Hakutulokset

  1. L

    Rikkaiden kakarat ja ylimielisyys :(

    Toivon,että omani eivät tulisi ylimielisiksi. Yritän ainakin välttää sitä. Kun elää tietynlaista elämää, helppouteen oppii ja se saattaa joistakin vaikuttaa ylimieliseltä.
  2. L

    Taidan olla ihan kummajainen: en tunne/omista merkkejä Phil&Teds, Meandi, Ticket to Heaven, Polarn o Pyret etc.

    :laugh: :laugh: :laugh: Kiitos antoisasta keskustelusta, jolla ei ole minulle enää mitään annettavaa. Sinä et siis käsittänyt? Puhun yhteisestä ajasta perheen kanssa. Todellisesta yhdessäolosta lasten kanssa, ilman nettiä yms. Puhun perheemme terveydestä yms. Vaikka mieheni on kaupungin...
  3. L

    Taidan olla ihan kummajainen: en tunne/omista merkkejä Phil&Teds, Meandi, Ticket to Heaven, Polarn o Pyret etc.

    Ole sinä sitä mieltä, minä olen toista. Tiedätkö koko kotimme on tarkkaan harkittua designia ja juuri oikeita merkkejä, oikeilla paikoilla. Siivoja siivoaa nätisti kotimme kerran viikossa. Niin ja omatkin vaatteeni ja myös mieheni, ovat myös OIKEITA merkkivaatteita. Autotkin ovat oikeaa...
  4. L

    Taidan olla ihan kummajainen: en tunne/omista merkkejä Phil&Teds, Meandi, Ticket to Heaven, Polarn o Pyret etc.

    Niin ja nämä vaatteet ovat elämän ainoa asia ja sisältö. :laugh: Aivan outoa, jos asioista ei voi puhua. Sisäänpäinkääntynyttä ja kovin rajoitteista porukkaa. :laugh:
  5. L

    Taidan olla ihan kummajainen: en tunne/omista merkkejä Phil&Teds, Meandi, Ticket to Heaven, Polarn o Pyret etc.

    IHANIA MERKKEJÄ! Minäkin puen lapseni juuri noin. Lisätään vielä Elle ja Miss Sixty listaan ja Ted Bakerkin on ok! ja tietenkin DRIES VAN NOTEN :D
  6. L

    Mistä ostat lapsiesi vaatteet ja minkähintaisia ne on ?

    Mut sehän olikin Cuccin, se 5000 maksava. Uusi alkava suunnittelijakyky ja heti muodin huipulle :laugh: , meidän muotifriikkien tietämättä!!! :D
  7. L

    G: Elätkö perintörahoilla?

    Olen varakkaasta perheestä. Vanhempani elävät vielä. Pääomatuloja löytyy ja itsellä hyvätuloinen ammatti. Olen ainoa lapsi,että tulevaisuudessa elän sitten todellakin perinnöllä osittain. :D
  8. L

    Mistä ostat lapsiesi vaatteet ja minkähintaisia ne on ?

    By the way. En muuten ole minäkään bongannut 5000 Guccin neuletakkia. =)
  9. L

    Mistä ostat lapsiesi vaatteet ja minkähintaisia ne on ?

    Meillä merkit on in, siis merkkivaatteet. Kuitenkin löytyy myös retrompaa molo kidsiä,metsolaa, mimymoa, småfolkia. Varsinkin poika tykkää retrotyylistä. Kivoja löytyy JOPA lindexiltä. Itse rakastan laatua, sen kauneus hivelee silmiäni ja olen valmis maksamaan siitä, niin vaatteissa kuin esim...
  10. L

    mistä johtuu että ylipainoinen ystäväni

    Minäkään en ymmärrä ihmisiä, jotka päästävät itsensä sairaalloisen lihavaksi ja kuitenkin muuten hoitavat itseään. Esim. meikkaus,kampaus,korut jne. Tuollainen ylipaino on älytön terveysriski jo reilulla 30-vuotiaalla. Eivätkä he minunkaan silmissäni kauniilta näytä laittautuessaan. Ehkä...
  11. L

    Palstalaiset jotka saavat niskakarvasi pystyyn?

    Ei kukaan jaksa nyt niin kiinnostaa,että niskakarvat nousisi. =)
  12. L

    huono huutonet kesä

    Ainahan huuto.net on kesäisin hiljainen. Silloin ne löydöt tehdään. P.s. ostin uuden Burren paidan 17 e . Mahtoi myyjää harmittaa, kun ei ollut hv:tä. =)
  13. L

    Tykkäätkö näistä kansainvälisistä naisen nimistä?

    osasta tykkään,osasta en.
  14. L

    SISUKAS.NET tietää vain ongelmia

    En tilaa tiedossa olevien ongelmien vuoksi minäkään tuolta. Wilmis oli itselläni Boikotissa myös. Nyt firma myyty. Toivotaan,että ostaja omistaisi hiukan paremmat asiakaspalvelutaidot. Sisukas.net todellakin tietää ongelmia kuten "nettiriippuvainen" :laugh: :laugh: asian ilmaisi.
  15. L

    Kuulutko palstan tyylittömiin, jotka hankkivat huonekalut sieltä mistä halvalla saavat, kuten Sotka, Masku tai joku vastaava

    En todellakaan kuulu. Vepsäläinen on meidän kauppa....toisaalta ikeastakin on jotain. Mihinkähän sitten kuulun ja mitä väliä sillä on? :D
  16. L

    Annatko sormenjälkesi?

    Ei kai se kaikkea selitä, mutta jotakin. Kuten sanoin ystäväni kärsi vaikeasta synnytyksen jälkeisestä masennuksesta ja psykoosista. ON parantunut ja normaali ihminen tänä päivänä. mutta sinulta todella typerää arvostella tekoa, jonka ihminen on tehnyt tosi sairaana.
  17. L

    Annatko sormenjälkesi?

    Sivu 2 kirjoitettu 15;22
  18. L

    Annatko sormenjälkesi?

    Siis sulla on vikaa ymmärryksessä.
  19. L

    Annatko sormenjälkesi?

    Eikö tuo sano,että mies oli väkivaltainen? En kannata varastamisesta. Mulla on kyllä rahaa ostaa. Opettele sinä lukemaan kuitenkin vai onko vika ymmärryksessä? Ystäväni kärsi synnytyksen jälkeisestä masennuksesta/psykoosista ja siinä ihminen ei tosiaan ole oma itsensä ja on järjen vähyyttä...

Yhteistyössä