Hakutulokset

  1. L

    Voit vtn KELA!!

    Siis loppupeleissä, sinähän se mokasit, kun et rastia laittanut. Älä muita syytä omista virheistäsi. :|
  2. L

    maksaako sossu lapsen silmälasit?

    Seuraava potilas tulee 17:15. Eli juuri nyt minä poistunkin. Palstalla on joskus huvittavaa käydä tai voisiko sitä sanoa paremminkin surullista, kun juttuja lukee. Kivaa iltaa ja toivottavasti lapsi saa jostakin lasinsa. =)
  3. L

    maksaako sossu lapsen silmälasit?

    Voi kuule, minulla on ihan vastaanotto kotona ja lapsilla hoitaja kotona. Vietän taatusti lasteni kanssa riittävästi aikaa ja se on laadukasta. Jotain muuta, kuin tv.n katselua ym.
  4. L

    maksaako sossu lapsen silmälasit?

    Pitäisiköhän sinun mennä sitten töihin? Vai eikö huvita? Minun nuorin lapseni on 1.5v. ja ihan käyn töissä puolisoni kanssa, säilyttääksemme elintasomme.
  5. L

    maksaako sossu lapsen silmälasit?

    Siis mistä teitä riittää. Maksaako sossu? Miksi et pysty ostamaan lapsellesi silmälaseja?Ja kunta maksaa osan??? Voi me ostamme kaiken ihan omilla tuloillamme eli oikeastaan, en osaa vastata kysymykseesi. =)
  6. L

    Mihin vaatemerkkiin olet laadullisesti pettynyt?

    Ehdoton nro 1. itsellä GUESS.
  7. L

    huutis tapaus

    Nega tietenkin, jos HV ylittyi.
  8. L

    huuto.net´palautteesta

    Mulla on liki tuhat palautetta, kaikki tietenkin positiivisiä ja varmaan liki toinen tuhat on saamatta. Perään en kysele. Itse pyrin antamaan, aina kun ehdin ja muistan.
  9. L

    manne mikä manne... aina sama juttu

    Ei ole kauhean kehittävää vastailla ihmiselle, joka kirjoittelee ympäripyöreitä, etkä tiedä edes , mistä on kyse. Mut kuule harmi,et on ikävää ja mannet manneja. Minä en tunne yhtäkään.
  10. L

    manne mikä manne... aina sama juttu

    Mikä sinun aloituksesi tarkoitus on. Et niinkuin kerro mitään....HOK?
  11. L

    apua otimme yhden lainan 5000e tänään tuli lasku ja lyhennys 19e/kk

    Maksakaa vaikka 500e kuussa pois tms. Eihän tuollaisia 19e summia ole mitään järkeä maksaa. :$
  12. L

    Vinkkejä miten pärjätä 40e kuussa

    OK! Me elämme ihan eri maailmoissa....
  13. L

    Tuliko sinulle kolmenkympin kriisi?

    Olen 33v. Mitään kolmenkympin kriisiä ei ollut. Sehän on vaan numero muiden joukossa. =)
  14. L

    Vinkkejä miten pärjätä 40e kuussa

    Ihminen ei voi mitenkään pärjätä 40 eurolla kuussa. Täysin käsittämätön ajatuskin. HUH
  15. L

    mulla pitää olla lääkärin todistus jos oon poissa

    Terkkarit ja sh:t kirjoittelee turhia sairasloma lappuja? Se on varmaan TOOsi suuri ongelma. Voi hyvä ihminen. Lääkäri kirjoittaa ne ihan yhtä helpolla. Yksityinen jopa suorastaan tarjoaa niitä. Huvittava asenne sinulla.
  16. L

    Kai se on sitten uskottava että en ole taaaskaan raskaana..

    Meillä esikoista tehtiin neljä vuotta, kakkonen oli yllätys ja kolmonen tuli myös helpolla. Mulla siis kolme synnytystä 5v. sisällä. Älä välitä provoilijoiden yrityksistä. Kun vuosi on mennyt, niin sitten tutkimuksiin. Toivottavasti sinun ja miehesi ei tarvitse niihin mennä. :)
  17. L

    Kai se on sitten uskottava että en ole taaaskaan raskaana..

    Ihanko totta. Kovin on erikoinen mielipide sinulla. Kauanko ap on yrittänyt tulla raskaaksi, jos saa kysyä?
  18. L

    Noloa myöntää mutten pidä siitä että meille annetaan puoliväkisisn lasten vaatteita tai leluja...

    Mäkin ajattelisin, että ihmiset pyrkivät näin omista ylijäämistään eroon. Kaatopaikalle vieminen maksaa. Lisäksi he kokevat, että jäät jonkinlaiseen kiitollisuuden velkaan otettuasi näitä vaatteita ja tavaroita. Sinuna sanoisin, että kiitos, vaatteita on riittävästi ja HALUAT ostaa itse...
  19. L

    eskariinlähtijät pinoon

    Meilläkin esikoinen menee eskariin. =)
  20. L

    Meillä naapurissa lapsilla vain merkkivaatteita. Mitä mieltä olet?

    Kateellisia ja tyhmiä on suomi täynnä. Miksi ihminen muuten kyseenalaistaa tälläisen "vaateasian",ellei ole kateellinen merkkivaatteiden pitäjille. Se on säälittävää! :|

Yhteistyössä