Kumpi parempi? Haastaa riitaa kotona vai palstalla?

  • Viestiketjun aloittaja Wife
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Jos mä olen huonolla tuulella niin kyllä se näkyy vastauksissanikin tällä palstalla. Harvemmin nyt suoraan päätäni auon, mutta vastaukset saattavat olla kärkkäämpiä ja pisteliäämpiä. Valitettavasti.
 
m
Ei kummassakaan ellei oikeasti ole kunnon syytä. Ihan yhtälailla täällä voit pahoittaa toisen mielen kuin kotonakin....tietty sen ventovieraan mielen pahoittaminen ei liikuta sun elämää mitenkään toisin ku kotona voi tulla jälkimaininkeja!
 
Palstalla tietenkin. Joskus tekee suorastaan mieli kettuilla jollekin. Saako siitä sitten itselle hyvän mielen? No ei... Parempi kuitenkin kuin esim. lapsille vinoilla. Kyllähän täällä monet provosoivat ja provosoituvat ihan tahallaan. Harva sitä oikeassa elämässä niin käyttäytyy. Luulen minä. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Ei kummassakaan ellei oikeasti ole kunnon syytä. Ihan yhtälailla täällä voit pahoittaa toisen mielen kuin kotonakin....tietty sen ventovieraan mielen pahoittaminen ei liikuta sun elämää mitenkään toisin ku kotona voi tulla jälkimaininkeja!
Kannattaako tätä palstaa ottaa niin vakavasti?
 
.--.
Alkuperäinen kirjoittaja Lady Van Noten:
Palstalla tietenkin. Joskus tekee suorastaan mieli kettuilla jollekin. Saako siitä sitten itselle hyvän mielen? No ei... Parempi kuitenkin kuin esim. lapsille vinoilla. Kyllähän täällä monet provosoivat ja provosoituvat ihan tahallaan. Harva sitä oikeassa elämässä niin käyttäytyy. Luulen minä. =)
Minusta taas tällainen tuntemattomiin ihmisiin purettava kiukku on raukkamaista. Käytkö kadullakin haastamassa riitaa ihan vain kun tekee mieli kettuilla? Eikö kyse ole loppujen lopuksi siitä, että täällä se on vain niin helppoa, kun vastuuta ei omista kirjoittamisista juuritaan tarvitse ottaa?
 

Yhteistyössä