huuto.net´palautteesta

  • Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti
ap.
Saatteko kaikilta palautetta kelle ootte myyneet tai ostaneet?
Mä en oo monesti saanu mitn palautetta... ja ärsyttää ku on muutenki vaan 10 palautetta kertyny eikä ne sit ikinä nouse ku kerran ei anneta sitä palautetta vaikka oon ollu hyvä ostaja/myyjä.
:(
 
ap
joskus oon ystävällisesti vielä pistäny mailin loppuun että muistathan pistää palautetta....mutta eipä pistäny eikä ees vaivautunu vastaamaan....prkl. Vois sitä nyt jtain ees pistää... :(
 
tipu
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Saatteko kaikilta palautetta kelle ootte myyneet tai ostaneet?
Mä en oo monesti saanu mitn palautetta... ja ärsyttää ku on muutenki vaan 10 palautetta kertyny eikä ne sit ikinä nouse ku kerran ei anneta sitä palautetta vaikka oon ollu hyvä ostaja/myyjä.
:(
:( Mä oon valitettavasti jättäny palautetta antamatta, ihan vaan sen takia että on unohtunut. Käytän huutista TOSI harvoin ja niin on välil käyny, yritän aina päästä heti/samana päivänä kun paketti on tullu ettei unohtuis. Toisinsanoen muistutus ois ainaki mulle kelvannu. :)
 
tipu
Alkuperäinen kirjoittaja tipu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Saatteko kaikilta palautetta kelle ootte myyneet tai ostaneet?
Mä en oo monesti saanu mitn palautetta... ja ärsyttää ku on muutenki vaan 10 palautetta kertyny eikä ne sit ikinä nouse ku kerran ei anneta sitä palautetta vaikka oon ollu hyvä ostaja/myyjä.
:(
:( Mä oon valitettavasti jättäny palautetta antamatta, ihan vaan sen takia että on unohtunut. Käytän huutista TOSI harvoin ja niin on välil käyny, yritän aina päästä heti/samana päivänä kun paketti on tullu ettei unohtuis. Toisinsanoen muistutus ois ainaki mulle kelvannu. :)
Niin ja ostajana olen vaan toiminu.
 
tipu
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
no tuleeha aina kaikille sinne huutonet omalle sivulle että "tästä kohteesta et ole vielä antanu palautetta..." luulis nyt siitäkin muistavan..
Juu... mut sinne tosiaan täytyy mennä sitä muistutusta varten ja niinku minä jo tossa sanoin käyn siellä TOSI harvoin ja palautetta voi antaa vain sen 3 kk sulkeutumisesta.
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja tipu:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
no tuleeha aina kaikille sinne huutonet omalle sivulle että "tästä kohteesta et ole vielä antanu palautetta..." luulis nyt siitäkin muistavan..
Juu... mut sinne tosiaan täytyy mennä sitä muistutusta varten ja niinku minä jo tossa sanoin käyn siellä TOSI harvoin ja palautetta voi antaa vain sen 3 kk sulkeutumisesta.
niin...tosiaan olen ostanut sellaselta jolla on myynnissä kokoajan jotain...ei voi olla huomaamattA sitä...:) mutta enpä anna sitte minkänää hänelle palautetta :D
 
susa
mulla on kansa palautteen anto unohtunut, kun käytän huutista tosi harvoin. Harmittaa sitten jälkeenpäin, kun sitä palautetta ei ilmeisesti voi antaa kuin tietyn ajan huudon sulkeutumisen jälkeen. Itse en edes alussa tajunnut koko palautesysteemiä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Saatteko kaikilta palautetta kelle ootte myyneet tai ostaneet?
Mä en oo monesti saanu mitn palautetta... ja ärsyttää ku on muutenki vaan 10 palautetta kertyny eikä ne sit ikinä nouse ku kerran ei anneta sitä palautetta vaikka oon ollu hyvä ostaja/myyjä.
:(
Ennen annettiin palautetta, mutta nykyään toi on jo niin rutiininomaista tai tavallista, joten ei palautetta enää jakseta tai viitsitä antaa.
Onhan siitä vaivaa ja rasitteita kun tarkoitus on jotain vaan ostaa
 

Yhteistyössä