vaikka useamman kerrankin, mutta anna...
  10. M

    Laitan tänneki kun ei liikuntapuolella oo "ketään"

    Kokeile tehdä kylmä-kuuma-hoitoa. Suihkutat suihkulla eka niin kylmää kuin kärsii ja sit niin kuumaa kuin kärsii ja toistat useamman kerran. Kokeile sen jälkeen hieroa nätisti niitä polven ympäröiviä lihaksia (reisi, pohje) ja laita vaikka kylmägeeliä (jos sulta sellaista löytyy) vielä sen...
  11. M

    Arkipäivää kouluissa

    mustakin oli hauska :D Linkitin miehellenikin huomisaamun iloksi, kun työpaikalleensa kouluun menee

Yhteistyössä