Jos juot pullon viiniä, oletko humalassa?

  • Viestiketjun aloittaja maija
  • Ensimmäinen viesti
maija
Tuli tässä vaan mieleen, kun huomasin että eräällä sukulaisella taitaa olla toleranssi jo aika korkealla. Joi pullon punaviiniä aika nopeassa tahdissa, enkä ainakaan minä huomannut hänen suuremmin humaltuneen.

Itse jos joisin pullollisen, olisin kyllä selvästi jo juovuksissa.
 
ap
No sitä minäkin. Pitäisiköhän jo huolestua? Olen kyllä huomioinut hänen alkoholinkäytön olevan aika runsasta ja nyt kun on sairaslomalla taitaa juoda vielä enemmän. Ja kyseessä on nainen, äiti jolla vielä yksi alaikäinen lapsi kotona.
 
riippuu
Riippuu, joskus yksi lasi riittää ja on hiprakassa, joskus voi juoda enemmän. Yleensä just pitkällä illalliselle voi mennä yllättävästikin viiniä eikä se kuitenkaan tunnu hirveänä humalana. Vaikka juo alkupalan kanssa lasi vaikka sitten valkkaria. Ruuan kanssa lasin pari punkkua ja jälkkärin kanssa ehkä jotain siihen sopivaa. Silti ei ole humalassa...syy varmaan siinä että tulee syötyä ja samalla juo myös vettä.
 
Jos nopeassa tahdissa sen nauttisin, niin hiprakassa kyllä olisin, mutta en humalassa enkä kännissä. Riippuu myös siitä, kuinka kauan on edellisestä ruokailusta. Tyhjään mahaan vaikutus on vahvempi.
 

Yhteistyössä