Jos juot pullon viiniä, oletko humalassa?

  • Viestiketjun aloittaja maija
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Ei tarvii edes kysyä, kun olen mukavassa alkavassa rentousolotilassa jo tätä toista lasillista siemaillessa.
Ei ois enää kivaa kellään jos joisin koko pullollisen tästä vaan...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Riippuu missä ajassa joisin. Jos nopeasti eli tunnissa, niin kyllä silloin melko varmasti olisin todella humalassa. Jos taas kolmessa tunnissa, niin olisin vain jonkin verran humalassa/hiprakassa.
Tunnissa!!!???

Olen punaviinin ystävä, mutta jos joisin TUNNISSA pullon punaviiniä
a) se ei olisin hyvän punaviinin arvoista, se ei ole mikään janojuoma vaan NAUTINTOaine
b) laattaisin viimeistään 40 minuutin kohdalla



 
huuhh
No olisin jo lasillisen jälkeen huppelissa ja pullon jälkeen oksennus/sammumiskunnossa!

En tajua, että joku on dokannut itsensä niin tärviölle, et pystyy pullon juomaan. :eek:
 
Vierasmä
Mä en ole viinin ystävä ollenkaan, joten joisin sitä niin hitaasti, että tuskin humaltuisin.
Mutta tuskin edes pullollista pystyisin juomaan (koska se on pahaa).

Mutta jos puhutaan oluesta, niin se menee :D Ja fiiliksestä ja muista riippuen saatan tulla humalaan jopa parista oluesta, vaikka olen tottunut käyttäjä.

Jos on huono fiilis, niin voin kitata vaikka kuin paljon "varsinaisesti humaltumatta"...

Mä aina välillä annan itselleni luvan humaltua.....
 
minä
Eri ihmisillä on todellakin toleranssia alkoholiin. Nuorena "kännäsimme" välillä ystäväni kanssa. Olimme suunilleen samankokoisia ja käytimme alkoholia yhtä usein. Silti kunnon känneihin hän hommasi koko iltaa varten kossupullon ja mulla oli valkkari pullo. Ja yhtä humalaisia olimme lopulta. :)
 
Inka
Olen humalassa pullon jalkeen, todellakin. Liian usein tulee kuitenkin sellainen juotua jos iltaa lahdetaan viettamaan, kun puolikas on taas aika vahan niin ei viitsi kenenkaan kanssa puoliksi ottaa ja toisaalta kun se puoli pulloa on mennyt olen jo sen verran hiprakassa, etta menee kylla kaikki mita on mukana.
En halua olla liian humalassa, joten yli pulloa en kylla juo.
 
agohasjgap
No olisin jo lasillisen jälkeen huppelissa ja pullon jälkeen oksennus/sammumiskunnossa!

En tajua, että joku on dokannut itsensä niin tärviölle, et pystyy pullon juomaan. :eek:
lol, itse pystyin ihan ilman toleranssia juomisen aloittaessani 170cm/55kg kilpaa urheilevana teininä vetämään pullon suhteeseen nopeaan tahtiin edes oksentamatta. ja olen tyttö. ihmisten välinen eroavaisuus on suuri... että turha yleistää
 

Yhteistyössä