Meillä naapurissa lapsilla vain merkkivaatteita. Mitä mieltä olet?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
joillekki se ulkonäkö ja materia on tärkeetä. Onneksi minulle ei ole ja voin pukea tyttöni kirppisvaatteisiin hiekkikselle :) Vaikka olis se kiva saada jotain luksusta, mutta ku ei oo varaa, niin ei ole.
 
ap
Siis niillä kolmella lapsella oli Gant merkkiset hupparit päällä ja niiden hinta kaupassa oli n. 100e. Ovat noin ihan hyvintoimeentulevia. Mut mä en näe tossa järkeä. Ei se lapsia nauti, onko 100e vai 10e hupparissa.
 
Meillä on lähes kaikki vaatteet ns. merkkivaatteita. Aikuisilla ja lapsilla. Minä rakastan niiden ulkonäköä, laadukkuutta ym. En ymmärrä,miksi joitakin vaivaa toisten vaatteiden tms. käyttö. Ei minua häiritse, jos toisen lapsen päällä on kirpparivaatteita. Mutta minun lapseni päällä ei ole. Muuten lasten Gantin hupparit ei maksa satasta.
 
Marsu
Alkuperäinen kirjoittaja Lady Van Noten:
Meillä on lähes kaikki vaatteet ns. merkkivaatteita. Aikuisilla ja lapsilla. Minä rakastan niiden ulkonäköä, laadukkuutta ym. En ymmärrä,miksi joitakin vaivaa toisten vaatteiden tms. käyttö. Ei minua häiritse, jos toisen lapsen päällä on kirpparivaatteita. Mutta minun lapseni päällä ei ole. Muuten lasten Gantin hupparit ei maksa satasta.
Nii ei kai tässä ketään tuo vaivaa, ihmetyttää vaan. Vähän ku jos ostat roskapussin ja niitä on kaks hinta vaihtoehtoa 1? ja 100? niin miks ostaa se kalliimpi? Tarkotin nyt sitä et lapselle on aika turha ostaa mitään kestävyyden takia kun ne kasvaa nii nopeasti ja on aikamoisia tuholaisia eivätkä tosiaan osaa nauttia moisesta hömpötyksestä. Nuorella ja aikuisella ymmärrän kyllä ja olen samaa mieltä, ja tykkään itsekkin laadukkaammista vaatteista.
 
Meillä eniten Burberryä tytöllä,Ganttia ja Timbeä pojalla. RL löytyy molempien garderoobista. Kenzo myös tytön itsensä lemppari. Oi, niitä ihania vaatteita on PALJON.
Minä laitan rahani mieluummin niihin, kuin alkoholiin, tupakkaan tms. Se on valinta kysymys osittain. Mihin halua panostaa ja mihin ei. JA se on myös jokaisen oma valinta! =)
 
Sssalla
ei ne satasta maksa ;) ja niitä saa kyllä kierrätettyä. vaikka lapselta toiselle jos koot ja väri sattuu sopimaan.. käytettynä voi saada vaikka 30e, mikä on jo melkein sama kun h&Mn 20e huppari.. :p
 
u
Mä en ole muuta mieltä kuin sitä, että jokainen pukee lapsensa sellaisiin vaatteisiin kun haluaa. Oli se sitten Gantia tai H&M:ää. Mä en kyllä edes huomaa sitä, minkä merkkisiä vaatteita lapsilla on hiekkalaatikolla päällä. Silloin saatan kiinnittää huomioni, jos näen jollain lapsella jonkun tosi kivan vaatteen. Mutta siis, jos on varaa ja halua pukea lapset siihen Gantiin ja Burberryyn, niin mikäs siinä. Ei se häiritse minua pienimmissäkään määrin.
 
jos
kaikki on burberryä ja ganttia niin vaatteita on tosi vähän sillä ei niillä lasta yksinomaan vaateteta.

Ja kyllä ostan joskus kalliimman roskapussin. Vaikkapa siksi että halvassa ei ole kahvoja. Joskus nimitttäin yksityiskohdilla on merkitystä.

En ymmärä niitä joiden mielestä lapselle saa ostaa vain kaupan huonointa vaatetta.
 
jos
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Musta vaan on typerää ostaa lapselle 100e hupparia.itse saan samanlaisen 1.50e. kirpparilta. Tyhmiä ihmisiä.
kukaan ulkopuolinen ei tiedä että sinä ostat vaatteet kirpparilta. Se ei näy ulospäin. Sinä et tiedä ostaako tyyppi sen kirpparilta.

Mutta sinä voit ostaa jotain muuta dorkaa säästyneellä rahalla. Ethän esim käy risteilyllä heittämässä rahojasi hukkaan...
 

Yhteistyössä