Sisukas.Netin parjaajat !

Olen kanssanne samaa mieltä !
Vain huonoja kokemuksia. Meillä blogeissa kiertääkin eräänlainen never-lista ja tää putiikki kuuluu niihin.
Lasten metsola on hyvä, samoin Niilo Ilossa on ilo asioida. Oikeastaan kaikki muut toimii, paitsi sisukas ja Wilmis. Tinttaiitassakin pakkaa katoamaan lähetyksiä joskus tai siis posti kadottaa niiden lähetyksiä. :LOL:
 
Joo, ja mä oon tilannu aika monta kertaa lasten metsolasta ja joka kerta sieltä on tullu viikon päästä postia ettei tilaamaasi tuotetta ole.. Sitten rahojen palautus kestää ja kestää.. Ei oo palvelu sielläkään kovin hyvää tai ripeää kun pitäs palauttaa asiakkaan rahoja!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kääkkänä:
Mä olen pari kertaa Wilmiksestä tilannu eikä mitään ongelmaa, mutta sitten tällanen sisustusliike kuin Villa Harmonie... asiakaspalvelua ei käytännössä ole silloin jos tulee ongelmia.
Villa Harmoniesta en tiedä. Sisukas.net toimii, kun ei tule ongelmia. Jos SATTUMALTA ostoskorit pitävät paikkaansa ja saat ostoksesi maksettua ja olet tilannut niin paljon,että tulee postipakettina ja saat lähetystunnuksen. Kaikki toimii silloin loistavasti, MUTTA kun tulee pienikin reklamaatio tai ostoskorit ei täsmää tai haluat palauttaa ja saada rahasi takaisin tai peräät kadonnutta pakettia, ei ONGELMILLA OLE MITÄÄN RAJAA. Yrityksen yhteistyökyky on nolla, vastuunkanto nolla ym. Yhteydenpito nolla. SIIS MIKÄÄN EI TOIMI ! Säälittävää touhua!
 
yrittelijä
Olen toiminut nettikauppa yrittäjänä 3 vuotta ja yhtään pakettia ei ole posti kadottanut!!! Mikäli lähettäjän tiedot on kunnossa niin paketti palautuu sinne. Muutaman kerran on tarra irronnut ja tullut paketti takas joten turha postia syyttää!!!
 

Yhteistyössä