Hakutulokset

  1. L

    Listataanko taas huvittavia huutiskohteita?

    Mä en oo tiennytkään,et meandi on prameilua vaatemerkillä.Itse arvostan sen market- vaatteiden tasolle.
  2. L

    Kumpi parempi? Haastaa riitaa kotona vai palstalla?

    Kannattaako tätä palstaa ottaa niin vakavasti?
  3. L

    Kumpi parempi? Haastaa riitaa kotona vai palstalla?

    Palstalla tietenkin. Joskus tekee suorastaan mieli kettuilla jollekin. Saako siitä sitten itselle hyvän mielen? No ei... Parempi kuitenkin kuin esim. lapsille vinoilla. Kyllähän täällä monet provosoivat ja provosoituvat ihan tahallaan. Harva sitä oikeassa elämässä niin käyttäytyy. Luulen minä. =)
  4. L

    Alkoholista..

    Mun paheeni on kahvi ja jaffa light. Sitä voi mennäkin sitten pullollinen hyvinkin nopeasti. =)
  5. L

    Saako tampereelta enää mistään lasten merkkivaatteita?

    Pojalle ostan paljon po.p vaatteita. Ne tulee ostettua Vaasasta. Ihmettelen tosiaan,ettei tampereen kokoisessa kaupungissa ole enää sitten muita kyseisiä liikkeitä kuin stockmann. No edes se sitten. :D
  6. L

    Saako tampereelta enää mistään lasten merkkivaatteita?

    Saa toki. Minä pidän merkkivaatteista. Lisäksi meiltäkin löytyy H&M ja lindex ym kaupat. En siis mene näitä vaatteita tampereelta ostamaan.
  7. L

    Saako tampereelta enää mistään lasten merkkivaatteita?

    Hyvältä vaikutti noin äkkiä kun merkit vilkaisin. Meillä täällä e-p:llä ei saa kuin Ganttia lapsille. Tampereen lomareissulla ja IKEA reissulla voisi käydä sitten ehdottomasti stockalla. =)
  8. L

    Alkoholista..

    Minä en juo yhtä,enkä pullollista. Absolutisti olen. En pidä humalan tunteesta, enkä alkoholin mausta. :$
  9. L

    Saako tampereelta enää mistään lasten merkkivaatteita?

    Siellä voisi jotain olla,kenties?
  10. L

    Saako tampereelta enää mistään lasten merkkivaatteita?

    Prince&Princess on lopettanut ja Nanouk myös. Onko olemassa vielä muita merkkivaatteiden kauppoja?
  11. L

    Kuvottavia "mammoja" tänään kerhossa *yök*

    Oi, ihana provo ! :laugh:
  12. L

    Kuinka kauan HenkkaMaukka on lähettämättä paketteja

    Vastaukseni on tarkoitettu ap:lle.Mistä repäisit,että sinulle,arvoisa öö olisin sen tarkoittanut. AP sanoo,ettei ole noutanut pakettiansa kahdella viimeisellä kerralla.
  13. L

    Kaupassa kuultua

    MINÄ en ikinä ostaisi pojalleni vaaleanpunaisia kenkiä. Meidän perheessä kuitenkin äiti päättää lasten vaatetuksen,ei isä. Jos minä haluaisin pojalleni vaaleanpunaiset kengät,mieheni mielipiteellä ei olisi mitään merkitystä asiaan. Ei toki kyllä tykkäisi pojalla vaaleanpunaisista kengistä. :laugh:
  14. L

    H&M vai Lindexin nettikauppa ?

    H&M, siellä on edes jotain ostettavaa :laugh:
  15. L

    Lindexin mekko 1-vuotiaalle, 80 vai 86cm?

    Meillä 1.5v. poika käyttää kokoa 98cm. paidoissa. Housuissa menee 92cm.
  16. L

    Miksei postissa kysytä henkkareita?

    Multa ei tutussa asiamiespostissa kysytä koskaan.
  17. L

    Lindexin mekko 1-vuotiaalle, 80 vai 86cm?

    86cm. ja jos isokokoinen niin 92cm.
  18. L

    Kiva kun Suomessakin on vihdoin Lindexin verkkokauppa

    Sieltähän on kaikki kiva jo loppu. Muutenkin itsellä lindex tuossa nurkan takana. Ei palvele meikäläistä. Toki myyhän kauppakin usein ei oota, mut ei sieltä KAIKKI kiva ole aina loppu.

Yhteistyössä