Kuvottavia "mammoja" tänään kerhossa *yök*

  • Viestiketjun aloittaja Sportti
  • Ensimmäinen viesti
Sportti
Jotkut vaan osaavat kantaa itsensä raskausaikana, ja jotkut eivät. Pari niin kuvottavaa "mammaa" oli kerhossa.

Venyivät sohvalla maha pystyssä, hieroivat mahojaan koko ajan, läähättivät ja puhisivat. Kävelivät silleen lontustaen takanojassa ja istuivat reva levällään. Ja ne naamat... sellainen idioottimainen virne naamalla, kalpeita kuin kalkkilaivan kapteenit, turpa turvoksissa. Hyi!!

Odottajat, jotka pitävät itsestään huolen, liikkuvat ja syövät terveellisesti, kantavat vatsansa kauniisti ovat paaaaljon kauniimpaa katsottavaa. Pakkoko sitä on muuttua sellaiseksi turpeaksi lehmäksi?

 
m
:D totta toinen puoli, toiset osaavat liioitella asiaa mutta ihan oikeasti joillakin on todella huono olla loppuvaiheessa...happi loppuu ja joka paikkaa särkee ja jos on jatkuvasti supistelua ni tuon vatsan hieromisen ja puhinan ymmärtää oikein mainiosti.
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kyllä mäkin huomaan ihan päivittäin tällasia äitejä kaupoilla ja muualla.. ja lupaan aina miehelle ettei musta tuu ikinä samanlainen..
Jep. Itse kaksi kertaa ollut raskaana, ja toinen vielä tosi vaikea raskaus. Ei ollut helppo olla, mutta en kyllä mielestäni IKINÄ tolla lailla esiintynyt julkisesti... tsiisus.
 
ymmärrän
Niinpä, ja ei siinä mitään, mutta jotku kävelee sillai takakenossa ja yliampuvasti lösöttäen heti kun tikkuun tulee kaksi viivaa. Ja pissaattaakin sen jälkeen tunnin välein yöllä.

Tiedän tasan mitä ap tarkoittaa.
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja m:
:D totta toinen puoli, toiset osaavat liioitella asiaa mutta ihan oikeasti joillakin on todella huono olla loppuvaiheessa...happi loppuu ja joka paikkaa särkee ja jos on jatkuvasti supistelua ni tuon vatsan hieromisen ja puhinan ymmärtää oikein mainiosti.
No pakkoko sinne kerhoon on tulla synnyttämään? Itse kaksi kertaa synnyttäneenä, voin sanoa, että harjoitussupistukset kestää kyllä ilman JULKISTA puhinaa ja hierontaa... kotona voi sitten äkseerata ihan mielensä mukaan...
 
vieras
Olen samaa mieltä! Miksi pitää päästää itsensä kamalaan kuntoon sillä samalla sekunnilla kun testi näyttää plussaa? Ja toinen yhtä kamala asia on kun heti plussauksen jälkeen aletaan kulkea "maha" pystyssä ja tulee jos jonkilaista vaivaa ja mielitekoa mitä on netistä luettu että kuuluu olla!
 
m
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
:D totta toinen puoli, toiset osaavat liioitella asiaa mutta ihan oikeasti joillakin on todella huono olla loppuvaiheessa...happi loppuu ja joka paikkaa särkee ja jos on jatkuvasti supistelua ni tuon vatsan hieromisen ja puhinan ymmärtää oikein mainiosti.
No pakkoko sinne kerhoon on tulla synnyttämään? Itse kaksi kertaa synnyttäneenä, voin sanoa, että harjoitussupistukset kestää kyllä ilman JULKISTA puhinaa ja hierontaa... kotona voi sitten äkseerata ihan mielensä mukaan...
:D pakko sinne kerhoon on tulla jos on lapsukaisia ennestään joille haluaa jtn aktiviteettia ja hei, meitä ihmisiä on erilaisia ja toisilla kipukynnys on matalampi kuin toisilla. Lisäksi jos kivistää ja kolottaa viimisillään joka paikasta ni ei sitä ain akykene kovin hehkee olemaan :D ja pakkoko sun on katsella niitä? Keskity lapseesi ja muuhun toimintaan. Laulele vaikka korkeelta ja kovaa nuotin vierestä ni ei kuulu puhinat sun muut :D
 
Toivottavasti sinä ymmärsit sitten poistua paikalta sukkelasti, ettei kaikki näkemäsi ja kokemasi nyt sotkenut sinun täydellistä pikku maailmaasi ihan tärviölle :saint: ...kannattaa sitten seuraavalla kerralla valita se seura hiukan paremmin, ettei tule tällaisia traumoja... :hug:
 
nn
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen samaa mieltä! Miksi pitää päästää itsensä kamalaan kuntoon sillä samalla sekunnilla kun testi näyttää plussaa? Ja toinen yhtä kamala asia on kun heti plussauksen jälkeen aletaan kulkea "maha" pystyssä ja tulee jos jonkilaista vaivaa ja mielitekoa mitä on netistä luettu että kuuluu olla!
just niin, syödään kaksin käsin suklaata koska vauva vaatiii...hahahahha
 
Kwak
Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrän:
Niinpä, ja ei siinä mitään, mutta jotku kävelee sillai takakenossa ja yliampuvasti lösöttäen heti kun tikkuun tulee kaksi viivaa. Ja pissaattaakin sen jälkeen tunnin välein yöllä.

Tiedän tasan mitä ap tarkoittaa.
Minä pissasin tunnin välein yöllä jo ennen testiä, luulin että vti. Terveyskeskuksessa ne sen sit keksi testata ;)

Mut joo, onhan se hassun näköstä. Silti tää on mun 10 raskaus, lapsia ei niin montaa, silti liitoskivut alkoi jo. Viikkoja vasta 17. Koko kroppa nitkuu, lonksuu, natisee ja vihloo.

Näytän siis kohta ankalta joka valkonaamanen jne. Laatta lentää kaaressa edelleen ja juoksen tipassa tankattavana.

Vatsa on jo äärettömän kamalan kokonen. Hävettää suorastaan.
Vaikka paino tippuu 700g viikko vauhdilla edelleen. Enkä muutenkaan mikään pommikone.

En siis aukois päätäni, jokaisella murheensa.
 
m
Alkuperäinen kirjoittaja Kwak:
Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrän:
Niinpä, ja ei siinä mitään, mutta jotku kävelee sillai takakenossa ja yliampuvasti lösöttäen heti kun tikkuun tulee kaksi viivaa. Ja pissaattaakin sen jälkeen tunnin välein yöllä.

Tiedän tasan mitä ap tarkoittaa.
Minä pissasin tunnin välein yöllä jo ennen testiä, luulin että vti. Terveyskeskuksessa ne sen sit keksi testata ;)

Mut joo, onhan se hassun näköstä. Silti tää on mun 10 raskaus, lapsia ei niin montaa, silti liitoskivut alkoi jo. Viikkoja vasta 17. Koko kroppa nitkuu, lonksuu, natisee ja vihloo.

Näytän siis kohta ankalta joka valkonaamanen jne. Laatta lentää kaaressa edelleen ja juoksen tipassa tankattavana.

Vatsa on jo äärettömän kamalan kokonen. Hävettää suorastaan.
Vaikka paino tippuu 700g viikko vauhdilla edelleen. Enkä muutenkaan mikään pommikone.

En siis aukois päätäni, jokaisella murheensa.
:( jaksamisia!! Tuota juuri itse tarkoitin, kaikilla ei ihan niin helppoa ole vatsoinensa olla mitä toisilla ja kaikki eivät pääse kuntoilemaan ja juoksemaan sairaalaan synnytyspöydälle asti...annetaan kaikkien kukkien kukkia ja tosiaan jos kuvottaa ja ärsyttää niin katsellaan joko muualle tai poistutaan vähin äänin pelipaikalta. Maailmassa on paljon muuta ällöttävämpää ja tosissaan sanomisen arvoista kuin viimeisillään raskaana oleva nainen!
 
vieras
Mäkin tiedän mitä tarkoitat,tosin asian ois voinu ilmaista vähemmän provosoivasti..mutta olin esikoista odottaessani ihan samanlainen. Söin mitä käsiini sain,annoin koko vallan raskaudelle ja laitoin sen piikkiin ihan kaiken mitä tein/jätin tekemättä. Kiloja tuli hirveästi ja kärsin jos jonkinnäköistä vaivaa ja taisin kyllä hieman niitä liioitellakin. Nyt odotan toista ja vanhoja kuvia katsellessa päätin että IKINÄ en enää halua olla sellainen! Olen raskaana ja sillä hyvä,mutta se ei vaikuta mun elämään yhtään enempää kuin on tarvis ja pyrin elämään mahdollisimman normaalisti. Kas kummaa,jäi ne kilot ja vaivatkin tulematta. rv 36.
 

Yhteistyössä