Hakutulokset

  1. L

    Minkä kokoisia vaatteita käytät ja mitkä ovat mittasi?

    174cm. 68kg koko 38-42. kelpaako? =)
  2. L

    Voisitko muuttaa omakotitaloon...

    En Todellakaan. :$
  3. L

    Meillä naapurissa lapsilla vain merkkivaatteita. Mitä mieltä olet?

    Minäkin harrastan kierrätystä. Suurin osa menee kummilapsille hyvin vähän käytettynä tai uutena (hamsteri kun olen vaatteiden suhteen) Ja pienen osan saatan myydä huutiksessa joskus. =)
  4. L

    Meillä naapurissa lapsilla vain merkkivaatteita. Mitä mieltä olet?

    Meillä eniten Burberryä tytöllä,Ganttia ja Timbeä pojalla. RL löytyy molempien garderoobista. Kenzo myös tytön itsensä lemppari. Oi, niitä ihania vaatteita on PALJON. Minä laitan rahani mieluummin niihin, kuin alkoholiin, tupakkaan tms. Se on valinta kysymys osittain. Mihin halua panostaa ja...
  5. L

    Meillä naapurissa lapsilla vain merkkivaatteita. Mitä mieltä olet?

    Meillä on lähes kaikki vaatteet ns. merkkivaatteita. Aikuisilla ja lapsilla. Minä rakastan niiden ulkonäköä, laadukkuutta ym. En ymmärrä,miksi joitakin vaivaa toisten vaatteiden tms. käyttö. Ei minua häiritse, jos toisen lapsen päällä on kirpparivaatteita. Mutta minun lapseni päällä ei ole...
  6. L

    G: Huuto.netissä asioiville: Kuinka usein "kyttäätte" sulkeutuvia huutojanne?

    Miten sulla on aikaa ja halua tuollaiseen?
  7. L

    G: Huuto.netissä asioiville: Kuinka usein "kyttäätte" sulkeutuvia huutojanne?

    Jos haluan jonkun tuotteen ehdottomasti. Laitan siihen automaatin, jolla sen varmasti saan tai sitten ei ole tarvetta enää saadakaan. Tosi harvoin kyttään kohteita niiden sulkeutuessa. Lähinnä huutelen vain lasten merkkivaatteita ja niitäkin vain uudenveroisia.

Yhteistyössä