ap
Kaikki, hiekkalaatikkovaatteista on jotain Ganttia Ja burberyä. Googlasin ja kauhistuin hintoja. Käytättekö te lapsilla tämän hintaluokan vaatteita?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kaikki, hiekkalaatikkovaatteista on jotain Ganttia Ja burberyä. Googlasin ja kauhistuin hintoja. Käytättekö te lapsilla tämän hintaluokan vaatteita?
No samahan se sitten on vaikka olisikin 100e huppari?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei se lapsia nauti, onko 100e vai 10e hupparissa.
Nii ei kai tässä ketään tuo vaivaa, ihmetyttää vaan. Vähän ku jos ostat roskapussin ja niitä on kaks hinta vaihtoehtoa 1? ja 100? niin miks ostaa se kalliimpi? Tarkotin nyt sitä et lapselle on aika turha ostaa mitään kestävyyden takia kun ne kasvaa nii nopeasti ja on aikamoisia tuholaisia eivätkä tosiaan osaa nauttia moisesta hömpötyksestä. Nuorella ja aikuisella ymmärrän kyllä ja olen samaa mieltä, ja tykkään itsekkin laadukkaammista vaatteista.Alkuperäinen kirjoittaja Lady Van Noten:Meillä on lähes kaikki vaatteet ns. merkkivaatteita. Aikuisilla ja lapsilla. Minä rakastan niiden ulkonäköä, laadukkuutta ym. En ymmärrä,miksi joitakin vaivaa toisten vaatteiden tms. käyttö. Ei minua häiritse, jos toisen lapsen päällä on kirpparivaatteita. Mutta minun lapseni päällä ei ole. Muuten lasten Gantin hupparit ei maksa satasta.
Mihin laitat rahasi?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Musta vaan on typerää ostaa lapselle 100e hupparia.itse saan samanlaisen 1.50e. kirpparilta. Tyhmiä ihmisiä.
kukaan ulkopuolinen ei tiedä että sinä ostat vaatteet kirpparilta. Se ei näy ulospäin. Sinä et tiedä ostaako tyyppi sen kirpparilta.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Musta vaan on typerää ostaa lapselle 100e hupparia.itse saan samanlaisen 1.50e. kirpparilta. Tyhmiä ihmisiä.