Hakutulokset

  1. L

    Harkitsemme tätä taloa, mielipiteitä?

    Melkein kuin meidän talo, paitsi vettä ei meillä näy. Lasten takia ei tarvitsekaan....
  2. L

    Onko kukaan tilannut melijoe.comista?

    Toimiiko kaikki ok? Vaatteet tulee nopsaan ja ennen kaikkea tulisi oikea koko. Sehän tuo on näitten ulkolaisten nettikauppojen ongelma. Tilaat kokoa 10 ja saat kasin. :kieh:
  3. L

    Jos juot pullon viiniä, oletko humalassa?

    En ole ikinä koittanut. Absolutistina luultavasti kuitenkin olisin humalassa. :laugh:
  4. L

    Mun sydän särkyy :( (päivähoidosta)

    Ettekö ajatelleet perhepäivähoitoa vaihtoehtona?
  5. L

    Palstan mukaan mies ei voi parantua alkoholismista

    Eihän alkoholisti parannukaan. On olemassa raittiita alkoholisteja, joiden on oltava absolutistejä. Yhtälailla he ovat alkoholisteja, mutta raittiita.
  6. L

    mistä löytäisin tälläisen mekon ???

    Hyvin kenzomainen mun mielestä. Kaunis!
  7. L

    G. Ammattisi?

    Aikuisen kliiniseen hoitotyöhön suuntautunut sairaanhoitaja AMK. Apulaisosastonhoitaja. Gerontologian ja hoitotieteiden opiskelija siinä sivussa. :D
  8. L

    Tampereen kirppikset

    Ystäväni myy jollakin merkkikirppiksellä siellä usein lastenvaatteita. En millään muista nyt nimeä. :D Voitoista en tiedä. Lähinnä haluaa eroon vaatteista, kun huutikseenkaan ei aina jaksa listata.
  9. L

    uskaltaako kukaan myöntää et on tupakoinu koko raskausajan säännöllisesti?

    Uskaltaisin, jos tupakoisin. Vaan kun en tupakoi. =)
  10. L

    Kirkas juokseva räkä taaperon nenästä, mikä avuksi?

    Flunssat nyt ovat pienillä tooosi tavallisia. Kuinka hoidat omaa nuhaasi.. niin.. tuo niistäminen on hyvä ja jos pieni ei osaa, pyyhi valuva räkä nenästä. Toivottavasti teille ei tule Flunssaa pahempia sairauksia......
  11. L

    ystävän ex

    EN IKINÄ. :x
  12. L

    Vaikeaa päästä vuokralle kun luottohäiriömerkintä

    Meillä myös kaksi vuokrayksiötä. Emme vuokraa luottotiedottomille. Se on ehdoton juttu!
  13. L

    Pärjääkö äitiyspakkauksen haalarilla?

    Se on pienestä kiinni, keksiikö nasevan lausahduksen. Kaikilla sitä lahjaa ei ole. Sulla ei nyt onnistunut. Sorry :laugh:
  14. L

    Vaikeaa päästä vuokralle kun luottohäiriömerkintä

    Meillä on kaksi vuokrayksiötä ns. opiskelija kaupungissa. Yhdellekään luottotiedottomalle emme ole vuokranneet, emmekä vuokraa. Itse olette tilanteenne aiheuttaneet. :| :|
  15. L

    Pärjääkö äitiyspakkauksen haalarilla?

    Niinpä niin. Vaan itse aloitit kysymisen minulta. "Tuleeko äippäpuvun vaatteista traumoja" Mutta totta puhut, minulle on ihan sama,missä market haalarissa lapsesi menevät... :laugh:
  16. L

    Pärjääkö äitiyspakkauksen haalarilla?

    Itse liputan Ver de Terreä ja Burrea. Reimatec never. Ticket juuri ja juuri.
  17. L

    Pärjääkö äitiyspakkauksen haalarilla?

    Ei kai vaatteista traumoja tule, vai sinustako tulee? ON VAAN NIIN RUMIA aina. Itse en ole ottanut pakkausta yhdellekään lapselleni. Vaatteita ei olisi tullut käytettyä.
  18. L

    Pärjääkö äitiyspakkauksen haalarilla?

    Käytättekö te oikeasti äítiyspakkauksen haalaria? :|
  19. L

    Naapurin veli on laiskuuden huippu!

    Ja laita nastoja renkaiden alle :laugh:
  20. L

    hei,auttakaa!!!saanko mitään rahaa vauvasta?

    :laugh: Ootko sä tosissasi. Soitapa kelaan ja kysy,saisitko äitiysrahaa ja vanhempaintukea. Vai onko sun "vauva" yli 3v. Miksi laitat muut lapsesi päiväkotiin, jos olet itse kotona. HYI!

Yhteistyössä