Hakutulokset

  1. L

    Kuka on Huutiksen paras ja luotettavin merkkivaatteiden myyjä?(lastenvaatteet)

    Ap hävisi, mut noihin hyviin myyjiin vielä. Laitoin tuossa valokuuvalon ykköseksi,mut harvoin häneltä kuitenkaan uutta tai uudenveroista löytyy (aina on jotain likaa) ja hinnat nousee sellaisiksi,että maksan ennemmin uuden hinnan ja ostan kaupasta. Eli ehkä hän nyt olisikin samalla viivalla...
  2. L

    Kuka on Huutiksen paras ja luotettavin merkkivaatteiden myyjä?(lastenvaatteet)

    Mä en ymmärrä, jos joku jaksaa tehdä moista. Ei siinä nyt kovin suuria voittoja voi saada. Niillä voitoilla en ikinä vaivautuisi listaamaan vaatteita.
  3. L

    Vaasalandia vs. Power park

    Powerpark, ehdottomasti =) =)
  4. L

    Ihanaa - POPilla on tarjolla keltaista talveen

    Minä inhoan keltaista. Ehkä pienenä piristeenä, mutta ei paljoa,ei :$
  5. L

    Kuka on Huutiksen paras ja luotettavin merkkivaatteiden myyjä?(lastenvaatteet)

    Mulle tuo Mistybell ihan uusi tuttavuus. Täytyy pistää korvan taa. oukei. Valokuuvalo on nro 1, Dalsgaard ok,Tomady kiva, persikka76 hyvä myös. Ei vaan kuulemma enää ehdi myydä kovin paljon. Esther500..... Huonoja on ollut yksittäisiä tuntemattomuuksia. Yleensä ostan vain uudenveroista tai...
  6. L

    Kuka on Huutiksen paras ja luotettavin merkkivaatteiden myyjä?(lastenvaatteet)

    Niitä on paljon. Miksi nimiä kyselet? Kerro kuka on huono!
  7. L

    Onko kukaan tilannut melijoe.comista?

    Niin sen kun tietäisi. Itse varsinkin jenkeistä tilanneena esim. lilin vaatteet tulee väärää kokoa. Palautussysteemit on hankalat jne. Kokemuksia olisin halunnut kuulla täältä tilanneilta. Tuleeko virheitä paljon?
  8. L

    Pitihän tämä taas arvata...Mummo ja pappa toivat ainoastaan toiselle lapselle tuliaisia ulkomailta!

    Typeriä ihmisiä. Asetu heidän yläpuolelleen ja jätä omaan arvoonsa.
  9. L

    Jopas oli kirppiksellä vähän myytäviä tuotteita tarjolla...eipä tosin ollut ostajiakaan.

    Huutiskin on kesällä hyvin hiljainen. Itse en jaksa naputella sinne mitään myyntiin kesäisin.
  10. L

    Suuttuiko äitini turhasta?

    Turhaan suuttui. Perustelit hyvin. Hassua lisäksi tai erikoista,että äiti suuttuu tuollaisesta omalle lapselleen. :(
  11. L

    Lelli Kellyt. Mitä olet mieltä?

    Eikö kenenkään prinsessalta löydy? :)
  12. L

    Lelli Kellyt. Mitä olet mieltä?

    Meillä on nyt tyttärellä viidet ja ollaan rakastututtu niihin täysin. Kauniimpia ei voi olla. Mitä olet mieltä? Nyt sitten puhutaan kengistä. =)
  13. L

    Sisukas.Netin parjaajat !

    Villa Harmoniesta en tiedä. Sisukas.net toimii, kun ei tule ongelmia. Jos SATTUMALTA ostoskorit pitävät paikkaansa ja saat ostoksesi maksettua ja olet tilannut niin paljon,että tulee postipakettina ja saat lähetystunnuksen. Kaikki toimii silloin loistavasti, MUTTA kun tulee pienikin reklamaatio...
  14. L

    Sisukas.Netin parjaajat !

    Meillä toki vannotaan merkkivaatteiden nimeen, mut poika joskus tahtoo värikästäkin ja äiti ostaa... =)
  15. L

    Sisukas.Netin parjaajat !

    Olen kanssanne samaa mieltä ! Vain huonoja kokemuksia. Meillä blogeissa kiertääkin eräänlainen never-lista ja tää putiikki kuuluu niihin. Lasten metsola on hyvä, samoin Niilo Ilossa on ilo asioida. Oikeastaan kaikki muut toimii, paitsi sisukas ja Wilmis. Tinttaiitassakin pakkaa katoamaan...
  16. L

    Kyllä huomaa, että Tangomarkkinat alkaa tänään...

    Meidän perhe lähtee aina jonnekin lomailemaan, kun tangon taika saapuu kaupunkiin. Huomenna kutsuu kylpyläreissu. Kiva lapsille ja vanhemmillekin,eikä tartte kattella niitä keski-ikäisiä örveltäjiä täällä.

Yhteistyössä