Mistä ostat lapsiesi vaatteet ja minkähintaisia ne on ?

  • Viestiketjun aloittaja Sonja
  • Ensimmäinen viesti
no
ihan mistä vain edullisesti saan, mutta enimmäkseen KIRPPARILTA, maksavat muutaman euron, isommista ja laadukkaammista voin maksaa enemmän. (esim. talvivaatteet)

eikä meidän lapsista voi sanoa että kulkevat ryysyissä, ihan normaalit, nätit ja siistit vaatteet :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Aivan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kalliiden vaatteiden ostossa on se hyvä puoli että ne eivät juurikaan kuluta luonnonvaroja. Itse syytäisin rahat taivaalle lentourheilun muodossa :)
Ai miten niin eivät kuluta?! Ei ne tyhjästä synny kalliitkaan merkit ja usein vielä ihan samanlaisissa riisto-olosuhteissa kuin halpisvaatteetkin.
Sepä siinä, halpisvaatteiden osto kuluttaa samalla tavalla.
 
C&A:sta, Zarasta, Benettonilta, H&M:lta, El Corte Inglesilta, Urheilukaupoista, Lindexiltä, KappAhlista, Prismasta, Citymarketista, Espritilta, nettikaupoista euroopan maista. Aika paljon tulee ostettua vaatetta Espanjasta kun siellä käy tai sitten joku sukulainen ostaa mun puolesta ja lähettää tänne Suomeen. Tuolla kun vaatteet ovat hyvin paljon edullisempia kuin täällä, ainakin meitin kulmilla. :D
 
Kahden äiti shoppailee
Harvalla on varaa ostaa noin paljolla ja usein vaatteita, kuin Kristiinalla, joten jätetään se asia sikseen.

Itse ostan lähes kaikki lastenvaatteet nykyään nettikaupoista (mm. Moonkids, Småfolk, Cupcake...), koska "en halua että sama vaate tulee vastaan joka toisella", kuten esim. Lindexin kanssa on käynyt. Ainakin omassa tuttavapiirissä. Ostan Lindexistä enää tosi harvoin mitään, koska olen kyllästynyt heidän tyyliinsä ja laatukaan ei ole enää kummoista.

Lisäksi lapsilta löytyy Timberlandia, Espritiä, Zaraa, jotain H&M:ltä (tosin sama juttu kuin Lindexissä, tyyli ja laatu eivät enää kohtaa minun makuuni).

Kalliit merkkivaatteet eivät kiinnosta, koska en niitä itsekään "osaisi pitää". Kalliit vaatteet ovat mielestäni epämukavat päällä ja lapsetkin viihtyvät "perusvaatteissa" paremmin kuin jossain epämiellyttävissä Guccin farkuissa tai Burberryn kauluspaidassa...
 
Mä ostan ne just sieltä, mistä edukkaasti saan. Eli suosin surutta ja huolella aivan näitä automarkettien valikoimia sekä kirppiksiä. Onneksi kaikkien kolmen kummit ovat aivan ihania, ja kyselevät suht usein, mitä vaatteita esim tarvitsisivat ja hankkivat sitten hiukan erikoisempaa tai sitten tekevät itse - kädentaitajia arvostan kyllä yli kaiken! Rahaa en vaatteisiin viitsi sijoittaa hulluna, meillä kun lapset tahtovat näemmä venyä lyhyessä ajassa aivan tolkuttomasti ja pojilla kulutus on maksimissaan, joten aina vaan parempi että pienellä sijoituksella pääsee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
C&A:sta, Zarasta, Benettonilta, H&M:lta, El Corte Inglesilta, Urheilukaupoista, Lindexiltä, KappAhlista, Prismasta, Citymarketista, Espritilta, nettikaupoista euroopan maista. Aika paljon tulee ostettua vaatetta Espanjasta kun siellä käy tai sitten joku sukulainen ostaa mun puolesta ja lähettää tänne Suomeen. Tuolla kun vaatteet ovat hyvin paljon edullisempia kuin täällä, ainakin meitin kulmilla. :D
C&A, olin unohtanut tuon merkin kokonaan! Mistä nettikauposta tilaat, jos saa kysyä? Vai ostatko juuri tuota merkkiä paikan päältä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
C&A:sta, Zarasta, Benettonilta, H&M:lta, El Corte Inglesilta, Urheilukaupoista, Lindexiltä, KappAhlista, Prismasta, Citymarketista, Espritilta, nettikaupoista euroopan maista. Aika paljon tulee ostettua vaatetta Espanjasta kun siellä käy tai sitten joku sukulainen ostaa mun puolesta ja lähettää tänne Suomeen. Tuolla kun vaatteet ovat hyvin paljon edullisempia kuin täällä, ainakin meitin kulmilla. :D
C&A, olin unohtanut tuon merkin kokonaan! Mistä nettikauposta tilaat, jos saa kysyä? Vai ostatko juuri tuota merkkiä paikan päältä?
C&A ei toimita Suomeen tilauksia. Itse ostan Las Palmasista tai laitan mun serkut tai muun suvun asialle jos haluan jotain ko. kaupasta. Mies käy kanssa välillä Saksan työmatkoilla C&A:ssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
C&A:sta, Zarasta, Benettonilta, H&M:lta, El Corte Inglesilta, Urheilukaupoista, Lindexiltä, KappAhlista, Prismasta, Citymarketista, Espritilta, nettikaupoista euroopan maista. Aika paljon tulee ostettua vaatetta Espanjasta kun siellä käy tai sitten joku sukulainen ostaa mun puolesta ja lähettää tänne Suomeen. Tuolla kun vaatteet ovat hyvin paljon edullisempia kuin täällä, ainakin meitin kulmilla. :D
C&A, olin unohtanut tuon merkin kokonaan! Mistä nettikauposta tilaat, jos saa kysyä? Vai ostatko juuri tuota merkkiä paikan päältä?
C&A ei toimita Suomeen tilauksia. Itse ostan Las Palmasista tai laitan mun serkut tai muun suvun asialle jos haluan jotain ko. kaupasta. Mies käy kanssa välillä Saksan työmatkoilla C&A:ssa.
Voi kökkö ja mun serkku miehineen juuri kotiutui Saksasta :/ Taitaa olla ihan pakko lähteä vähän matkalle taas :D

 
Merkkivaatteiden myyjä.
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja Merkkivaatteiden myyjä.:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja Merkkivaatteiden myyjä.:
Lasten neuletakki 5000 e. Kuolenko nauruun..jep...niin varmaan. Opettele edes kirjoittamaan nimi oikein,ennenkuin hintaa mainostat!
anteeksi Gucci...
no jos se sinun Cuccisi maksaa 5000? Gucci ei maksa.
Ehkä kannattaa katsoa tarkemmin.
Voi,voi, siinä joku kotiäiti yrittää olla hieno. Sä olet juuri semmoinen, jolla ei olisi mitään asiaa meidän liikkeeseen siis et aikuisten oikeasti käy siellä, ikinä.!
 
vieras
Suurin osa vaatteista kyllä tulee kannettuna kotiin, kun sukulaislapsilta jää pieniksi. Parhaimmat valkataan niistä ja loput laitamme kiertoon. Aika vähän tarvitsisi varsinaisesti ostaa, mutta joskus löytyy jotain lasten näköistä niin sitten ostetaan.
 
Meillä merkit on in, siis merkkivaatteet. Kuitenkin löytyy myös retrompaa molo kidsiä,metsolaa, mimymoa, småfolkia. Varsinkin poika tykkää retrotyylistä. Kivoja löytyy JOPA lindexiltä. Itse rakastan laatua, sen kauneus hivelee silmiäni ja olen valmis maksamaan siitä, niin vaatteissa kuin esim. sisustuksessakin. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady Van Noten:
By the way. En muuten ole minäkään bongannut 5000 Guccin neuletakkia. =)
Tuntuu vähän hassulta, kun Armanin body oli kuitenkin vain 90e :D Niin että Gucci maksaisi niin paljon, kun Chanelin naisten vaatteitakin saa halvemmalla.
Mut sehän olikin Cuccin, se 5000 maksava. Uusi alkava suunnittelijakyky ja heti muodin huipulle :LOL: , meidän muotifriikkien tietämättä!!! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lady Van Noten:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady Van Noten:
By the way. En muuten ole minäkään bongannut 5000 Guccin neuletakkia. =)
Tuntuu vähän hassulta, kun Armanin body oli kuitenkin vain 90e :D Niin että Gucci maksaisi niin paljon, kun Chanelin naisten vaatteitakin saa halvemmalla.
Mut sehän olikin Cuccin, se 5000 maksava. Uusi alkava suunnittelijakyky ja heti muodin huipulle :LOL: , meidän muotifriikkien tietämättä!!! :D
Aah tosiaan! Äkkiä style.com tai Voguen sivut auki ja selaamaan, miten multa on mennyt tää ohi?!
 

Yhteistyössä