Meillä naapurissa lapsilla vain merkkivaatteita. Mitä mieltä olet?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Siis niillä kolmella lapsella oli Gant merkkiset hupparit päällä ja niiden hinta kaupassa oli n. 100e. Ovat noin ihan hyvintoimeentulevia. Mut mä en näe tossa järkeä. Ei se lapsia nauti, onko 100e vai 10e hupparissa.
Ehkä se äiti nauttii ? ja jos lapsi ei itse välitä, ni eiks se oo sit ihan sama.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Musta vaan on typerää ostaa lapselle 100e hupparia.itse saan samanlaisen 1.50e. kirpparilta. Tyhmiä ihmisiä.
Miksi on typerää ostaa lapselle 100e huppari jos siihen on rahaa ja se huppari miellyttää? Hyvällä tuurilla sen saman voi saada kirpparilla käytettynä 1,50 eurolla ja se on hyvä ostos. Mutta en ymmärrä mitä pahaa siinä on, että jotkut käyttävät merkkivaatteita lapsilla? Mitä se on sinulta pois? Mä en ole koskaan käynyt baarissa eikä mun rahat mene sellaiseen hukkaan, mutta voin ostaa vauvalle 70 euron paidan.
 
vieras
Täytyy sanoa, että minäkään en kyllä tosiaankaan tunnistaisi merkkivaatteita. Mulle on ihan yhdentekevää, mitä jonkun muun lapset päällään pitävät. Olen silloin tällöin ostanut Gantin vaatteita pojalle, kun on sattunut kivoja vastaan, mutta en ole ajatellut, että siinä olisi jotain erityistä. Burberryä en muista ostaneeni ja muita merkkejä en osaa edes nimetä :)
 
sinkku ja lapseton
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Musta vaan on typerää ostaa lapselle 100e hupparia.itse saan samanlaisen 1.50e. kirpparilta. Tyhmiä ihmisiä.
eikö se ole jokaisen oma asia mihin rahansa käyttää? ei kuulu meille ulkopuolisille asia yhtään.
 
...
juu, ap tiedän mitä tarkoitat. Ostan itsekin kaikki vaatteet lapsille kirpparilta. Olen yksinkertaisesti niin pihi. Aina, kun menen kauppaan, ja katson 20 euron vaatetta, niin ajattelen...hitto, samalla rahalla saa 20 vaatetta kirpparilta. Jotenkin minusta se raha menee hukkaan, jos ostaa kalliita. Mutta me ei ollakaan rikkaita. Jos jollakin on varaa, niin eihän silloin tarvii miettiä mitä ostelee, koska aina on rahaa kaikkeen. Se voi köyhemmästä tuntua oudolta.
 
mun
kaverilla oli lapsena aina merkkivaatteita. Ei saanut koskaan riehua pihalla eikä edes leikkiä hiekkalaatikolla, ettei vaatteet mene likaiseksi. Jotenkin tosi surullista. Mikäs siinä, jos niissä saa toimia normaalisti, eikä koko aikaa tartte varoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ennemmin merkkituotteita kuin tupakkaa ja viinaa.
no melkein ennemmin mitä vaan kuin noita.
ihmettelen kyllä, että moneen kertaan näissä ketjuissa aina tulee esiin tää että "no meillä ei mene rahaa viinaan ja baariin" . ihanku niillä "merkittömissä" vaatteissa kulkevien lasten vanhemmilla menisi.
ok,ei kukaan varmaan noin tarkoittanut, mutta oli vaan pakko sanoo.

joo,meillä ei ole MERKKIvaatteita ( burberry jne ) , koska meillä ole varaa minusta ja en ole niin "syventynyt" edes lastenvaatteiden maailmaan.
 
mun mielestä
Noi on hyviä ostoksia, jos ne on laadukkaampia kuin halpisvaatteet ja kiertoonhan ne varmasti menevät eteenpäin. Hyvä, että ihmiset ajattelevat luontoa myös lastenvaatteissa.
 
TilkkuTyttö
Mä olen jo turtunut- en ole mitään mieltä B)

(meidän hiekkiksellä on suurimmalla osalla lapsista ainoastaan merkkivaatteita. Meidän tenavat onkin sitten ainoot jotka saa leikkiä normaalisti kun niitten vaatteiden hienoutta ei tartte pelätä :whistle: )
 
Ninni
Mitä väliä? Ketä OIKEASTI kiinnostaa muiden lasten vaatteet?

Mua kiinnostaa vain omien ja ostetaan sen hintaisia kuin on varaa ja järkeä. Voisin toki shoppailla huvikseni ihqumpiakin ja kalliimpia jos olisi varaa heitellä rahaa ilmaan.

Mut ei ole. Mut en jaksa kadehtia muiden pentujen vaatetusta
 
Vieras
Lisään vielä et tän palstan monen kirjoittelijan kannataisi hankkia ELÄMÄ. Semmonen elämä mihin sisältyy muutakin kuin hiekkalaatikko ja kestovaippailu ja vauvanvaatteiden vertailu.
 
vieras
No minä ostan itsellenikin laadukkaita vaatteita niin ei tulisi mieleenkään pukea lapsiani halpakaupan vaatteisiin, enhän minä edes siellä katso vaatteiden päälle, ostan mieluummin laadukkaampaa. Olis se että itselle ostan merkkiliikkeestä ja kun olis lapsesta kyse, lähtisin halpalaan alekoreja penkomaan???
 

Yhteistyössä