tasa-arvon nimissä kaikki muutkin nukkumaan kun minä menen kohta

Minähän en taas tiedä aamulla mitä kaikkea täällä on yöllä puhuttu :'( |O :'(
Ja kaikki pitää kertoa kaikille ja ihan tasapuolisesti. Ja kaikkien pitää olla omassa makkarissaan jos minunkin pitää mennä nyt *missä polkee jalkaa hymiö*
 
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Onks pakko jos ei haluu :D
on, tottakai ellet ole pph:n lapsi. Muiden on pakko nukkua silloin kun käsketään. *viitaten toiseen ketjuun*
Joo arvelin et tuosta pph-ketjusta lähti tää :D njääh ei mun äitee oo pph :snotty: mut en silti mee vielä :D
sanot tietysti miehelle joka houkuttelee makkarin puolelle että kun ei kukaan muukaan vielä mene, kaikki muut on ainakin aamukolmeen koneella. eiks niin? ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Onks pakko jos ei haluu :D
Heh, tästä tuli mieleen.. Mun mies oli aina kysynyt ala-asteella, kun oli sanottu että nyt piirretään/lähdetään ulos/opetella lukemaan jne.. Siis ihan mitä vaan oli sanottu/käsketty tehtävän niin hän oli aina kysynyt et "onks pakko jos ei halua?". Oli ope ollut hyvin huolissaan ja laittanut äidillekin viestin, kun poikas kysyy aina, et onks pakko tehdä jotain, et onko teillä kotona pakotettu lasta liikaa, kun aina sama homma alkaa.. :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Onks pakko jos ei haluu :D
on, tottakai ellet ole pph:n lapsi. Muiden on pakko nukkua silloin kun käsketään. *viitaten toiseen ketjuun*
Joo arvelin et tuosta pph-ketjusta lähti tää :D njääh ei mun äitee oo pph :snotty: mut en silti mee vielä :D
sanot tietysti miehelle joka houkuttelee makkarin puolelle että kun ei kukaan muukaan vielä mene, kaikki muut on ainakin aamukolmeen koneella. eiks niin? ;)
Nii just :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:
Mä meen nyt, mut meen kyllä suihkun kautta, pitää mulla joku itsemääräämisoikeus säilyä.
tottakai suihkussa pitää käydä mutta ei liian pitkää olla. Se ikuisuuskysymys joka ilta. Ensin saa hoputtaa tenavia suihkuun ja seuraavaksi sieltä pois jotta eivät jää asumaan sinne. *asian vierestä, myönnän*
 
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
No oikeestaan menisin jo mielelläni, mutta pitää odotella yksi kappale teinix vielä kotiin :D mitäs se tasa-arvo tähän sanoo :D
nehän niitä varsinaisia tasa-arvon puolesta taistelijoita muka ovat. Kun kaikki muutkin... jne.... onneksi tässä muutama vuosi rauhallista välillä noissa merkeissä.... Odotan aikaa että kaikenmaailman seurantalaitteet kehittyy siihen mennessä jotka nakkaa äidille kotiin koordinaatit missä liikutaan ja joku automaattipiiska ruoskii tiettyyn aikaan kotia kohti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
No oikeestaan menisin jo mielelläni, mutta pitää odotella yksi kappale teinix vielä kotiin :D mitäs se tasa-arvo tähän sanoo :D
nehän niitä varsinaisia tasa-arvon puolesta taistelijoita muka ovat. Kun kaikki muutkin... jne.... onneksi tässä muutama vuosi rauhallista välillä noissa merkeissä.... Odotan aikaa että kaikenmaailman seurantalaitteet kehittyy siihen mennessä jotka nakkaa äidille kotiin koordinaatit missä liikutaan ja joku automaattipiiska ruoskii tiettyyn aikaan kotia kohti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
No oikeestaan menisin jo mielelläni, mutta pitää odotella yksi kappale teinix vielä kotiin :D mitäs se tasa-arvo tähän sanoo :D
nehän niitä varsinaisia tasa-arvon puolesta taistelijoita muka ovat. Kun kaikki muutkin... jne.... onneksi tässä muutama vuosi rauhallista välillä noissa merkeissä.... Odotan aikaa että kaikenmaailman seurantalaitteet kehittyy siihen mennessä jotka nakkaa äidille kotiin koordinaatit missä liikutaan ja joku automaattipiiska ruoskii tiettyyn aikaan kotia kohti.
Automaattipiiska ja saurantalaite voih siinäpä vasta olisi :D :D

muoks. niin siis ihan vaan tuon teinixin paimentamiseen, en minä muuhin niitä :saint: =)
 
Keittiönoita
Voi iktu, niin tietenkin. Älä vaan sano mun äitille, että meinasin valvoa pidempään kuin sinä. Mutta hei...mulla ei ole ukkoa :eek: Et sä voi mennä ukkos viereen nukkumaan, jos mä en pääse ja |O |O |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
No oikeestaan menisin jo mielelläni, mutta pitää odotella yksi kappale teinix vielä kotiin :D mitäs se tasa-arvo tähän sanoo :D
nehän niitä varsinaisia tasa-arvon puolesta taistelijoita muka ovat. Kun kaikki muutkin... jne.... onneksi tässä muutama vuosi rauhallista välillä noissa merkeissä.... Odotan aikaa että kaikenmaailman seurantalaitteet kehittyy siihen mennessä jotka nakkaa äidille kotiin koordinaatit missä liikutaan ja joku automaattipiiska ruoskii tiettyyn aikaan kotia kohti.
Automaattipiiska ja saurantalaite voih siinäpä vasta olisi :D :D

muoks. niin siis ihan vaan tuon teinixin paimentamiseen, en minä muuhin niitä :saint: =)
teineille minäkin. meillä aikanaan tuo vanhin kun soittelin myöhemmin illalla ja kysyin että missä on ja tuumin että kännykän pitäsisi lähettää kotiin koordinaatin, niin tuumi naureskellen että siihen teinikännyyn vielä alkometri mukaan joka lähettäisi myös ne lukemat.

 

Yhteistyössä