Kuvottavia "mammoja" tänään kerhossa *yök*

  • Viestiketjun aloittaja Sportti
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Sitten nää tursaat vetää rv 8 tms mammahousut kainaloihin ja taputtelee mahaansa "mä en oo lihava, vaan raskaana"... juuri näin.
No mulla oli ylipainoa, mutta käytin raskausvaatteita jo joskus rv5-6 kun ennen löysä ylipainovatsa muuttui kiinteeksi palloksi, ehkä turvotusta, mutta on se sen jälkeen kasvanut reilustikin (nyt rv14). Myönnän että olen kauhean näköinen kun käyn lähikaupassa, mutta johtuu siitä, että oksennan aamusta iltaan ja on tosi heikko olo. Ennen plussausta kävin pissalla monta kertaa yössä, onneksi sitä vaivaa ei enää ole. Ja johtuu tuosta oksentamisesta, mutta mä oon ainakin laihtunut raskaana eikä maistu herkut. Tänään on puolipurkkia mustikkapilttiä pysynyt vaan sisällä.

En ymmärrä miksi pitää niin paljon kiinnittää huomiota toisten raskauksiin? Minusta raskaus on ihana asia ja on olemassa erilaisia raskauksia.
 
mulla on ystävä joka odottaa esikoistaan rv8-9 ja hän on niiiiiiin raskaana ja kipeä ja oireilee ja pissillekin pitää herätä aina yöllä.
mutta onko se minusta kuvottavaa tai ällöä ? no ei. lähinnä jotenkin söpöä omalla tavallaan. :D
 
ll
no ei toi mahan hierominen kyllä tarkoita sitä, että sillä elvistellään, että olen raskaana. Se kuuluu asiaan, normaalia vauvan ja äidin vuorovaikutusta, sitä saattaa tehdä aivan huomaamattaan.
 
haa
Alkuperäinen kirjoittaja Sportti:
Jotkut vaan osaavat kantaa itsensä raskausaikana, ja jotkut eivät. Pari niin kuvottavaa "mammaa" oli kerhossa.

Venyivät sohvalla maha pystyssä, hieroivat mahojaan koko ajan, läähättivät ja puhisivat. Kävelivät silleen lontustaen takanojassa ja istuivat reva levällään. Ja ne naamat... sellainen idioottimainen virne naamalla, kalpeita kuin kalkkilaivan kapteenit, turpa turvoksissa. Hyi!!

Odottajat, jotka pitävät itsestään huolen, liikkuvat ja syövät terveellisesti, kantavat vatsansa kauniisti ovat paaaaljon kauniimpaa katsottavaa. Pakkoko sitä on muuttua sellaiseksi turpeaksi lehmäksi?
Hienoa, että edes sinä olet täydellinen. Ja kyllä, aion hieroa mahaani julkisesti jatkossakin.
 

Yhteistyössä