Hakutulokset

  1. L

    kukkuluuruu.com. kokemuksia ?

    Kerran vielä nostelen, jos jollakin olisi kokemuksia?
  2. L

    keraaminen vs.perinteinen liesitaso?

    Keraaminen ehdottomasti =)
  3. L

    kukkuluuruu.com. kokemuksia ?

    Tämäkin kertoo kaupasta jotain, ettei kellään ole kokemuksia siitä. Virhearviointi oli minulta tilata sieltä.
  4. L

    Kuinka kauan HenkkaMaukka on lähettämättä paketteja

    Miksi sinä tilaat tuotteita ja jätät ne noutamatta? Minä en myyjänä lähettäisi sinulle yhtäkään pakettia, jos noin olet tehnyt kaksi kertaa peräkkäin. Kummallista toimintaa, SINULTA!
  5. L

    kukkuluuruu.com. kokemuksia ?

    Onko kukaan tilannut. Toimiiko mielestänne hyvin palvelu ym. Itse tilasin 150 eurolla, pyysin lähetystunnuksen. Se on väärä. Vastaukseksi sain, ettei hänellä ole oikeaa. Posti lienee vaihtanut sen?? (mikähän tämä postin palvelu mahtaa olla?) Itsekin noin 200 pakettia postittaneena, posti ei ole...
  6. L

    Ikeintä mitä olet tehnyt?

    Valehdellut päin naamaa ja monille !!
  7. L

    Huumeiden käyttö "kyllä"?

    VAADI,että toi tieto muutetaan. jessus millainen neuvolatäti. :kieh:
  8. L

    Lindex avannut verkkokaupan!!!

    Minä en sinne päässyt kirjautumaan. Onko muilla samoja ongelmia? Sinänsä ei haittaa. Kaikki kiva oli jo loppunut. :|
  9. L

    Ihanaa, ensi viikolla luvataan taas lämmintä säätä ja

    Toivon hellettä vielä elokuuksikin. Itsellä vasta silloin kesäloma. KOKO kesä saisi olla lämmintä ja ihanaa auringonpaistetta! =)
  10. L

    Kauniista ja rohkeista kysyttävää!

    :laugh:Se sarja on jotain uskomatonta.!!
  11. L

    Mammat. Oletteko tutustunut pim pam puotiin?

    Kauniita ja mun mielestä edullisia vaatteita. =)
  12. L

    Ostaisitko? 40??

    Halpa ja kaunis. Ostaisin vaan ei olisi tuon kokoiselle käyttöä ja kohdekin on sulkeutunut. :D
  13. L

    Veritulppa vai jokin muu?

    Veritulppa tulee yleensä pohkeeseen. punoittava, kuumottava , kipeä. Sinulta vetää ns. suonta reidestä eli reidessäsi on silloin lihaskramppi. Se todellakin sattuu ja varsinkin reisilihaksessa. kipua esiintyy usein myös lihaskrampin jälkeen. Natriumia lisää jne. Mene pätevälle lääkärille...
  14. L

    Kuka uskoo raamattuun?

    Peesi. =)
  15. L

    Ja trveydenhuolto pelaa!

    Se on totta,ettei vakuutusmaksutkaan ilmaisia ole, TODELLAKAAN. ja jos iso perhe...Meillä vain kaksi lasta ja kaksi aikuista eli me olemme tehneet näin.
  16. L

    Kertokaa ihania lastenvaate blogeja !

    On tosi näppärä käsistään eli tuttu minulle. Itse peukalo keskellä kämmentä, en voi kuin ihailla ihmisiä, jotka tekevät jälkikasvulleen moisia ihanuuksia.
  17. L

    Kuinka humalassa olette viinipullollisen jälkeen?

    En ole ikinä juonut viiniä pullollista, enkä lasillistakaan.

Yhteistyössä